sekwestrator Zgłoś #1 Napisano 7 Stycznia 2008 Witajcie koledzy jest to moje pierwsze zapytanie na forum Problem mam następujący: zaryglowane tylne lewe drzwi: nie otwiera ich central i ręcznie, szyba nie reaguje na przyciski otwierania POMOCY Chciałem sprecyzować nie mogę drzwi otworzyć od środka i od zewnątrz kołek cały czas jest opuszczony otwarcie ręczne nic nie daje bo cały czas coś go tam w środku trzyma, z szybą jest to samo czyli próby otwarcia z panelu na drzwiach kierowcy jak i na panelu tylnym nic nie dają, to stało się ok 3 tygodnie temu Mam jeszcze jeden problem : po otwarciu drzwi od kierowcy nie zaświeca się lampka wewnątrz i nie sygnalizuje tego wyświetlacz na licznikach to stało się ok tydzień temu jest to passat B5 1,9tdi 130ps:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #2 Napisano 7 Stycznia 2008 Problem mam następujący: zaryglowane tylne lewe drzwi: nie otwiera ich central i ręcznie, szyba nie reaguje na przyciski otwierania POMOCY mialem podobny poroblem z tym ze tylko przestal dzialac centralny w prawych tylnych drzwiach (nie mozna rowniez bylo drzwi otworzyc od srodka) problem byl w zlym styku w kostce (zjadujacej sie w gumowej przelotce) laczacej wazke instalacji idacej z tylnych drzwi - wiec na Twoim miejscu zaczal bym od tego do przelotki dojdziesz otwierajac przednie drzwi i zdejmujac (odsuwajac) gumowa przelotke tylnych drzwi tak az zobaczysz kostki (sa przy wejsciu w slupek miedzy drzwiami) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekwestrator Zgłoś #3 Napisano 7 Stycznia 2008 Dziękuję kolego sprawdzę to pewnie w przyszłym tygodniu bo auto stoi u mechaniora na naprawę skrzyni biegów, padł wsteczny. Od miesiąca coś się z tym autem dzieje czy mnie nie lubi albo co?:506: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackdob Zgłoś #4 Napisano 7 Stycznia 2008 Od miesiąca coś się z tym autem dzieje czy mnie nie lubi albo co?:506: nie grymaś na wstepie..... nie tylko Ty masz problemy bo inni też mieli..... zacznij od kostek-złączek w słupku..... jak nie da rady.... to po stronie kierowcy, pod wykładziną masz taką plątaninę kabli.....i niektóre z nich.....zaizolowane taśmą (kilka wchodzi w punkt) sprawdż każde połączenie.......czyli odizoluj, przejrzyj....i jeśli ok.....na nowo izolacja...... powinno pomóc...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seler Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2008 Panowie pomocy... Przeczytalem wszystkie tematy o tym ale nic nie pomaga. Sytuacja: jak tu <http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18467> drzwi tylne prawe za kierowca (anglik), centralny nie odblokowywal drzwi (bolec podnosil sie na chwile i opadal) ciagniecie za klamke wewnetrzna oczywiscie nie otwieralo. Poluzowanie linki w klamce nie pomoglo, stukanie pod klamka z oczywistych wzgledow (drzwi z zablokowanym ryglem) tez nie. W gescie rozpaczy cialem wiazke idaca do zamka ale podawanie napieca na poszczegolne pary przewodow nic a nic nie pomoglo. Jak to cholerstwo odblokowac??? Da sie zdjac z zawiasow czy cos? zaczepic jakims drucikiem gdzies za cos? Niestety dostep jest dosc utrudniony (nie chce rozwiercac kolka w szybie) i przy odchylonym boczku, ledwie cos tam widac nie mowiac o manipulowaniu... Tematem bym sie nie przejmowal, ale nie chca mnie przepuscic przez przeglad a mam jeszcze tylko dwa tygodnie na to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość custome Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2008 kolego seler. Musisz ściągnąć boczek. Naprawdę da sie to zrobić. W drzwi wchodzi wiązka przewodów. Dwa z nich to przewody z centralki do zamka. Wystarczy podpiąć pod te dwa właściwe + i - nawet z zapalniczki samochodowej i drzwi się otworzą. Nie mogę teraz powiedzieć jakiego koloru są te przewody ale na pewno jest na forum pod tytułem zatrzaśnięte drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seler Zgłoś #7 Napisano 16 Czerwca 2008 kolego seler. Musisz ściągnąć boczek. Naprawdę da sie to zrobić. W drzwi wchodzi wiązka przewodów. Dwa z nich to przewody z centralki do zamka. Wystarczy podpiąć pod te dwa właściwe + i - nawet z zapalniczki samochodowej i drzwi się otworzą. Niestety nie bylo to takie proste. Zamek nie reagowal na podawanie napiecia, kable przedzwonione. Tak wiec musialem zdemontowac metalowy boczek i szybe zeby sprobowac dostac sie do samego zamka. Niestety nie udalo sie odblokowac zadnym srubokretem ani niczym i jedyne co moglem zrobic to odkrecic dwie dostepne z wewnatrz srubki obudowy mechanizmu centralnego zamka (ten silniczek z zapadkami) i doslownie przez 2cm szpare wypruc caly mechanizm. Oczywiscie centralne zamykanie na te drzwi poszlo sie kochac, ale drzwi sie otworzyly i mechanicznie sie zamykaja/otwieraja bez problemow. Jako ze po wypruciu okazalo sie ze sam silniczek dzialal, podejzewam ze mechanizm sie jakos sam w sobie zablokowal i pomimo podawania napiecia silniczek nie byl go w stanie ruszyc ani w jedna ani w druga. Swoja droga to dosc dziwne ze inzynierowie volkswagena nie przewidzieli takich sytuacji... powinien byc jakis magiczny przycisk dostepny po zdjeciu boczka ktory uwalnialby zamek w przypadku awarii centralnego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #8 Napisano 16 Czerwca 2008 Swoja droga to dosc dziwne ze inzynierowie volkswagena nie przewidzieli takich sytuacji... powinien byc jakis magiczny przycisk dostepny po zdjeciu boczka ktory uwalnialby zamek w przypadku awarii centralnego... zapewne pomyśleli tak by nikt nie grzebał tylko oddawał auto do aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach