Skocz do zawartości
Gość lukahito

wyciek plynu chlodzacego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukahito

mam delikatny wyciek plynu chlodzacego w passacie 1.8T 2000rok.

saczy sie pod chlodnica,po lewej stronie (stojac przodem do auta).

pod chlodnica z dwoch stron jest jakby uszczelka i tam jest wyciek.

mial ktos kiedys cos takiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej zalać to jakaś żywica?? Powinna lepiej znosić temperaturę... poxylina ( z doświadczenia ) nie tyle peka... co sie trzyma ale na około niej i tak jest wyciek... ( przećwiczone z olejem )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak bardzo cieknie (czy duża jeszt szczelina) - jeśli preparat zapierniczy cały układ i będzie dalej przeciekać. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że preparat stworzy warstę zasklepiającą tylko w miejscu przeciekania - pewnie będzie powłoka w całym układzie a to czasami latem pogarsza chłodzenie.

 

Co do allegro to - tam wszystko jest "Happy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mol8

WIEM ZE PREPARAT Z FIRMY HOLTS DZIALA NA MALE WYCIEKI BO KIEDYS SAM STOSOWALEM I TO SIE SPRZEDAJE W SKLEPIE ,A CO DO WARSTWY ZASKLEPIAJACEJ W CALYM UKLADZIE TO NIE MAM POJECIA I NIC TAKIEGO NIE SLYSZALEM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:lol: ja kiedyś rozbierałem taki silnik? - Wybór należy do was!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczynie sie do wypowiedzi Marka srodki do klejenia układu strasznie zasyfiaja silnik .

Moim zdaniem nie powinienes sie bawic w poxyliny itp to dlugo nie wytrzyma układ dostanie cisnienia i rozerwie ci chlodnice (mialem taki przypadek osobiscie) sa przeciez warsztaty ktore zajmuja sie spawaniem chlodnic zrobia sprawdza szczelnosc przeplukaja z kamienia i jeszcze dostaniesz gwarancje ( ja dostalem 3 miesiace) nie robilem tego w passacie tylko w moim starym aucie ale po spawaniu bylo naprawde ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konstrukcja chłodnicy o której mówimy:

 

Cały radiator chłodnicy (element nierozbieralny) jest aluminiowy (ożebrowany), po bokach są zagniecione (na metalowym kołnierżu) odprowadzenia (wykonane ze specjalnego utwardzanego plstiku).

Spawacz w tym przypadku to może się tylko popatrzyć.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś podobny wyciek z prawej strony zalałem specjalnym preparatem i po sprawie .I tak z tym śmigam jakieś trzy lata.Ale wybór należy do Ciebie.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość iwan86

PANOWIE POMOZCIE!

2 miesiacu temu robilem glowice i caly remont silnika, wszystkie uszczelki nowe konczac na nowych tlokach!

Wszystko byloby dobrze gdyby nie wczorajszy dzien...!

Lecz zanim to sie stalo napisze dwa slowa...mianowicie bedac kiedys na dzialce czyscilem paska itp postanowilem dolac troche plynu chlodzacego bo mialem tak prawie maks...no coz...pedantyczne zachowanie ale nie o to chodzi...przelalem nalalem za duzo wiec automatycznie wywalilo go tym cyckiem od dolu...WSZYSTKO ROBILEM NA ZIMNYM SILNIKU...nie mialem strzykawki wiec nic nie ruszylem...postanowilem dokrecic korek...bo stwierdzilem ze pewni jak za duzo to i tak troche wywali go...jezdzilem jezdzilem i okej cos tam od czasu do czasu go wywalilo bo bylo za duzo zapewne ale nie w tym rzecz....

 

WCZORAJ Jezdzac caly dzien zgasilem paska i udalem sie do domku, po godzinie chcialem pojechac po narzeczona, wsiadam przekrecam zaplon a tu mruga kontrolka od chlodnicy od plynu ta czerwone mysle sobie co jest k...?! podnosze maske a tam prawie pusciutko jedynie tak malutko bylo...patrze pod auto a tam jak z kranika kapie przez oslone na chodnik\ulice... dolalem wody i dalej cieknie po nocy dzisiaj nie ma juz nic? CZY TO ZNOWU USZCZELKA POD GLOWICA? dodam tylko ze jak przekrece kluczyk na zaplon slychac takie dziwne cos jakby cos tak chwile wirowalo, identyczny objaw przed wymiana uszczelki.... PORATUJCIE bo juz nie MAM SILYYYYY!!! Czy to znowu gazy sie tam przedostaja? Od gory nic nie widac, natomiast gdy wpatrze sie na oslone jest cala mokra od dolu... !

dodam ze wymienilem termostat wczesniej, nowy korek plus zbiorniczek made in topran ale na oryginalnym korku jest tak samo gdyz go jeszcze posiadam wraz ze zbiorniczkiem poratujcie prosze WAS bo zaraz mnie popier...a potrzebuje auta!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
natomiast gdy wpatrze sie na oslone jest cala mokra od dolu... !

Zdejmij osłonę, zobacz skąd cieknie. Mi kiedyś w ciągu 2h postoju auta rozszczelniła sie chłodnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polecam silokon odporny na temperatury..jest bardzo elastyczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności