Skocz do zawartości
Gość koniu

Problem z olejem.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość koniu

Witam.

Jestem posiadaczem passata 1.9tdi(AHU) z 2000r. i od jakis 3 miesiecy mam problem z zapalajaca sie kontrolka oleju.Czerwona konewka zapala mi sie tylko na 2 i 3 biegu gdy przyspieszam badż ruszam.Oczywisice towarzyszy temu wszystkiemu 3 krotne pikniecie głosnika i wyskakuje komunikat stop na fisie po czym po chwili znika i wszystko jest wporzadku.Czujnik cisnienia oleju wymieniłem ale nie pomogło na vagu nie ma zadnych błedów i poziom oleju również jest...Jak sadzicie w czym tkwi przyczyna zapalajacej sie konewki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz nieszczelne przewody,sprawdź wszystkie zaciski,przy wężach,przejrzyj czy przy odmie nic się nie odkręciło,miałem to samo u siebie i naprawiłem sam,jeden zacisk pękł i też mi migała kontrolka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koniu

Niestety jestem zmuszony powrócić do rozpoczętego przeze mnie wątku bo kontrolka wciaż nie daje o sobie zapomnieć....:mad: Po uszczelnieniu wszystkich przewodów(bo miałem drobna dziurke w 1 z wezów który prowadzi do intercoolera ale został wymieniony) kontrolka wciaz sie zapala i dzieje sie to głównie po przekroczeniu 2 tyś. obrotów na 2 i 3 biegu.Najcześciej chwile poswieći i zgaśnie.Podłaczyłem wiec manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i na zimnym silniku na obrotach ok.900 pokazało 3,5 atmosfery i po dodaniu gazu rośnie.Na ciepłym silniku najnizsze ciśnienie na biegu jałowym to 1,5 atmosfery i ponizej tego nie spadło.Chciałem sie dowiedziec jakie powinno byc cisnienie bo chce wykluczyć pompe oleju... A moze zawór sie na niej przycina???

 

Zapomniałem napisać że olej to mobil 10W40

 

Scaliłem posty. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki/Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykasuj błędy po wymianie przewodów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koniu

Błędy wykasowane i wszystko wróciło do normy.Czy myslicie ze przyczyna mogło być zwarcie do + na czujniku poziomu oleju bo taki był jeden z błedów.I może ktoś napisze mi jakie powinno być ciśnienie w AHU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności