dlugiiii Zgłoś #1 Napisano 6 Stycznia 2008 Kupiłem ostatnio wachacze do przedniego zawieszenie tylko mam jedno pytanie: Skąd mam wiedzieć w jakiej pozycji dokręcić górne i dolne wachacze ?? Czy mam pierwsze luźno je zawiesić na śróbach ,postawić samochod na ziemi i wtedy dokręcić na sztywno,bo w końcu jest różnica ułożenia wachacza jak jest w powietrzu a na kołach Czy jest jakaś regóła ?? //Katastrofa! I jak później inni forumowicze mają korzystać z wyszukiwarki? - Duży (błąd w temacie poprawiłem, posta zedytuj sam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #2 Napisano 6 Stycznia 2008 Dokręć wahacze jak auto już będzie stało na kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2008 Jest inny sposób. Gdyż tak ciężko dokręcić dolne. Zmieniaj po jednym. Odkręcasz jeden, wymieniasz go i ustawiasz w pozycji " sąsiada" z boku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2008 Dokręć wahacze jak auto już będzie stało na kołach. dokładnie opuść na koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27 Zgłoś #5 Napisano 8 Marca 2008 Oba wachacze musza znajdowac sie w odległosci 47 mm od czubka tego trojkacika do ktorego sa montowane(nie wiem jak to sie fachowo nazywa ta czesc na górze kolumny zawiszenia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #6 Napisano 8 Marca 2008 NO to juz jest sensowna informacja TYLKO CO BĘDZIE JEZELI SPRĘŻYNY BĘDĄ WYGNIECIONE I SAMOCHOD ZEJDZIE NIZEJ NIZ POWINIEN LUB PO OBNIŻENIU?? te 47mm nie sprawdzi się juz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27 Zgłoś #7 Napisano 8 Marca 2008 W takiej sytuacji...nie wiem co powiedziec,ja ustawilbym na 47 mm.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kotweiler Zgłoś #8 Napisano 8 Marca 2008 Najlepiej założyć wahacze, dokręcić je wstępnie, opuścić samochód. Jednym kołem najechać na dechę gr. 4 cm, dokręcić na tym kole wahacz ostatecznie. Potem zmiana koła, drugą stronę tak samo i jest OK;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #9 Napisano 8 Marca 2008 Tak zrobiłem u siebie własnie ,ze założyłem wszystko,opóściłem samochód i dokręciłem ile się dało.Podniosłem auto i dokręciłem tak jak ma być.Tylko zastanawiam się nad jedną rzeczą: Kiedy zmienić będę chciał na obniżone,że po opuszczeniu samochodu nie będę mógł ręki wsadzić między opone a błotnik to co wtedy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach