tomi074 Zgłoś #1 Napisano 10 Stycznia 2008 Witam wszystkich urzytkownikuw passata. Mam problem po problem po przejechaniu kilku kilometrów temperatura 110 stopni ,termostat chyba puszcza obieg bo górny i dolny wąż jest gorący,co morze być przyczynom,pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #2 Napisano 10 Stycznia 2008 Uszczelka pod głowica, ewentualnie zapowietrzony układ chłodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi074 Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2008 kolego nie|załamuj mnie że to uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #4 Napisano 10 Stycznia 2008 Czy aby czasem nie ubywa Ci płyn chłodniczy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi074 Zgłoś #5 Napisano 10 Stycznia 2008 nie koledzy płyn nie ubywa ,morze to czujnik , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #6 Napisano 10 Stycznia 2008 Może walneła Ci pompa wodna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2008 Pisałeś, że dolny wąż też jest ciepły to termostat musi być ok.Polecił bym sprawdzenie temperatury jakimś termometrem, temperature w zbiorniczku wyrównawczym powienieneś mieć nieco mniejszą niż w silniku. Jeśli po odczycie z termometru temperatura bedzie w normie, to musisz szukac czegoś w elektryce(czujnik, lub problem w liczniku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi074 Zgłoś #8 Napisano 10 Stycznia 2008 kolego od jakiego czujnika najlepiej zaczońć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #9 Napisano 10 Stycznia 2008 Mistrzu, najlepiej od ortograficznego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 10 Stycznia 2008 tomi074, najpierw sprawdź czy czujnik temperatury dobrze pokazuje, uruchom auto z odkręconym korkiem płynu i obserwuj kiedy zacznie gotować się płyn.(wylewać z zbiorniczka). Jak masz to użyj termometru. Jak zacznie się gotować płyn to na wskaźniku temp powinno być około 100st. Jak wskaźnik będzie ok to wymień termostat, to że dolny wąż jest ciepły nie oznacza że termostat jest sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2008 Mistrzu, najlepiej od ortograficznego... każdemu sie zdarze, lepiej pomóc niż sie smiać. Co do czujnika, najlepiej zacząc od poczatku czyli czujnik przy silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2008 No tak, lepiej pomóc, jednak sprzątaczka jest od tego, by sprzątała. Napewno pomógłbym, gdyby to było pierwsze ... piąte pytanie tego typu. Niestety, temat po raz kolejny został powielony. Aż prosi się, by go zamknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #13 Napisano 10 Stycznia 2008 Mistrzu, najlepiej od ortograficznego... każdemu sie zdarze, lepiej pomóc niż sie smiać. To się zgadza ale bez przesady:), może od morza nie rozpoznać ;)tym bardziej że kolega z Gdańska A co do tematu to bym stawiał na zapowietrzenie ale jak nie było tu nic ruszane to raczej niemożliwe choć może i czujnik źle wskazuje jedynie tak jak koledzy piszą termometr i pomiarek. Jak nie wiesz skąd wziąć taki termometr to udaj się do sklepu gdzie mają jakąś technikę grzewczą (piece) i kup termometr do pieca są do 120 stopni to wystarczy cena ok 15 złotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach