Skocz do zawartości
Gość batman

uszczelka głowicy vr6

Rekomendowane odpowiedzi

Gość batman

Witam!

Mam problem, ubywa mi płynu chłodzacego po ostygnieciu silnika z koleji jak motor jest gorący cisnienie stara sie wydostac przez zbiorniczek wyrównawczy, świeca na pierwszym garze jest stale mokra (nie czuc na niej paliwa). Jeden cylinder po rozruchu i na wolnych wyraźnie kuleje, przechodzi mu powyżej 2500 obr. pasuje mi to na uszczelke głowicy. Ma ktos inny pomysł zanim rozbiorę silnik.

Passat VR6 "94

pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Objawy niestety typowe dla tego typu uszkodzenia. Sprawdził bym po wyjęciu świecy czy jest na niej iskra. Płyn może ubywać na zimnym silniku spod obudowy np.termostatu (uszkodzony oring i wyszczerboina obudowa). A czy po odkręceniu nakrętki ze zbiorniczka płynu też "bąbluje" i wywala do góry, czy jest ok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość batman

Termostat git, iskra jest co do odkrecania korka zbiorniczka wywala do góry na ciepło na zimno lekko "syknie" ale to jest chyba norma w układzie cisnieniowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o sam termostat, tylko o jego obudowę. Taki plastikowy element w którym siedzą 3 czujniki i inne pierdy. U mnie ciekło stamtąd i to tylko na zimnym silniku. Warto by jeszcze zmierzyć kompresje temu silniczkowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość batman

na tym garze ma 11 na innych po ok.12. A termostat musze jeszcze raz dokładnie obejrzeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby w granicach normy. No ale jeśli świeca jest mokra, to napewno od czegoś. Batman, a masz zamiar sam się za to zabierać, czy poszukujesz mechanika od zadań specjalnych :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość batman

nie sam jestem mechanik (mam nieduzy warsztat na woli w warszawie) oczywiscie ze sam, ale auto kupiłem miesiac temu i ten miesiac było katorgą dla silnika kazde swiatła wyscig srednia przeltowa przez warszawe 150-170 km/h i cos nie dało rady, maiłem cicha nadzieje ze to cos innego (niedomaganie elektroniki czy zapłonu) ale to chyba ta jeb... uszczelka. miesiac auto i 1200 zeta do wyjeb.... ale DZIEKI za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ostatecznie mogła pęknąć głowica, ale to tak na marginesie. Ja często bywam na Woli. W którym miejscu masz ten warsztacik ? Z tą naprawą jest niestety sporo roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość batman

Wolska 84/86 wjazd od ul. Sokołowskiej

Mam nadzieje ze to uszczelka, ale i głowica mi po głowie chdzi (oby nie) nie dowiem sie jak nie zdejme

oj roboty to jest. Ciasno, rozrzad na łońcuch ale co zrobić mus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stempel72, zwlaszcza do vr-ka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności