klasycznymaster Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2008 witam mam problem... wpadlem w dosc duza dziure jadac do Wawy i zaczelo mi stukac na nierowosciach w prawym przednim kole diagnosta na przegladzie niestety nie przepuscil mnie z tym i musze to szybko zrobic bo dowodu rej nie mam:( pytanie: napisale ze to luz wahaczy przednich gornych czyli?? co jest do wymiany... chodzi tu o to zeby nie naciagneli mnie na cala zawieche za 2000Pln tylko co zmienic zeby bylo ok? jesli zamiennik to jakiej firmy maja najdluzsza zywotnosc? czy chodzi tu o 2 gorne wahacze prawego przedniego kola? prosze o odp i pozdrawiam wszystkich formowiczow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 4 Stycznia 2008 Skoro dziurę zaliczyłes to ja bym raczej obstawiał dolny prosty wachacz a nie górny. Ewentualnie "banan". Jeśli mechanik stwierdził ze to górne to wymien tylko te. No i nie baw sie w zamienniki. Kup LEMFORDREA. Oczywiscie 2 sztuki (a nie 4). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #3 Napisano 4 Stycznia 2008 ... jesli zamiennik to jakiej firmy maja najdluzsza zywotnosc? ... jedno z drugim się kłóci ... niema czegoś takiego wszystkie zamienniki są na poziomie 30% wytrzymałości oryginału orginał robi firma LEMFORDER Tutaj masz aukcje gdzie za sztukę LEMFORDER wachacza górnego zapłacisz 125zł >> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3162463 w porównaniu do zamienników gdzie np FEBI kosztuje 110zł nie opłaca się oszczędzać tych 15zł ... bo różnica w jakości i wytrzymałości jest ogromna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #4 Napisano 4 Stycznia 2008 czyli 2 takie same gorne?czy jak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 4 Stycznia 2008 Witaj,Całe zawieszenie przednie Passata B5 składa się z 4 dolnych wahaczy oraz 4 górnych wahaczy.(po 2 na stronę ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #6 Napisano 4 Stycznia 2008 czyli jak kupuje np.wahacz gorny prawy przedni to musze kupic 2 szt takie same? bo sie juz zakrecilem http://www.allegro.pl/item284016029_wahacz_audi_a4_a6_passat_b5_lemforder_orginal_ss_.html kupic ten w ilosci 2 sztuk? w sklad zawiechy przod wchodza po 2 szt gornych(oba takie same) 2 dolne banan i ten inny i cos tam jeszcze ? z foto wynika ze tak...jaki jest skald zestawu z tego foto?ja musze kupic 2 szt tego wahacza prostego z gory co sa??? ;p;p ps.sorry ze marudze ale sie zakrecilem jak rollmops;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #7 Napisano 4 Stycznia 2008 dwie sztuki górne . czyli przedni wahacz górny i tylni wahacz górny. Prościej juz się nie da objaśnić. to co masz na tej aukcji to jest przedni (kupujesz jeden) i jeszcze potrzebujesz tylni tez jeden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #8 Napisano 4 Stycznia 2008 dwie sztuki górne . czyli przedni wahacz górny i tylni wahacz górny. Prościej juz się nie da objaśnić. to co masz na tej aukcji to jest przedni (kupujesz jeden) i jeszcze potrzebujesz tylni tez jeden. aaaaa;];];];] czyli kupuje ten 1szt przedni ® i tylny 1 szt® i to komplet wahaczy gornych na prawe kolo? czyli ten.. http://www.allegro.pl/item284015380_wahacz_audi_a4_a6_passat_b5_lemforder_orginal_ss_.html i ten.. http://www.allegro.pl/item290758847_wahacz_audi_a4_a6_passat_b5_lemforder_orginal_ss_.html i to wszystko co mam kupic do wymiany jesli chodzi o wahacze gorne z jednej str? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #9 Napisano 4 Stycznia 2008 dokładnie tak i to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #10 Napisano 4 Stycznia 2008 dziekuje wszystkim za pomoc pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 4 Stycznia 2008 Tłumacząc to jak "krowie na rowie", to kupujesz jeden wachacz prosty i jeden "skręcony" - przypatrz sie fotce ktorą wyżej wrzuciłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marena Zgłoś #12 Napisano 4 Stycznia 2008 ps.sorry ze marudze ale sie zakrecilem jak rollmops;p lub jak tampon w p....... ważne że zrozumiałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #13 Napisano 4 Stycznia 2008 jak zwal tak zwal mimo wszystko sie zakrecilem..dzieki za info ps.kupilem passka okazyjnie,a nie latwo miec takie cos w wieku 21 lat;P moze dlatego ze sie przesiadlem z civica '92 na passata trudo mi jest pojac niektore rzeczy (jak np 4 wahaczowe zawieszenie;p ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #14 Napisano 4 Stycznia 2008 przyjedź na najbliższy spot to powoli torchę uzupełnisz wiedze LINK >>> ZAJRZYJ TUTAJ >>> http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #15 Napisano 4 Stycznia 2008 przyjedź na najbliższy spot to powoli torchę uzupełnisz wiedze dzieki za info.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skorpion1vw Zgłoś #16 Napisano 9 Stycznia 2008 A jeśli mam luz na prawym ,górnym ,tylnym ,wahaczu i lewy górny tylny to wystarczy jak tylko te wymienię bo pozostałe są ok "0" luzów i jakie i gdzie kupić bo w sklepie pytałem się i chcą 140 zł.szt a na allegro widziałem po 50-60zł szt -Polcar. a wie ktoś ile kosztują w serwisie albo oryginalne na allegro ? Dodam tylko że zamierzam jeździć nim jeszcze ok. roku później zmiana ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #17 Napisano 9 Stycznia 2008 Wszystko zależy od zasobności portfela, ja preferuję te droższe oryginały z zeszlifowanymi znakami vw-audi uznanych producentów na pierwszy montaż. jednak muszę przyznać , że końcówka drążka kierowniczego (lewa)''Lempferder'' wytrzymała na tych polskich wertepach 13 m-cy.Poprzednio miałem końcówkę fabryczną i ta poddała się po 3 miesiącach po sprowadzeniu z Niemiec(Berlin) - podróże w okolicach Krakowa , Śląska.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #18 Napisano 9 Stycznia 2008 ja wymienialem tylko jeden tylny gorny z lewej strony a znajomy mechanik polecil wymienic oba gorne bo niby zaraz ten drugi tez sie wysypie,ale nei posluchalem... potem robilem zbieznosc bo go zaczelo sciagac czy wymieniac je parami gora pada to dwa gorne , dol to caly czy wystarczy na sztuki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skorpion1vw Zgłoś #19 Napisano 10 Stycznia 2008 Mam do wymiany prawy tylny górny i minimalny luz jest na lewym przednim górnym znajomy mechanik poleca mi Delphi za ok.150zł a z tego co widziałem taniej kupię Lemfordera co o tym myślicie bo tak naprawdę chcę poszaleć nim jeszcze max.tylko ok.roku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #20 Napisano 10 Stycznia 2008 Ja wymieniam tylko te wahacze co aktualnie byłyby podnięte, a koledzy zrobią jak ...zrobią. Jurek:ok: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach