Gość collega Zgłoś #1 Napisano 17 Lutego 2008 Czesc Szukam jakis informacij na temat ustawiania czuinika polozenia przepustnicy, od paru tygodni jestem posiadaczem passata b5 1.8 20v kod silnika adr. Auto po miescie spala mi okolo 14-15l i jest troszke jakby przymulony a powyzej 4000 obr zaczyna juz fainie isc, sprawdzalem bledy wagiem i wyszlo 17916 czujnik polozenia przepustnicy przekroczono gurna granice regulacij. Sprawdzalem tez ten czujnik miernikiem tak jak jest to opisane w autodata na pinie 1&2 powinno byc 3-200 om a umnie jest 5.80 i gdy otwieram przepusnice na mierniku nic sie nie zmienia. Moze ma ktos jakies informacje na ten temat, moze sie to reguluje, jezeli ma ktos jakies info na ten temat bede bardzo wdzieczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2008 Jakbyś wpisał w wyszukiwarke słowo adaptacja przepustnicy to by ci się wyświetliło parę tematów do poczytania Najszybciej to znajdziesz w dziale WARSZTAT. A jeśli czujnik ci nie reaguje to jest po prostu do wymiany. PZDR..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #3 Napisano 18 Lutego 2008 wyczysc i zrob adaptacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość collega Zgłoś #4 Napisano 18 Lutego 2008 Dzieki za info tylko co czyscic do przepustnicy wchodzi tylko kostka a sam czujnik jest w niej wbudowany gdy rozebralem taka sama przepustnice na zlomie w poszukiwaniu tego czuinika okazalo sie ze tam jest tylko pare kabelkow od kostki i jakies kola zembate w srodku, i nie wiecie moze skad wziasc jakiegos dobrego cracka do vaga 409.1 lub nie wiecie czy kabelek ktory kupilem na internecie za Ł10 pozwoli na zrobienie adaptacij? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość collega Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2008 Czyszczenie i ponowna adaptacja przepustnicy pomogła Dzieki Za PoMoC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarceL Zgłoś #6 Napisano 6 Sierpnia 2008 Ja mam dokładnie ten sam błąd u siebie. Wymieniłem już ten cieniutki przewodzik od podciśnienia i wymieniłem filtr powietrza. A ze dwa miesiące temu miałem czyszczony sprayem przepływomierz. Więc chyba kolej na czyszczenie przepustnicy. Tylko jak widzę jak ona jest zamontowana to mi się odechciewa wszelkich napraw. Może ktoś podpowie jak się do tego zabrać w silniku ADR. Co najpierw poodkręcać i na co szczególnie uważać. Czy wystarczy psiknięcie sprayem, czy może trzeba ją całą wyjąć i dopiero się brać za czyszczenie... Sama adaptacja nie pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 6 Sierpnia 2008 No ja całej nie wyjmowałem, bo trochę kiepsko to idzie z racji braku miejsca. Więc idąc na "lekką łatwiznę" zdjąlem tylko rurę dolotową powietrza i psikałem w przepustnice spirytusem. Następnie delikatnie wkładałem szmatkę i wycierałem wszelkie możliwe, dostępne miejsca. Należy zwrócić uwagę na powierzchnie, gdzie talerzyk wewnetrzny w przepustnicy styka sie z jej ściankami, czyli wyczyścić wszystkie powierzchnie "kontaktowe. No i potem przy składaniu zwróc uwagę na opaskę zaciskową przewodu dolotu powietrza. Bo możesz ją ustawić w taki sposób, że śruba regulacyjna opaski, będzie zawadzać o wystający "dzyndzel", znajdujący się na zewnetrznym talerzyku przepustnicy i wtedy nawet minimalne stykanie się tych obu przedmiotów - uniemożliwi ci adaptację przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach