Skocz do zawartości
piwo

znowu trochę o xenonach

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni,

zabieram się powoli do wymiany reflektorów zwykłych na xenony. Zmiana samych świateł - kupuje komplet i w komplecie mam szkła, przetwornice, żarniki i system samopoziomujący i to jest dla mnie jasne (mam nadzieję)

 

I teraz zabieram się do systemu spryskiwaczy:

 

Kupuję oddzielną pompkę - (czy ktoś wie gdzie jaką i ile to kosztuję?),

spryskiwacze szt 2 (czy ktoś wie gdzie jakie i ile to kosztuję?)

i planuję zamontować spryski w zwykłym zderzaku (wyciąć otwory, dorobić zaslepki) i teraz pytanie moje odnośnie onstalacji oryginalnych

 

Czy pompka podłaczona jest do spryskiwaczy przedniej szyby ?

Czy zbiornik jest jeden i czy jest identyczny jak przy zwykłych lampach ?

Czy ktoś robił już coś takiego i ma jakies praktyczne uwagi pomocne przy montażu ?

 

PS

Proszę o proste podpowiedzi - nie jestem mechanikiem ;-)

 

Dziękuję za pomoc z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biernik

same spryskiwacze używki średnio 150 do 200 zeta za sztuke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ZbigNieff
same spryskiwacze używki średnio 150 do 200 zeta za sztuke

 

Szczerze jakos tak... ale trafi sie i taniej jak sie dobrze poszuka!

 

Wiec tak pompka w ASO - wiem bo kupowalem ostatnio 148zł... na allegro koles sprzedaje takie pompki od Opla za 80zł (nowki) trzeba tylko w nich wtyczki przerobic...

 

Druga sprawa spryski zamontujesz w zderzaku bez problemu bo w "slizgach" sa przystosowane do tego otwory, do pompki zrob sobie osobny wlacznik w kabinie - nie podlaczaj jej pod spryski od wycieraczek bo plyn bedzie Ci uciekal szybciej niz Ci sie wydaje...

 

Ze zbiornikiem z tego co sie orientuje jest tak: ten od xenonow jest nieco wiekszy i ma miejsce na pompke ale bez obaw - mozesz wstawic pompke do zwyklego zbiornika tylko musisz to dobrze uszczelinic jakas guma albo sylikonem...