Preziu Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2008 Znalazlem cos takiego na alledrogo: "Zestaw naprawczy BOSCH do wtryskiwacza dwusprężynowego, 151-konnego silnika AXG: w skład zestawu wchodzą: końcówka wtrysku, przekładka, trzpień Zastosowanie: silnik AXG, VW Transporter: polecany w celu zwiększenia mocy do silników 110 konnych takich jak ASV AHF AFN AVG - choć nie wynika tak z katalogowego doboru. Największe efekty uzyskuje się w kombinacji z tunningiem software'owym VW Golf IV Bora Passat AUDI A3 A4 A6 SEAT Ibiza Cordoba Leon Toledo Skoda Octavia Szczegóły na temat zastosowania - zapytaj. Oryginalny produkt BOSCH, nowy, fabrycznie zapakowany. Zdjęcie poglądowe. Zestaw do AXG wizualnie różni sie jedynie nadrukiem innego numeru katalogowego. Aukcja dotyczy zestawu dla 1 wtryskiwacza. Jest to zestaw naprawczy wtryskiwacza dwusprężynowego. Wtrykiwacze te charakteryzuje 2-ustopniowy wtrysk przy 2 różnych ciśnieniach otwarcia. Pierwsze niższe ciśnienie ustawia sie w warunkach warsztatowych. Ze względu na wartość drugiego ciśnienia otwarcia (ok. 300 bar) technologicznie nie podlega ono regulacji w warunkach warsztatowych. Dlatego istnieje konieczność wymiany oprócz końcówki wtrysku również przekładki i trzpienia. Całość stanowi skompletowany zestaw (patrz rysunek), wykonany z wysoką tolerancją wymiaru - co gwarantuje właściwe 2-ie ciśnienie otwarcia bez jego regulacji. Przestrzegam tym samym przed nieuczciwymi którzy oferują do wtryskiwaczy dwusprężynowych same końcówki wtryskiwaczy. Wtryskiwacz po tak wykonanej naprawie nie ma prawa prawidłowo funkcjonować a Ty zdany jesteś na przepalanie paliwa zaniżoną moc i systematyczną stratę pieniędzy." Pytanko czy warto cos takiego wladowac w polaczeniu ew. z pompa 11 lub bez pompy. Mam problem z wtryskami - 2 sikaja nie rozpraszaja i jak juz grzebac to moze to ?? Acha cena 200zl sztuka.W zalaczzeniu fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo99t Zgłoś #2 Napisano 7 Lutego 2008 Moze na poczatek zamiast kupowac nowe wtryski sproboj uzyc jakiegos preparatu do ich czyszczenia. http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17330 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2008 nic nie wyczyscisz - zapytaj Marka z zakretu, Ja miałem u siebie te wtryski +turbo od 130, i pompe musial byc przeregulowac na wieksza dawke. I powinno byc lepiej, bez wymiany glowicy i krzywki w pompie na 12, tylko ktos sie musi zabrac za to z glowa - a nie wziasc dane regulacyjne i wyregulowac pompe wg danych Bosch - tak sie robi w standardzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #4 Napisano 12 Lutego 2008 Gadalem dzis z Markiem. Skorka za wyprawke i tak trzeba dac po wymianie wtryski na stol probierczy i ustawic cisnienia, wiec akcja odwolana. Lepiej wyminic wtryski na nowe i juz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach