Skocz do zawartości
Gość Locutus85

Piski w okolicach paska rozrzadu alternatora

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Locutus85

Witam i znowu problem ;/ Przy wymiane czujnika HALLA trzeba bylo zdjac taki napinacz od tego paska co napedza alternator i cala reszte. Po zlozeniu wszystkiego spowrotem cos zaczelo piszczec. Wszystko wskazywalo na ow napinacz ale po zdjeciu paska dalej slychac piski :/ taki metaliczny dzwiek. Co to moze byc ?? Czujnik byl wymieniany z powodu bledu pokazywanego przez komputer "Przestawienie walka rozrzadu" (czy cos takiego) jednak wymiana czujnika nic nie dala i dalej to samo ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszczeć może któraś rolka ze względu na zbyt duże naprężenie paska. Ewentualnie łożysko na wałku - wewnatrz napędzanego agregatu.

A co do czujnika Halla - to albo ja się mylę - albo ty, ale czujnik Halla jest z tyłu silnika (blizej grodzi silnikowej). Natomiast to o czym piszesz, to czujnik położenia wałka rozrządu. Skoro wymieniałes, to przypatrz się raz jeszcze, bo moze masz przewody zamienione w kostce przy czujniku. Ewentualnie jakaś "zwora" lub przerwa na przewodach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Locutus85

No tak sie sklada ze zamowilem czujnik Halla i przyslali taka sama czesc ;) wymienilem i pasowala idealnie nawet tak samo wyglada Wiec raczej chyba wszystko OK ?? a to lozysko to gdzie sie znajduje i jak droga naprawa ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Locutus85

Do tego jeszcze jest blad Czujnika Halla Zwarcie do Plusa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łożysko to tak jak pisałem - zapewne gdzieś na wałku, ktory napedza wirnik danego urzadzenia. U mnie jak była zwora, to elektryk grzebał z tyłu silnika, bo tam jest ten czujnik. Kostka do niego jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego. Chyba druga od lewej - ale pewny nie jestem. Jak odkręcisz zbiorniczek, to zobaczysz tam kostki. Popatrz, posprawdzaj. No i dziwi mnie, ze skoro ci niby taka samą cześć przysłali, to dlaczego nadal jest ten błąd :confused: Zmień moze elektryka na poczatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Locutus85

Dobra, ale to piszczenie bardziej wskazuje na ktorys pasek. Po zdjeciu tego co napedza alternator i reszte tez piszczy. Wiec co to moze byc ? P. rozrzadu ?? nawet nie by ruszany. A czy w samym silniku ma prawo tak piszczesc jakis element ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to pompa wody lub ten zewnętrzny napinacz :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Locutus85

A zauwazylem jeszcze cos w momencie zgaszenia silnika jeszcze przez sekunde slychac to po przekreceniu kluczyka. Ale po zdjeciu paska tez slychac piski wiec czy to napewno ow napinacz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności