Skocz do zawartości
Gość danilko

Passat nie zapala. Wrócił na lawecie :(

Rekomendowane odpowiedzi

Gość danilko

Witam Wszystkich serdecznie,niestety mój Passat dzisiaj do celu mnie dowiózł ale wrocić już nie chciał...Nie zapalił...po przekeceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa, ale nie gaśnie też po włączeniu zapłonu kontrolka EPC..nie zwracałem uwagi kiedy ona gaśnie..po zapaleniu silnika czy jak inne po kilku sekundach ?Miałem kiedyś podobną sytuację - też nie słychać było pompy, ale wtedy zapalił na drugi kluczyk..teraz to nie pomogło...moje pytania...czy EPC gaśnie po kilku sekundach przy włączonym zapłonie?i gdzi jest bezpiecznik od pompy paliwa ?może to coś z alarmem ? ale uzbraja się i wyłącza niby dobrze :(musiałem skorzystać z lawety ech :(będę wdzięczny za każdą wskazówkę..Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27

troche malo danych...napisz jak zachowuje sie silnik w podczas prob odpalenia,podlacz Vaga,napisz o bledach,moze wtedy cos sie poradzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po przekeceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa
i tu masz odpowiedź, prawdopodobnie to jest przyczyna
Miałem kiedyś podobną sytuację - też nie słychać było pompy, ale wtedy zapalił na drugi kluczyk..teraz to nie pomogło..
Już wtedy passek "mówił ci" o swoich kłopotach. Czasami pomaga reanimacja pompy w stylu uderzenie jej albo ruszenie. Miałem kiedyś sytuację kiedy dojechałem na stację benzynową i po zatankowaniu auto nie chciało zapalic. Telefon do przyjaciela i na holu do warsztatu. Tam rozbiórka i pompa działa. Po kilku dniach znowu odmówiła pracy i wówczas tylko wymiana. Okazało się że była zatarta. Pracowała na sucho. Mam służbowe auto na gaz i tankowałem benzynę tylko na rozruch bo inaczej auto nie zapali, potem przełączałem na gaz i jeździłem na gazie a pompa pracowała cały czas i pompowała resztki ze zbiornika a wiadomo co na dnie można spotkac. Od tej pory w zbiorniku mam zawsze połowę benzyny i nie czekam do dna. Ale tak jak piszesz sprawdź bezpieczniki. Przekaźnik pompy itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość danilko

silnik kręci ale nie zapala - nic a nic - jakby nie było paliwa...

a gdzie jest ten bezpiecznik od pompy w 1,8T ?

 

dziękuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie w passacie, wiem gdzie w T4. Szukaj w skrzynce bezpieczników, wzrokowo musisz to sprawdzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość danilko

w skrzynce wszystki są ok...zastanawiam sie czy może być gdzieś jeszcze bezpiecznik od pompy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien byc i powinien byc przekaźnik. Pytaj HHA on jest obeznany w mechanice albo jafo on ma zielone pojęcie o elektryce w passacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość danilko

Bardzo dziękuje!

Panowie na pewno mi pomogą jak będą na forum.

 

Taka ciekawostka - z Assistance do jednej usterki można skorzystać tylko raz - ale wczoraj pan "laweciarz" poszedł mi "na rękę" holując auto pod blok wpisując w dokumentach "uruchomienie", że niby on mi naprawił samochód. Dzięki temu jakbym np w poniedziałek chciał przetransportować autko do warsztatu to mogę ponownie wezwać lawete mówiąc, że mam "kolejąną" usterkę. Może wszyscy to wiedzą - ja nie wiedziałem więc piszę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik od pompy masz pod kierownicą. Musisz zdjąć ten plastik pod kierownicą co jest(tam gdzie amsz te póleczki pod kierownicą) i głęboko, prawie przy ścianie grodziowej masz przekaźniki z numerkami. Któryś z nich jest od pompy paliwa.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość danilko

Bardzo dziękuje...!!

tylko czym się różni przekaznik od bezpiecznika i jak poznam, ze coś jest z nim nie tak ? helpik :) please

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik to dwa elementy metalowe najczęściej aluminiowe, połączone drucikiem topikowym, zalane plastikiem, wpięte w system elektryczny wielkości kilku 5-6 mm (chyba dobrze to wyjaśniłem). A przekaźnik to najczęściej system eletryczny (rodzaj cewki) wygląda jak kostka 2-2-2 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość danilko

diagnoza - pompa

zapłaciłem 400zł - ale nie wiem jaką mechanik włożył :/ nie lubie tak :(

 

dodatkowo jak auto wciągano na lawete wciągarka puściła i passat zjechał z lawety uderzając w parującą tuż za lawetą toyote avenssis - ech :/

u mnie małe uszkodzenia (lampa i zderzak) ale toyota pogieta :/

wniosek - jesli wciągają wasz samochód na lawete - zabezpieczcie miejsce z tyłu...

wciągarka była jeszcze na gwarancji :/

 

aa i chciałem zapytać gdzie kupujecie bezpieczniki ? bo na stacjach nie ma takich jak są w passacie - chodzi mi o 15A. są węzsze. Może trzeba kupić w serwisie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aa i chciałem zapytać gdzie kupujecie bezpieczniki ? bo na stacjach nie ma takich jak są w passacie - chodzi mi o 15A. są węzsze. Może trzeba kupić w serwisie ?

 

w sklepach z akcesoriami motoryzacyjnymi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

danilko

to nie twoj problem. zamowiles usluge i zostala zle wykonana. wiec za szkody powininen zaplacic koles z lawety.on moze dochodzic swoich strat u producenta wciagarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Podczepię sie pod wątek.

 

 

 

Jestem nowy na forum, pasacika kupiłem w zeszłym tygodniu i juz niestety mam z nim problemy. Samochód zgasł mi dziś podczas jazdy i nie chciał juz zapalić mimo kilku prób. Prąd dochodził. Poprostu tak jakby sie paliwo skonczyło. Zaholowałem go do mochanika a ten stwierdził, ze auto odpala i jezdzi bez problemów. Na komputerze wyrzuciło tylko czujnik położenie przepustnicy.

 

Czy moze miec to cos wspólnego z tym, ze samochód gaśnie podczas jazdy? Mój passat ma zamontowane jakies odciecie zapłonu taki jakis przełącznik pod deską. Ale po przekręceniu kluczyka na zapłon było słychac jak pompa paliwa dopompowuje paliwo. Passat B5 rok 1998 silnik 1.8 20V adr bez gazu.

 

 

 

Pomóżcie, bo jeszcze nawet autka nie przerejestrowałem,a juz sa z nim problemy.

 

 

 

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności