Skocz do zawartości
passat2.8v6

LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA!!

Rekomendowane odpowiedzi

21es1.jpg co moze byc uszkodzone w silniku cały czas swieci ta katrolka owszem po wizycie u mechanika znika na ok tydzien i znów sie zapala czyli coś musi być nie tak. Byłem w auturyzowanym serwisie sprawdzili wykasowali poczym za jakiś czas to samo. Zauwazyłem że podczas jazdy gdy silnik sie zagrzeje to wskażnik tenperatury pokazuje ok 90stopni po czym nagle gwałtownie spada do zera i w trakcie jazdy znów gwałtownie wzrosnie do odpowiedniej temperatury...czy może mieć ta usterka zwiazek z tym błędem jak w temacie?? i drugie pytanie czy można z takim błedem jezdzic czy to szkodzi silnikowi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jaki błąd wykrywa VAG ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmien serwis.Od kiedy serwis kasuje tylko bledy?Zazwyczaj oddzwaniaja i mowia ile naprawa itp.Pomierz na cieplym i zimnym opornosc czujnika temp.czesto padaja.sprawdz kostke i przewody czy sie nie sypią.przy uszkodzeniu czujnika , przewodow pokazuje b.niska temp silnika stad moze zegar opada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W serwisie VW powiedzieli mi, że dopóki ta kontrolka nie mruga to można spokojnie jeździć i nic nie powinno się stać, tylko jak tu spokojnie jeździć z takim "bajerem" przed oczami i zgadzam się z przedmówcą koniecznie zmień mechanika.

P.S. Rosiel kolego jak tam z tymi kosztami za ewentualne podłączenie do kompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem w serwisie autoryzowanym wymienili mi ten czujnik temperatury skasowali błąd i dzień póżniej znowu zaświecił sie "silnik" temperatura nie spada jest już ok. w serwisie powiedzieli że wyskakuje jakiś bład w obwodzie dmuchawy a w moim pasku są dwie... macie jakiś pomysł co to może być??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie z sondą coś ma wspólnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powiedzieli ze jest błąd w układzie dmuchaw....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem z kontrolka od spalin.Zapalila sie dwa dni temu i caly czas swieci.Z chwila gdy sie zapalila silnik automatycznie zgasl.Teraz gdy przykladowo dojezdzam do krzyzowki i daje na luz obroty bujaja sie od od zera do 1000 i albo zgasnie motor albo zachwija sie obroty i stanie na 9tys.Co chodzi o moc jest ok jak mu depne idzie tak jak powinienien.Odlaczylem akumu.blad sie skasowal ale po chwili znowu zaswiecila sie ta nieszczesna komtrolka.Co robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mialem ten sam problem z ta kontrolka po podpieciu pod kompu. okazalo sie ze do wymiany air flug po tym smigalo wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuję wymienic czujnik czujnik temperatury silnika i gwarantuję ci że błąd zniknie.koszt około 80 pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jaca81

A czy koledze chodzi o czujnik G2 czy może G62?? Mi też zaświeciła się ta nieszczęsna kontrolka ostrzegawcza spalin silnika!! Po podłączeniu autka do komputera wyszło że mam do wymiany czujnik temperatury płynu chłodzącego G2!! Czy to przez to może świecić się ta kontrolka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmali

witam

mam passata 2004r 1,9tdi 107km(wymieniłem silnik na 130km z 2005r.) od początku pali mi się ta nieszczęsna kontrolka i na starym i na nowym silniku też mi się świeci po podłączeniu do VAG wskazuje mi błąd recyrkulacji spalin mechanik powiedział że można z tym spokojnie jeździć i jest to wina oprogramowania. Jakoś mu nie wierze bardzo proszę o radę szanownych kolegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam paska z 2002 2.8 v6 30v. Swieci mi sie ta konteolka, na vag'u pokazało ze jest zły przepływ powietrza i cos tam jeszcze (nie pamiętam). pokazało też ze jedna z 4 sąd lambda nie pracuje. co o tym myślicie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tomekmali, poszukaj na forum o regeneracji / udrożnianiu zaworu EGR

 

dawidmarko160, padnięty przepływomierz daje właśnie taki efekt. Jak nastepnym razem będziesz podpinał VAGa to uważnie spisz (skopiuj) wyniki kontroli, bo jak piszesz "coś tam jeszcze", to jedynie można powiedziec, że "coś tam Ci się zepsuło".

 

Błąd przepływki w silniku wolnossącym oznacza "ni mniej ni więcej" to, że auto jeździ na ustawieniach "bezpiecznych" - ponieważ nie jest znana dawka powietrza docierająca do silnika (co w silniku wolnossącym jak mniemam jest w miarę przewidywalne), auto podaje taką dawkę paliwa, żeby skład mieszanki nigdy nie był za ubogi... efekt padniętej w Twoim przypadku przepływki może oznaczać minimalnie większe spalanie... nic więcej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kupiłem wymarzonego paska.1,8 T 01 r z gazikiem .Podczas powrotu właśnie zapaliła mi się lampka ostrzegawcza spalin.Przed zakupem na diagnostyce skasowano wszystkie błędy.Co może być przyczyną pewnie jest to typowa przypadłość passata.Na co zwrócić uwagę podczas podłączenia do kompa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj kupiłem wymarzonego paska.1,8 T 01 r z gazikiem .Podczas powrotu właśnie zapaliła mi się lampka ostrzegawcza spalin.Przed zakupem na diagnostyce skasowano wszystkie błędy.Co może być przyczyną pewnie jest to typowa przypadłość passata.Na co zwrócić uwagę podczas podłączenia do kompa??

 

to NIE JEST żadna typowa przypadłość, tylko ktoś Ci sprzedał fatalnie wyregulowaną instalację gazową. Pisałem to już 231948230498 razy na tym forum - sterownik jest cholernie wrażliwy na skład mieszanki. DA SIĘ tak wyregulować instalację, żeby skład był optymalny w całym zakresie, nawet dla silnika ze zmienionym programem!!!

 

Jazda na zbyt ubogiej mieszance (bo zakładam że taki błąd Ci wywali na VAGu) grozi śmiercią silnika i to dość szybką... i dodam jeszcze: nie każdy gazownik to partacz, ale z tego co widać na tym forum, byłem jedynym posiadaczem poprawnie działającej instalacji gazowej, do tego nie markowej, tylko polskiego DT GAS... PARANOJA! :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PoVWitał ja ponownie.Po twojej wypowiedzi wywaliłem instalację którą miałem.Zamieniłem na porządny komp,reduktor i listwę wtryskową.Po kilku dniach o dziwo znów wypadł zapłon??Czy to nadal wina źle wyregulowanej instalacji.Nie sądzę.Pojechałem wymieniłem świece na platynki, bo myślałem że może słabe już.No i czekam na kolejne wypadnięcie.Ten co mi zmieniał świece podpowiedział abym przeczyścił przepustnicę gdyż coś tam się może znajdować ale czy to ma jakis związek to nie wiem.Cewki mam nowe.I co ty na to marecek??Teraz już tylko wywala wypadanie zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat. Czy ta lampka ostrzegawcza spalin silnika pali się po włączeniu zapłonu i potem gaśnie? U mnie wcale sie nie nie zapala a u kolegi w passacie z tym samym silnikiem po przekręceniu zapłonu zapala się a potem gaśnie. Jak powinno być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem cewkę na pierwszym garze bo padła,czy jej stan mógł wpływać na to wypadanie zapłonu zawsze na pierwszym garze.Czy to wypadanie mogło być objawem kończenia się jej żywota??

Podłącze się pod temat. Czy ta lampka ostrzegawcza spalin silnika pali się po włączeniu zapłonu i potem gaśnie? U mnie wcale sie nie nie zapala a u kolegi w passacie z tym samym silnikiem po przekręceniu zapłonu zapala się a potem gaśnie. Jak powinno być?

Po przekręceniu kluczyka bez załączania zapłonu zapalają się engine,smarowanie i coś jeszcze czyli to co powinno natomiast po podaniu zapłonu gasną chyba że w kompie jest już błąd wtedy nie gaśnie.

Witam.Dziś tzn.13.08. znów ni z gruchy ni z pietruchy wypadł zapłon.Oczywiście auto jechało wtedy na gazie.Mam już dość kasowania błędu choć za darmo,zastanawiam się czy po wypadnięciu zapłonu komp.przestawia się na ustawienia domyślne aby niczego nie uszkodzić??Jeszcze jedno pytanie ,czy znacie kogoś lub polecicie z Białegostoku kto może mi pomóc???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności