Gość bagiet Zgłoś #1 Napisano 4 Lutego 2008 witam ratujcie, okazalo sie ze mam Pęknięty blok silnika, poradzcie co robic gdzie szukac jakiegos silnika, czy zwykly silnik bedzie pasowal do automata, jakie sa koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 4 Lutego 2008 wszystko zalezy od tego gdzie masz to pekniecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #3 Napisano 4 Lutego 2008 Jeśli naprawa będzie zbyt droga to poszukaj takiego samego silnika z " anglika". Trochę przywieziono tych aut z przeznaczeniem na części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #4 Napisano 4 Lutego 2008 Powiem więcej: silniki z anglika są nieco tańsze. Nie spawaj jeżeli to poważne uszkodzenie, trudno wywal klamota i wstaw drugi, który masz szansę dobrze zdiagnozowac przy okazji takiej przekładki. A potem tylko but i naprzód ciepło zaczyna sie robic i czym na pośmigasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bagiet Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2008 a wiecie gdzie w okolicach trojmiasta mozna szukac? czy to musi byc silnik do automata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomal-stm Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2008 No najlepiej, aby był identycznym jest wtedy mniej kłopotów z elektroniką i rozstawem śrób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2008 Skoro masz sam blok pękniety, to nie lepiej blok wymienić Po co od razu cały silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomal-stm Zgłoś #8 Napisano 5 Lutego 2008 Skoro masz sam blok pękniety, to nie lepiej blok wymienić Po co od razu cały silnik Mi się wydaje, że będą większe koszta związane ze szlifowaniem (nie pamiętam jak się to nazywa fachowo). Od razu cały silnik - godzinka roboty i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 5 Lutego 2008 To się nazywa "planowanie". No a przy takiej operacji można sobie przejrzeć pozostałe elementy silnika. Natomiast przy kupnie innego motorka, można się po prostu naciac na jakąś zajeżdżoną "padaczkę". To tylko moja subiektywna opinia - nie musicie sie z nią zgadzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #10 Napisano 5 Lutego 2008 gdzie masz ten blok pekniety. jaki to silnik? kup blok nominal, zrob honowanie i smigaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bagiet Zgłoś #11 Napisano 6 Lutego 2008 powiem szczerze ze nie znam sie za bardzo, ale jak mi mechanik pokazywal to sa pekniecia jak sie zdejmie glowice to w cylindrach, dalej dobrze nie sprawdzal. a silnik to 1,6 benz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prypciak Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2011 Koledzy jest problem. Mam passata z 2003 roku 130 km 1,9 TDI. Sprawa jest dość skomplikowana i zawiła. Problemy zaczęły sie od pojawienia oleju w układzie chłodzenia. Wstepne ogledziny wykluczyły chłodniczkę oleju i diagnoza została postawiona na głowice. Po wymianie głowicy na nową, zmianie uszczelki, planowaniu problemu nie ustały a wróciły ze zdwojona siła. Mechanik określił że może to być wina pękniętego bloku, sugeruje również aby kupić cały słupek silnika. No i moje pytanie - czy nie lepiej kupić sam blok skoro głowica jest OK, a ponadto przy wymianie głowicy wymieniłem rozrząd. Pomimo wycieku oleju do układu chłodzniczego silniki pracuje idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach