Skocz do zawartości
Gość ktom82

Problemy z klaksonem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ktom82

Mam problem z klaksonem. Po wymianie przełącznika kierunkowskazów i ponownym złożeniu kierownicy i podłączeniu akumulatora włączył się klakson i cały czas działał. Ponownie rozebrałem kierownicę i złożyłem i dalej ciągle wył. Zrobiłem to jeszcze raz i dalej to samo. Musiałem odłączyć przewody żeby przestał ryczeć.

Może mi ktoś napisać co mogłem zrobić nie tak bo jazda bez klaksonu nie jest zbyt bezpieczna.

Mam passata 1.9 TDI, kombi '95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem podobny do ciebie więc nie zakładam nowego tematu. U mnie nic nie ruszałem i jak jest wilgotno to samochód sam sobie trąbi kiedy chce. Już nieraz widziałem jak ludzie niemal z chodnika nie pospadali ba akurat przed ich nosem chciał sobie potrąbić:D. Wolę aby ludzie nie oglądali się za moim wózkiem, nie mam na to wpływu.może macie pomysł gdzie zajrzeć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mial w seacie ponoc styki i ogolnie syf tam byl i przewaznie mu sie wlaczalo jak chamowal :D moze gdzies jest zwarcie czy co nie przygladalem sie jeszcze jak to u mnie jest i obym nie mia potrzeby takiej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednym z elementów powodujących niekontrolowane włączanie się klaksonu może być jedna z trzech śrub mocujących przełącznik kierunkowskazów.

Wystarczy, że jedna z nich jest niedokładnie dokręcona i zwiera do pierścienia pod kierownicą. Najczęściej chodzi o najniższą śrubę, czyli tą przy ślizgaczu, który to powinien dotykać (ślizgać się) po pierścieniu pod kierownicą.

U mnie przynajmniej te właśnie śrubki były powodem, że klakson wył czasami wtedy kiedy niekoniecznie tego chciałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie natomiat klakson nie działa a tez sprawdzałem po kolei i wyglada na ok i niewiem czemu nie drynda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kenor18 podlacz klakson na krotko, podmien przekaznik, sprawdz czy napiecie dochodzi do klaksonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy aby dokręcić te trzy śruby to muszę kierownicę ściągać czy da się to zrobić inaczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierownice musisz zdjac. Jak juz zdejmiesz to przeczysc styki benzyna ekstrakcyjna i psiknij elektrosolem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby to rzetelnie zrobić to niestety musisz zdemontować kierownicę (nie trzeba demontować osłony wału kierownicy), bo teoretycznie można dokręcić te śrubki, ale przy okazji jest możliwość

uszkodzenia (porysowania) kierownicy. Tak więc lepiej zdjąć kierownicę (jest wygodniej i bezpieczniej dla (kierownicy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z poduszką powietrzną? Wpierw odpiąć klemy czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, ale nigdy nie miałem poduszki powietrznej i dlatego nie znam odpowiednich procedur przy odłączaniu poduszki powietrznej. Dlatego też nie chcę Ci czegokolwiek sugerować, żeby nie wprowadzić Cię w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z klaksonem. Po wymianie przełącznika kierunkowskazów i ponownym złożeniu kierownicy i podłączeniu akumulatora włączył się klakson i cały czas działał. Ponownie rozebrałem kierownicę i złożyłem i dalej ciągle wył. Zrobiłem to jeszcze raz i dalej to samo.

A czy przed złożeniem kierownicy tez działa bo wydaje mi sie ze masz po prostu zwarcie podczas składania kierownicy tam są te wsuwki pod katem i one może sie zwierają z masa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ktom82

A czy przed złożeniem kierownicy tez działa bo wydaje mi sie ze masz po prostu zwarcie podczas składania kierownicy tam są te wsuwki pod katem i one może sie zwierają z masa

Trochę boję się tak zrobić, bo mam poduszkę powietrzną i nie wiem czy jak podłącze akumulator przed jej założeniem to czy przypadkiem nie może wystrzelić!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi tobie o sprawdzenie klaksonu przed ostatecznym montarzem. do rozmontowania kierownicy wystarczy,że nie masz kluczyka w stacyjce na włączonym zapłonie ale dla bezpieczeństwa zdejmij +klemę z AKU

ale żeby sprawdzić klakson przez złożeniem wszystkiego to wg mnie wystarczy, że nie zepniesz wtyczki od poduchy. Powinien pokazać tylko błąd w postaci nie gasnącej kontrolki od poduch. Nie wiem tylko czy ten błąd tez nie zapisze sie na kompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem tylko czy ten błąd tez nie zapisze sie na kompie

IMHO - zapisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapisze się niestety:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zdjąć tą kierownicę?, mam taką z dwoma przyciskami klaksonu po bokach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MArcIN1306

ja u siebie wymienialem tasme od poduchy i sciagalem kilka razy kierowniece. po prostu odkercasz pierwsze poduszke jest przykrecoza z tylu kierownicy 2 srobkami na klucz imbusowy, ja delikatnie odpiolem tasme i juz nie martwilem sie o to czy mi zrobi bum:) po prostu musisz bardzo uwazac i byc delikatny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam dość dziwny problem z klaksonem i proszę o pomoc: Mam problem z klaksonem, na krótko działa, bezpieczniki są ok, nie dochodzi prąd do kierownicy. Jeden elektryk mi mówił że brakuje takiego pierścienia o który ociera się to wszystko. Próbował na kabelki sprawdzić coś to jedyne co się robiło to takie pykanie. Stwierdził żebym skombinował pierścień i zobaczył czy przekaźnik też nie powinien być wymieniony. Co Wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie dochodzi prąd do kierownicy.

do kierownicy ma dochodzić masa. Do klaksonu ma dochodzić plus (z tego co pamiętam to po stacyjce ale mogę się mylić). Zamiast klaksonu podepnij żarówkę albo miernik i sprawdź czy jest plus i czy po zwarciu kabli w kierownicy dojdzie tam i masa.

i zobaczył czy przekaźnik też nie powinien być wymieniony.

skoro słychać

jedyne co się robiło to takie pykanie.

to przekaźnik się odzywa..

Zrób tak jak Ci napisałem i zobaczysz co jest nie tak..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności