SlawekS Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2008 Witam. Panowie mam taki problem. Dzisiaj rano po tych dużych mrozach zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodzacego(na czerwono, ten termometr) Czytam na forum i doszłem że może to być czujnik płynu chłodzącego. I podobno są trzy rodzaje czarny, zielony i czerwony. Jaki idzie do B5 2001r, silnik 2.0 AZM?? A może to być przyczyną tego ze płyn mi zamarzł?? Bo nie wymieniałem po sprowadzeniu auta i nie sądze żeby niemiec kiedykolwiek go wymienial. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2008 może wodę lał. wylej wszystko i zalej oryginał z ASO zielony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2008 Płyn ma specyfikacje G12, wiec chyba rózowy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2008 Miałem podobny problem a przyczyną był czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym (proponuję wypiąć wtykę z tego czujnika i zmostkować na jakiś czas styki we wtyce) Czujnik jest wklejony w dolną część zbiorniczka a wymienia się go razem z nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #5 Napisano 5 Stycznia 2008 Odłączyłem tą wtyczke i podłączyłem ponownie i problem znikł, nie wiem na jak długo. Narazie wymienie płyn na porzadny jakiś np. HEPU i kupię kontaktor do styków. Może pomoże. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2008 czy zielony czy różowy nie ma znaczenia tylko żeby się mieścił w specyfikacji G12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pabloK Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2008 Witam. Panowie mam taki problem. Dzisiaj rano po tych dużych mrozach zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodzacego(na czerwono, ten termometr) Czytam na forum i doszłem że może to być czujnik płynu chłodzącego. I podobno są trzy rodzaje czarny, zielony i czerwony. Jaki idzie do B5 2001r, silnik 2.0 AZM?? A może to być przyczyną tego ze płyn mi zamarzł?? Bo nie wymieniałem po sprowadzeniu auta i nie sądze żeby niemiec kiedykolwiek go wymienial.Pozdrawiam problem rozwiazujesz tak: jedziesz do ASO i kupujesz G12 i wlewasz.. Szanuj Passka a on bedzie Ciebie szanował.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach