Gość dzongra Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2008 Witam, Mam pytanie odnośnie wycieku płynu chłodzącego z silnika Tdi 115kM 2000r jest to passat. Zlokalizowałem wyciek przy połączeniu węża z metalowym kolankiem. Kolanko jest przykręcone do tylnej części bloku silnika. Nie wiem co to jest dokładnie. Mocno się sączy, w zbiorniku ubyło płynu do min. Silnik pali bardzo dobrze,równo pracuje, olej czysty. Czasami słychać bulgotanie przez kratki wetylacyjne... Czy ktoś może mi pomóc, P.s zrobiłem zdjęcie usterki Z góry dziękuje Zdjęcie przedstawia usterkę: http://img86.imageshack.us/my.php?image=wyciekxl0.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2008 Jeśli zlokalizowałeś wyciek i jest to z łączenia kolanka z wężem . To dokręc wąż albo go wymień. W czym problem? Jeśli sobie nie umiesz poradzic sam jedź do warsztatu. Nie jeździj bez płynu bo grozi to przegrzaniem silnika a w konsekwencji b. dużymi kosztami.A poza tym możesz wrzucic zdjęcie na forum. jeśli to jest problem złożony, wówczas zdjęcie bardzo pomorze innym forumowiczom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2008 Witam, Mam pytanie odnośnie wycieku płynu chłodzącego z silnika Tdi 115kM 2004r jest to passat. Co to za wynalazek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2008 Zdjęcie przedstawia usterkę: http://img86.imageshack.us/my.php?image=wyciekxl0.jpg bardzo słabo widac ale niech się wypowiedzą inni którzy coś widzą. Ale jeszcze raz powtarzam jedź na kanał dokręc wąż albo go wymień albo uszczelkę jeśli takowa tam jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kisi Zgłoś #5 Napisano 3 Czerwca 2008 Co prawda jestem na etapie zakupu passka ale widziałem jak moj mechanik sprawdzal skad jest wyciek plynu chłodniczego. Prosta sprawa - odkręćcie pokrywkę ziornika wyrównawczego plynu chłodzącego po czym zapalcie auto. Dolewajcie płynu tak pod samą zakrętkę. Nie powinno bulgotać. Nie powinny sie przedostawać ŻADNE bańki powietrza. Jeśli są bańki powietrza to jest gdzieś nieszczelność i to może być zarówno uszczelką jak i pęknięta głowica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #6 Napisano 13 Września 2008 Dzisiaj udało mi się zlokalizować jakieś ślady po ubywającym płynie z chłodnicy. Plama pod samochodem zostaje zawsze delikatnie po lewej stronie samochodu (patrząc od przodu auta). Wychodzi to dokładnie pod rozrusznikiem. Patrzyłem dzisiaj na kanale i widać że koło rozrusznika jest delikatnie mokro i widać krople płynu na dolnej belce w tym miejscu. Niestety nie udało mi się zlokalizować wycieku w tym miejscu. Jest za to drobna nieszczelność przy kroćcu, który wchodzi do silnika u góry, jednak ten krocieć jest z drugiej strony i nie bardzo rozumiem jak płyn z niego przedostawałby się w okolice rozrusznika. Macie jakieś pomysły skąd tam może chlapać płynem? Zamieszczam zdjęcia z pod samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #7 Napisano 13 Września 2008 Miałem podobny problem z ubywającym płynem i właśnie przyczyną był ten plastikowy króciec przykręcony do bloku łączący dwie rury gumowe, jest tam oring ale mnie się ukruszył delikatnie ten króciec i musiałem wymienić cały (cena w serwisie vw 50zł),do tego króćca jest jeszcze wsadzony czujnik temperatury cieczy staraj się go ciągnąć do siebie nie przekręcając ja przekręciłem i przestał pokazywać tem. cieczy.Koszt w vw 80zł w serwisie skody ten sam 30zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #8 Napisano 13 Września 2008 Oring do tego króćca 4-5 zł w ASO VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach