sergiusz- Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2008 Mam ostatnio pobór prądu w okolicach 0,56A sprawdzałem co tylko się dało w przeaźnikach i dodatkowych instalacjach i pobór taki sam(już 2 razy aku padł).PObór prądu spada kiedy odepnę wtyczki od sterownika silnika. Czy przyczyną może być uszkodzony sterownik czy cos innego ?? Ewentualnie czy da się sterownik jakoś naprawic czy trzeba kupić nowy ??? Pewnie sterownik trzeba szukać po numerze żeby był identyczny ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2008 Mam ostatnio pobór prądu w okolicach 0,56A sprawdzałem co tylko się dało w przeaźnikach i dodatkowych instalacjach i pobór taki sam(już 2 razy aku padł).PObór prądu spada kiedy odepnę wtyczki od sterownika silnika.Czy przyczyną może być uszkodzony sterownik czy cos innego ?? Ewentualnie czy da się sterownik jakoś naprawic czy trzeba kupić nowy ??? Pewnie sterownik trzeba szukać po numerze żeby był identyczny ??? U mnie zaraz po podlaczeniu amperomierza mam jakies 0,2A ale po kilku sekundach mam 0,05A. Widocznie w sterownikach stany musza sie ustabilizowac. Na pierwszy rzut sprawdzilbym w zamkach czy dzialaja krancowki zamknietych drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2008 (...) Na pierwszy rzut sprawdzilbym w zamkach czy dzialaja krancowki zamknietych drzwi. Mam problem z rozruchem na mrozie po dłuższym postoju - objawy wskazują raczej jednoznacznie na rozładowany akumulator. Nie działa czujnik otwarcia drzwi (brak oświetlenia przy otwarciu, automatyczne uzbrajanie alarmu nawet na uchylonych). Powinienem zatem łączyć te dwa fakty ze sobą? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #4 Napisano 1 Lutego 2008 Nie działa czujnik otwarcia drzwi (brak oświetlenia przy otwarciu, automatyczne uzbrajanie alarmu nawet na uchylonych). Powinienem zatem łączyć te dwa fakty ze sobą? Niestety nie wiem czy to moze miec wplyw na taki duzy pobor pradu ale nie wydaje mi sie zeby tak sie dzialo. U siebie naprawilem czujnik, a pomiar robilem juz po naprawie. Moze sprawdz czy modul komfortu nie plywa w wodzie, kolegi passacie tez szybko padal akumulator, a mial powazne problemy z zamkiem centralnym i alarmem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek782 Zgłoś #5 Napisano 1 Lutego 2008 Sprawa jest prosta i jednoznaczna,moge sie mylic ,ale chyba to nie modul komfortu.Nawet jak pod dywanami jest woda,to modul moze byc suchy.Jesli zewnetrzna obudowa modulu nie jest otwarta (czyli rozpieta,sa tam dwa zatrzaski) to modul bywa suchy,Te objawy ,jak brak swiatla,wariujacy alarm,i pobor pradu przy wylaczonych wszystkich odbiornikach,to prawdopodobnie mokra wiazka kabli idaca do modulu komfortu i rozpiete miedziane zlaczki w wiazce kabli pod dywanami.Odkryj dywan w miejscu gdzie jest komfort,rozwin tasme montazowa z wiazki kabli i znajdziesz tam polaczenia,ktore znikaja,tak znikaja bo sa z miedzi utleniajacej sie w wodzie pod wplywem pradu.Jednoczesnie objawem jest zuzycie pradu,bo wilgoc robi polaczenia i modul komfortu glupieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #6 Napisano 1 Marca 2008 Znalazłem trochę czasu i zająłem się ustaleniem tego poboru.Porozbierałem pół auta sprawdzanie bezpieczników,przekaźników,odpinanie czujników itp.Poświeconych kilkanaście godzin i uwaga przyczyna pobierania prądu okazał się CZUJNIK ŚWIATEŁ STOPU. Po rozebraniu okazało się że między jednym a drugim stykiem odgięła się blaszka i non stop zwierała. Zastanawia mnie tylko to czemu stopy nie świeciły cały czas ??? I dlaczego po wyłaczeniu zapłonu dalej pobierało prąd ??? Teraz reanimacja akumulatora po zamiast kwasu sama woda.Mam nadzieje że kilka ładowań i aku dojdzie do siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach