VinCe Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2008 przy temp jakie mamy obecnie odpalając auto na zimno po chwili zapala sie kontrolka płynu. 3 razy puści dźwięk i potem miga cały czas dopóki silnik sie nie nagrzeje. z Tego co wyczytałem na forum to padnięty czujnik temp płynu albo niski poziom. Płyn jest.nawet wymieniany świeżo, czujnik ostatnio też wymieniłem. błąd wykasowałem zadowolony ze już po sprawie odpalam auto i co... i znowu ten denerwujący dźwięk i kontrolka.. Podpowiedzcie mi proszę co to jeszcze może być bo to jedyny błąd jaki wyskakuje po podłączeniu do kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2008 Skoro poziom płynu masz dobry, czujnik wymieniłes, to pozostaje tylko coś na połączeniu elektrycznym - czyli sama kostka (wsówki wewnatrz) lub też któryś przewód jest przetarty (lub pęknięty wewnatrz izolacji i raz styka a raz nie) i "masuje". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VinCe Zgłoś #3 Napisano 25 Stycznia 2008 no ale nie ma czegoś takiego ze raz styka a raz nie. zawsze jak silnik jest zimny i temp na zewnątrz niska to kontrolka sie zapala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2008 Miałem to samo. U mnie w zbiorniczku wyrównawczym zrobił się osad, który ograniczał działanie czujnika. Zresztą poczytaj: http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17773 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VinCe Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2008 ok. dzięki. spróbuje dziada wyczyścić w takim razie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość drabi75 Zgłoś #6 Napisano 8 Lutego 2008 Mam pytanie do VinCe i innych- mam ten sam problem :(czy pozbyłes sie problemu po przeczyszczeniu zbiorniczka wyrównawczego??? "3 razy pikniecie i póki sie silnik nie nagrzeje do 90 C to sie swieci--- pozniej gasnie i tak co ranek" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mIcHaLos Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2009 Mam podobny problem - dotyczy to mojego auta: Passat 1.8T 03r. Kiedy postoi chociaż 2 doby na parkingu... (przy temp -8oC), ogólnie jak robi się zimno po odpaleniu zaczyna mrygać kontrolka płynu chłodniczego.... oco chodzi? Kiedyś też w okresie jesiennym ten problem ale to moja wina bo było zamało płynu więc kupiłem na stacji PRESTONE... i dolałem. Teraz Oczywiście płyn uzupełniony jak należy. Miał ktoś kiedy taki przypadek ? Proszę o informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #8 Napisano 13 Grudnia 2009 Teraz Oczywiście płyn uzupełniony jak należy. Przeczyść styki dochodzące do czujnika (śniedź), ew. przeczyścić jak koledzy piszą powyżej sam czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mIcHaLos Zgłoś #9 Napisano 13 Grudnia 2009 Ok ! Jutro sprobuje ! Ale dziwne... dzieje się to tylko przy minusowej temp na dworzu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość woo Zgłoś #10 Napisano 14 Grudnia 2009 Czasem trzeba przygotować autko przed zima i problemów nie ma, ja ostatnio,jak jeszcze było ciepło czyściłem wszystkie styki gdzie większa ilość miała zaśniedziały nalot;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #11 Napisano 14 Grudnia 2009 Ok ! Jutro sprobuje ! Ale dziwne... dzieje się to tylko przy minusowej temp na dworzu Jeśli dostaniesz wilgoci między wsuwki przy mrozach robi się warstwa lodu i ona słabiej przewodzi prąd. Możesz je też przygiąć aby ciężej wchodziły. Jeszcze mi tak przyszło do głowy że masz kaszę w układzie chłodniczym (zbyt mocno rozrzedzony płyn). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj_macgyver Zgłoś #12 Napisano 15 Grudnia 2009 Małe pytanie. Czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest odpowiedzialny za zapalanie się kontroki niskiego poziomu płynu na zegarach czy może odpowiada za to jeszce jakiś inny czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 15 Grudnia 2009 Czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest odpowiedzialny za zapalanie się kontroki niskiego poziomu płynu na zegarach Nie. czy może odpowiada za to jeszce jakiś inny czujnik? czujnik w zbiorniczku wyrównawczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj_macgyver Zgłoś #14 Napisano 15 Grudnia 2009 Jakie ma oznaczenie ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mIcHaLos Zgłoś #15 Napisano 22 Grudnia 2009 Dolałem ostatnio płynu do chłodnic "Prestone", chociaż na moje oko nie było to potrzebne gdyż płynu w zbiorniku było tyle ile trzeba no i gdy silnik troszkę się rozgrzał - po kłopocie Styki są Ok - nie zaśniedziałe. Tyle tylko teraz muszę podjechać gdzieś żeby sprawdzili czy faktycznie płyn nie jest za mocno rozrzedzony Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #16 Napisano 22 Grudnia 2009 ja mysle i w sume pytałem mechaniora aczkolwiek moge/moze sie myslic, ze tak poprostu jest przy nizszych temperaturach, plyn zmniejsza troche swoja objetosc... u mnie tak jak po nocy stal jakies -15 - -20 to tez migala ta kontrolka, chwilke pochodzil i gasła. teraz tego nie ma ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabra2 Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam! Ja zdziwiłem się parę dni temu gdy sprawdziłem poziom płynu a tu "echo" było go tylko troche na samym dnie jakies dwa do trzech cm poniżej oznaczenia minimum i tutaj moje pytanie kiedy powinna się zapalić kontrolka poziomu płynu gdy spadnie do min. czy gdy zbiornik będzie pusty? ps.wyciek zlokalizowany rozszczelniona chłodnica. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #18 Napisano 20 Stycznia 2010 kontrolka zapala sie dopiero gdy zbiornik jest praktycznie pusty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabra2 Zgłoś #19 Napisano 20 Stycznia 2010 Dzieki wielkie. Ściągne sobie płyn i zobacze czy się zapali bo do wymiany chłodnicy jeszcze muszę troszke poczekać a lepiej być pewnym że się w odpowiednim momencie zapali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #20 Napisano 20 Stycznia 2010 "mabra2" przerabiałem to tydzień temu, było 2-3 cm poniżej minimum, kontrolka zaświeciła sie, gdy poziom wody był praktycznie na równo z dolnym wężem wychodzącym ze zbiorniczka wyrównawczego. U mnie też skończyło się na wymianie chłodnicy, wyglądała jakby miała 25 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach