Gość slayaa Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2008 Witam. Mam taki problem, po przejechaniu ok 500km musze dolewac caly zbiorniczek wyrownawczy plynu ucieka prawdopodobnie przez ten upust na dole zbiorniczka, chłodnica sprawdzona, zbiorniczek i korek wymieniony oraz instalacja sprawdzona wlewałem też ten klej do tamowania małych wycieków, a ten do małych nie nalezy. I tu wasze pomysły co może byc nie tak? Moje to termostat, pompa wodna, i tu najgorsze - uszczelka pod glowica i robi sie duze cisnienie ktore wybija plyn tam gdzie moze.... co wy na to? hlp bo na plyn wydaje bardzo duzo ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2008 A spróbuj poszukac w linkach na dole strony, albo w szukajce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik Zgłoś #3 Napisano 29 Lutego 2008 szukaj uszczelka pod głowicą ... w najlepszym wypadku korek zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego do wymiany - jest tam zawór regulujący ciśnienie i powinien się otwierać przy 1,3-1,5 atmosfery - może sie nie otwiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pabblo Zgłoś #4 Napisano 29 Lutego 2008 ...ja ostatnio mialem identyczne ubytki plynu chlodzacego.......i wymienielm zbiorniczek,,,,,oczywiscie tez i korek,,,,,,i przy tym zbyt intensywnie kopcil......maz pod korkiem ,,,,,,,twarde,,,sztywne weze,,,,,,wymienilem uszczelke ,.....i wszytsko gra.....jak cos to pisz na gg11250339 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kass Zgłoś #5 Napisano 1 Marca 2008 mialem dokładnie tak samo - u mnie wyciek przy chłodnicy oleju - wężyk do wymiany 35 zł (środek komory silnika - trochę po prawej od bloku - jak zdejmiesz osłonę będzie widać świecący syf na chłodzicy oleju) masz tak że długo długo nic (tj mówisz ok 500 km) i nagle jak stoisz w korku to zapala ci się kontrolka/komunikat kompa i ok litr trzeba dolać? (cały zbiornik wyrównawczy tzn to co widać) - mnie aso naciągnelo wtedy na wymiane chłodnicy ale po ok 1000 znowu objawy wróciłypotem sam zacząłem podejrzewać chłodnice oleju i nieautoryzowany warsztat to potwierdził. napraw to jak najszybciej bo jeśli to to co mówię to koszt naprawy jest mniejszy niż płyn który zmarnujesz zwlekając a pdejrzewam ze wody teraz nie lejesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach