Gość melu Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2008 witam jeżeli juz bylo to niech ktos mnie przekieruje ... jeżeli nie to sie streszczam..... ...jak odpale silnik trzesą mi sie przednie lampy, a dodatkowo jak lampy wpadaja w rezonans to zaczyna buczec...i strasznie robi sie to drażniące. passat 2003 1.9 Tdi. z góry dzieki za porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrados Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2008 Byuło ale nie pamiętam juz gdzie. najprawdopodobniej wypięły Ci isę silnizki regulujace połozenie reflektora. jest w lampie taki uchwyt, w którym powinien być trzpień silniczka zakończony kulką. Pewnie wyskoczyła. Obrajluj (oglądenie raczej nie jest możliwe) sobie jak to wyglada i nasadz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość melu Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2008 no własnietez kiedys widziałem na forum podpiety podobny watek ale nie moge sie doszukac gdzie, patrzyłem i raczej nic nie jest urwane , a troche mnie to juz drazni chyba nie jest to silniczek bo jak przytrzymam lampe reka o nie drzy i jest cicho... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość conecho Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2008 Niestety u mnie jest to samo .. podpinam się do tematu /.. Dodam tylko ze jak zwieksze obroty problem znika. Pozdrawiam i dziekuje .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2008 drgajace lampy w 3BG to standard. W serwisie daja nawet takie plastikowe czy gumowe dzinksy cus a'la klin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babel89 Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2008 W TDI przy niskich obrotach jest chyba normalne bo też to zaobserwowalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2008 Ja miałem to samo i kolega Preziu dobrze radzi. To nie silniczki. Ja byłem nawet w serwisie i powiedzieli że nie da się tego inaczej usunąć tylko dali mi plastikowe kliny i kazali wcisnąć podspód lampy i po kłopocie. Teraz mi nic nie drży. Koszt takiej operacji wyniósł mnie 6 złociszy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2008 w swoim pasku powciskałem kawałki pasków ucietych ze starej dętki rowerowej i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Los22 Zgłoś #9 Napisano 27 Lutego 2008 Witam, Lampy drżą bo podejrzewa, że podczas wymiany np. paska rozrządu gdzie zdejmuje się cały zderzak z belką ktoś na siłę wyciągał lampy i zerwał boczne uchwyty w lampach. Mnie tak zrobili fachowcy z bożej łaski w serwisie VW. Rzeczywiście pozostaje Ci usztywnić lampę kawałkami gumy lub czymś podobnym. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość melu Zgłoś #10 Napisano 28 Lutego 2008 gdzie wciskacie te gumowe podkładki bo próbowałem tak na szybko wcisnac pod lampe ( miedzy lempe a zdezak ) ale wypadła, a nie chce za mocno wpychac zeby czego nie urwac. kolego andrzej0305 jakiego kształtu i grubosci sa te podkładki moze wykombinuje cos sam dzieki za zainteresowanie tematem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #11 Napisano 28 Lutego 2008 Los nic nie jest powyrywane w 3BG to po prostu wada fabryczna i lampy drżą na wolnych obrotach, u mnie prawa lata sobie, będe musiał powkładac cosik tam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #12 Napisano 28 Lutego 2008 Zprzodu są naprawdę cieńkie a z drugiej strony ok. 2 mm, ale możesz je przyciąć na odpowiednią grubość, po uprzednim zmierzeniu. Najlepiej je założyć od wewnątrz ja korzystałem z okazji gdy wymieniałem rozrząd i miałem rozebrany przód auta. Pozdrowienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość melu Zgłoś #13 Napisano 29 Lutego 2008 Zprzodu są naprawdę cieńkie a z drugiej strony ok. 2 mm, ale możesz je przyciąć na odpowiednią grubość, po uprzednim zmierzeniu. Najlepiej je założyć od wewnątrz ja korzystałem z okazji gdy wymieniałem rozrząd i miałem rozebrany przód auta. Pozdrowienia. w którym dokładnie miejscu pod lampa masz podłozone te podkładki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #14 Napisano 29 Lutego 2008 A to czasem wkład w środki nie lata?? Bo z tego co patrzyłem u siebie to wkład raczej wpada w drgania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
builder Zgłoś #15 Napisano 1 Marca 2008 Witam... (to moj pierwszy komentarz, takze moze cos wyjdzie nie tak) Generalnie mialem problemy z drgajacym reflektorem (od strony pasazera w kombi TDI z 2003r) i juz nie mam - wystarczy zastosowac proste rozwiazanie, ale nie jakies glupotki z klinami bo to prowizorka - mianowice trzeba kupic w VW dwa wsporniki katowe reflektora cena 27zl oraz 2 sruby do w/w wspornika 1.30zl 1. katowniki: 3B0941453B 2. Sruby: N90683302 Elementy te zostaly przez nadmierna oszczednosc zlikwidowane z tych modeli samochodow - oczywiscie jak mozna sie przekonac, zadna to oszczednosc prosze nie pytac jak to bylo zrobione, bo robil to mechanik - nawet w to nie patrzylem DZIALA IDEALNIE!!!!!! A TO NAJWAZNIEJSZE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #16 Napisano 1 Marca 2008 Witam... (to moj pierwszy komentarz, takze moze cos wyjdzie nie tak) Generalnie mialem problemy z drgajacym reflektorem (od strony pasazera w kombi TDI z 2003r) i juz nie mam - wystarczy zastosowac proste rozwiazanie, ale nie jakies glupotki z klinami bo to prowizorka - mianowice trzeba kupic w VW dwa wsporniki katowe reflektora cena 27zl oraz 2 sruby do w/w wspornika 1.30zl 1. katowniki: 3B0941453B 2. Sruby: N90683302 Elementy te zostaly przez nadmierna oszczednosc zlikwidowane z tych modeli samochodow - oczywiscie jak mozna sie przekonac, zadna to oszczednosc prosze nie pytac jak to bylo zrobione, bo robil to mechanik - nawet w to nie patrzylem DZIALA IDEALNIE!!!!!! A TO NAJWAZNIEJSZE To wklej jakies fotki bynajmniej, bo na taki post czekalem - nie bede wciskal jakis gumek w swiatla;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość melu Zgłoś #17 Napisano 2 Marca 2008 no dokładnie kolego builder zapodaj jakies foto lub bardziej szczegółowe info.. walczyłem z tymi klinami ale wychodzi troche lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andriu8 Zgłoś #18 Napisano 2 Marca 2008 to chyba wszyscy mamy ten sam problem ja tez podkładałem ale co jakiś czas trzeba poprawić bo znowu zaczynają drgać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
builder Zgłoś #19 Napisano 2 Marca 2008 kontaktowalem sie z moim mechanikiem.... to bylo robione (zalozenie katownikow) podczas zmiany rozrzadu, a wiec w stanie zdjetego zderzaka!!! Nie da sie tego sfotografowac jak calosc jest poskladana - tylko przy zdemontowanych zderzaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #20 Napisano 2 Marca 2008 Builder nie kontaktuj sie z mechanikiem tylko zmykaj do garazu zdejmowac zderzak i robic fotki:D Ale skoro ta czesc jest dostepna w VW (jest w Etka) to musi byc na nia odpowiednie miejsce w lampach, ktore po ich zdemontowaniu bedzie widoczne, chyba trzeba zakupic i pokombinowac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach