piotr555 Zgłoś #1 Napisano 8 Stycznia 2008 Witam ,przesledzilem kilka postow na ten temat ale niebardzo moge wywnioskowac co jest grane ,autko zaczelo strasznie klekotac inaczej nazwac metaliczne tykanie bardziej slychac jak jest nagrzane , raczej niebedzie to sprzeglo bo jak wciskam to niema zmiany w odglosie ,zawory + inne zeczy przy zaworach mialem wszystkie wymieniane latem , rowniez paski rolki itp wtryski tez byly po tych wszystkich wymianach ustawiane i sprawdzane w ASO ,to glosne klekotanie tak jakby zaczelo sie po problemach z turbinka ktora sie zapiekala ostatnio ,ale jest wyczyszczona i smiga ok,dziek tak jakby dochodzil z silnika od strony kierowcy ,ma ktos jakis pomysl co to moze byc? 1.9 TDI 130 KM 2001 rok AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 8 Stycznia 2008 Mnie się to widzi przestawiony rozrząd. Zdaża się że przeskoczy o ząbek gdy napinacz paska jest w złej kondycji.Albo hydropopychacze. Ale niech się wypowiedzą inni, może mają inne pomysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #3 Napisano 8 Stycznia 2008 Caly komplet rozrzadu + rolki i napinacze tez wymienialem przed wakacjami razem z ta cala robotoa przy zaworach tzn wymiana uszczelki pod glowica byla +pasek rozzrzadu , po poskladaniu zawor strzelil na gornym zabezpieczeni ,wszystkie zawory wymienilem dla pewnosci wraz z tymi zeczami ktore wraz z wymiana zaworow nalezy wymienic ,niewiem co sie znowu dzieje,jesli pasek przeskoczy o jeden zabek to jak autko bedzie sie zachowywac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2008 Napisz jaki silnik i kiedy to sie stalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtusp Zgłoś #5 Napisano 8 Stycznia 2008 mialem ten sam objaw w moim pasku, okazalo sie ze jedna z poduszek pod silnikiem padła, wymieniłem 2 i jest OK. a czy dzwiek nasila sie gdy ruszasz? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #6 Napisano 8 Stycznia 2008 Jak klekocze, to może smarowanie jest nie takie jak powinno...sprawdź na kompie ciśnienie oleju podczas takiego hałasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #7 Napisano 9 Stycznia 2008 Ja też miałem takie cykanie. Co się okazało??? Przestawiony rozrząd - a cykały w złym momencie otwierajace się zawory... U mnie pasek, rolka itd były w super stanie!!! Przyczyną było wybite koło zębate na wale które sie poprostu pozluowało powodując przestawienie rozrządu. Także zapal silnik i zerknij na koło pasowe na wale czy nie lata na boki - bo u mnie latało jak wściekłe No i druga sprawa - cykac tez lubi zawór N75... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2008 Dzis rano jak odpalilem silnik zaczelo klekotac a bardziej mozna nazwac zegotac po chwili sie uspokoilo ,dojechalem do pracy okolo 30 kilometrow zostawilem na wolnych obrotach,nic niebylo slychac nawet po dodaniu gazu , ale po poludniu gdy odpalilem paska (troszke sie zajaknal przy odpalaniu )znow to zegotanie jak dodawalem gazu plynnie na wolnych obrotach to bardziej bylo slyszalne ,boje sie zeby sie cos nieurwalo ,slychac tak jak w starym maluchu przestawione zawory ,dziwi mnie tylko to ze dzis rano znow tego niebylo, a jak wracalem ponownie bylo slychac tykotanie nawet podczas jazdy przenoszone do kabiny ,czy jest mozliwosc ze cos sie ustawi inaczej jak powinno i dlatego sie tak dzieje??? podlaczylem vaga nie niepokazuje bledow ,co jeszcze moge sprawdzic vagiem w tym kierunku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #9 Napisano 9 Stycznia 2008 U mnie też raz klekotało a raz nie... Ale jeśli już kekotało to na zminym silniku... Sprawdź kąt wtrysku w bloku 00 - w drugiej kolumnie powinno być około 51 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #10 Napisano 9 Stycznia 2008 Potulam sie pare dni i bede obserwowal co sie dzieje dalej ,mam nadzieje ze nic sie nie :(urwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal_Kaczmarek Zgłoś #11 Napisano 9 Stycznia 2008 Czesc ja miałem do dzisiaj ten sam problem. Okazalo sie, ze 5/8 popychaczy nadawalo sie do wymiany. Koszt wymiany 8 popychaczy wraz z robocizna 400 zlotych. Dodam ze koszt samych popychaczy to 8x32 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #12 Napisano 9 Stycznia 2008 (edytowane) U ciebie tez tak raz klekotal a raz nie ??czy caly czas klekotal czy to na zimnym czy na cieplym silniku? Moze sie cos przypadkiem urwac??? bo sie martwie:( Witam zadnych zmian tak jak bylo raz klekota ,jak by mialo sie cos urwac , a raz nic normalna cisza ,jeszcze z czyms takim sie niespotkalem. (a mialem juz kilka autek , w tym renault laguna 2 w ktorej 2 razy turbine przekrecilem i nikomu tego wozka niepolecam , no chyba ze za kare hahha) Edytowane 12 Września 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melloon Zgłoś #13 Napisano 11 Stycznia 2008 Wygląda na to że Passata też nie będziesz polecał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #14 Napisano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Raczej nie w Pasku czuje sie pewniej i lepiej ,i jeszcze niezdazylo sie zeby mnie nawet w trybie awaryjnym do chatki niezaciagnal tak ze polecam:) Bylem dzis u znajomego ktory wymienial mi przegoby ,powiedzial ze to co slychac (a dzisiaj naprawde zachowywalo sie glosno )to popychacz ,mowil ze albo sie wyrobil albo po zmianie oleju cos sie przytkalo lub niemoze sie zapelnic i tak wlasnie bije,mowil zeby potrzymac autko na cieplym silniku na 4000 obrotow chwile to moze sie to przepelni ,zrobilismy tak i klekot nachwile ustal ale zachwilke byl znow slyszalny tylko tak jak by co drugi lub trzeci raz tykotal podczas normalnej pracy silnika . Co mozna jeszcze sprobowac jest jeszcze jakas metoda??i czy on ma racje???? Edytowane 12 Września 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27 Zgłoś #15 Napisano 12 Września 2008 Zapoznaj sie z tym tematem Piotrze... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12806&page=2 zwlaszcza z linkiem do You Tube. Jesli dzwiek jest podobny, to bedziesz wiedzial co zrobic. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepa1 Zgłoś #16 Napisano 13 Września 2008 Czesc ja miałem do dzisiaj ten sam problem. Okazalo sie, ze 5/8 popychaczy nadawalo sie do wymiany. Koszt wymiany 8 popychaczy wraz z robocizna 400 zlotych. Dodam ze koszt samych popychaczy to 8x32 zl. Witam, żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się.... Koledzy Rafal_Kaczmarek piszę, że za popychacze dał po 32zł, a co w takim razie sądzicie o tych popychaczach: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=429524774 oraz http://www.allegro.pl/show_item.php?item=431671298 Są firmy INA, więc nie powinien być bardziew, tylko dlaczego tak tanio? Pytam bo też mnie czeka wymiana. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daki Zgłoś #17 Napisano 15 Września 2008 Witam, podepne sie pod temat. od niedawna mam paska i nie wiem czy tak powinno byc czy nie . Z przodu silnika slychac grzechotanie.Tu macie link do nagrania dobrze jest to slychac w okolicach 10-15 sek. nagrania. http://www.wrzuta.pl/audio/2AaClZrOke/voc001 Co to moze byc ? Jak go odpale z rana i jest zimny to nie grzechocze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kolagi Zgłoś #18 Napisano 25 Września 2008 Mam to samo, a raczej miałem. To napinacz paska jest winny lub rolki w alternatorze. Tu masz temat o tym: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=33510&highlight=napinacz+paska U mnie też przy zimnym silniku cisza, potem hałas i masz wrażenie, że to plastikowa osłona silnika się telepie... powodzenia!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin $ Zgłoś #19 Napisano 21 Stycznia 2009 cześć jestem nowy i też mam paska ostatnio go nabyłem i jakieś parę dni temu też zaczęło coś klekotać nie wiem co to może być i właśnie boję się że to może spowodować jakieś inne usterki :633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #20 Napisano 21 Stycznia 2009 tzn, zapomnialem w tym temacie o odpowiedzi co bylo przyczyna u mnie , ..wyjechany walek rozrzadu,szklanki no i oczywiscie popychacze , panowie jak robili hydraulike to zalozyli szklanki nie takie jak powinny byc ..tzn nie z odpowiedniego materialu i sie wszystko znowu wysypalo ,juz dwa razy w tym roku wymieniali walek i hydraulike ,koszty ,,... okolo 2700 zeta, drugim razem to juz oni pokrywali koszty za zle wykonana usluge,,,... ale co lezy w twoim to nie odpowiem na ten temat;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach