Mr. X Zgłoś #1 Napisano 25 Grudnia 2007 ostatnio gdy temperatura powietrza spadla ponizej 0C zauwazylem nastepujacy uciazliwy problem: po zamknieciu klapy tylnej (variant) zapala sie kontrolka otwarcia klapy, czasami gasnie a czasami nie (klapa zamknieta) w czasie jazdy jest to bardzo denerwujace gdyz zapala sie ta kontrolka i brzeczy berzeczyk po zamknieciu auta wlacza sie fabryczny alarm (oczywiscie na desce rozdzielczej wlacza sie sygnalizacja otwartej klapy) zrobilem eksperyment i otworzylem klape i na chwile recznie zamknalem rygiel zamka i czekalem na wlaczenie sie kontroli lecz sie nie doczekalem po zamknieciu klapy oczywiscie kontrolka sie wlaczala dociskalem klape by weliminowac czy to nie problem z dociskiem klapy do tylu auta ale na docisk czy tez szarpanie zamknietej klapy kontrolka nie reaguje (po zamknieciu klapy zalacza sie kiedy chce bez wzgledu na to czy auto jest w ruchu czy stoi) czy mial ktos z Was taki przypadek??? nie wiem czy problem jest w krancowce czy moze stalo sie tak po spadku temperatury? z gory dziekuje za wszelkie sugestie zycze Wesolych Swiat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #2 Napisano 25 Grudnia 2007 Opis bardzo czytelny. Krańcówka w zamku na 100 procnt. Rozebrac, zdiagnozowac, naprawic zamek klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3 Napisano 25 Grudnia 2007 Krańcówka w zamku na 100 procnt. Rozebrac, zdiagnozowac, naprawic zamek klapy. a czy mozna kupic sama krancowke w ASO czy toto wystepuje tylko w komplecie z zamkiem??? jaki moze byc koszt kompletnego zamka jesli krancowka nie wystepuje osobno w sprzedazy? czy warto kupowac uzywany zamek czy lepiej nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 25 Grudnia 2007 Nie wiem o jakie auto chodzi ale dla przykładu klameczka z mikroprzełacznikiem i uszczelkami do 3BG Variant kosztuje około 120zł. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #5 Napisano 25 Grudnia 2007 Nie wiem o jakie auto chodzi chodzi o passata 3bg variant czy jest to cena zamka w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #6 Napisano 25 Grudnia 2007 czy jest to cena zamka w ASO? Naturalnie, takie elementy trzeba kupować nowe i zawsze w ASO jeszcze jak to jest w takiej dobrej cenie to nie ma się specjalnie co zastanawiac. Mam akurat taki zamówiony na czwartek pod klienta i jak interesuje Cię numer to proszę: 3B9 827 566 C HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #7 Napisano 25 Grudnia 2007 Naturalnie, takie elementy trzeba kupować nowe i zawsze w ASO jeszcze jak to jest w takiej dobrej cenie to nie ma się specjalnie co zastanawiac. Mam akurat taki zamówiony na czwartek pod klienta i jak interesuje Cię numer to proszę: 3B9 827 566 C no to bardzo dobra cena zorientuje sie po swietach ile taki zamek kosztowal by w Szczecinie mam tylko nadzieje ze problem jest w krancowce a nie w czyms innym a powiedz mi czy pracujesz w ASO??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #8 Napisano 25 Grudnia 2007 a powiedz mi czy pracujesz w ASO??? O Dobry Bo....e, NIE !!! Skoro nie jesteś pewnien uszkodzenia w mikroprzełączniku to najpierw podjedź do jakiegoś elektryka niech Ci sprawdzi co jest. Niestety Varianty w 3BG mają problemy z elektrycznym zamkiem w tylnej klapie - zacina sie klameczka w uchwycie, mocowanie blaszane rdzewieje no i od czasu do czasu trzeba to konserwować. Niestety jak już i to nie pomaga to tylko wymiana pomaga .... na 3 lata HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #9 Napisano 25 Grudnia 2007 Zobacz najpierw co sie stało. Trzeba to rozebrać i popatrzeć. Sam włącznik 30 pare złotych kosztuje. U mnie lutownica wystarczyła i kawałek kabla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #10 Napisano 25 Grudnia 2007 O Dobry Bo....e, NIE !!! szkoda bo chcialem dowiedziec sie edzia o nr lampki owietlenia wnetrza od W8 dzieki za pomoc, po siwtach kupuje zamek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #11 Napisano 25 Grudnia 2007 hehe ..ostatnio przerabiałem to w golfie na 100% mikroprzełącznik, czyli tzw. krańcówka... do golfa kosztowała 63 pln a w passku to możesz najpierw zobaczyć bo może być tylko do przeczyszczenia i klamka i mikrostyk, jakiś czas temu u mnie w passacie pomogło pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #12 Napisano 25 Grudnia 2007 możesz najpierw zobaczyć bo może być tylko do przeczyszczenia i klamka i mikrostyk, jakiś czas temu u mnie w passacie pomogło tylko czy gra warta swieczki? rozbiore wyczyszcze i za jakis czas znow sie popsuje a nowe to nowe na pare lat wystarczy tym bardziej ze nie kosztuje majatku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczak Zgłoś #13 Napisano 25 Grudnia 2007 mr.X zanim wydasz kaske (choc to niwiele) i zdenerwujesz sie, sprawdz czy na pewno mikrostyk wariuje. zrob pare razy ten sm test tzn na otwartej klapie zatrzaskuj zamek a pozniej na amknietej. jesli efekt bedzie ten sam, czyli na otwartej klaie nie zalacza sprawdz w lacznikach miedzy klapa a kabina, czesto kabelki w tych lacznikach padaja i byc moze gdzies styka do masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GCK01 Zgłoś #14 Napisano 26 Grudnia 2007 tylko czy gra warta swieczki? rozbiore wyczyszcze i za jakis czas znow sie popsuje a nowe to nowe na pare lat wystarczy tym bardziej ze nie kosztuje majatku Czy warto todecyzja nalezy dociebie. Ja swój gdy problem sie pojawił. Rozebrałem, porządnie wyczyściłem nasmarowałem i juz pół roku smigam.(raptem to zajmuje niecałą godzinke) Odpukac działa wysmienicie. A tak na marginesie uwazasz że jak kupisz nowy to problem nie będzie sie powtarzał. ten typ tak ma. Klamka i tylna wycieraczka wymaga aby przynajmniej raz w roku rozebrać i wyczyscić. A kaska mozna sporzytkowac inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #15 Napisano 26 Grudnia 2007 (edytowane) Ja swój gdy problem sie pojawił. Rozebrałem, porządnie wyczyściłem nasmarowałem i juz pół roku smigam a czym najlepiej przesmarowac po zdemontowaniu i wyczyszczeniu? sprawdz w lacznikach miedzy klapa a kabina, czesto kabelki w tych lacznikach padaja i byc moze gdzies styka do masy. tak tez zrobie wszystko dzis posprawdzam bo ladna pogoda za oknem dzieki za wszelkie sugestie, pozdrawiam Edytowane 5 Listopada 2010 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #16 Napisano 26 Grudnia 2007 w passacie czyściłem klamkę i mikrostyk około 1,5 roku temu i jak na razie gra w golfie skończyło się na wymianie.... oba auta są z tego samego rocznika, wybór należy do Ciebie, jeśli nie chce Ci się grzebać to po co w ogóle pytasz, jedź do ASO wymienią Ci ,zapłacisz grosze za część i dwa razy tyle za robociznę. W passacie ,przy okazji (podobnie w golfie) uruchomiłem zamki (wkładki) ,nie używane były więc się zapiekły, teraz działają, tak, że widzisz. ...przyjemne z pożytecznym możesz być pewny, że jeśli ktoś Ci to będzie robił to nie będzie mu się chciało zauważyć, że np: cieknie z wężyka sprysku na tylną szybę i zalewa klamkę od wewnątrz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #17 Napisano 26 Grudnia 2007 jeśli nie chce Ci się grzebać to po co w ogóle pytasz, jedź do ASO wymienią Ci ,zapłacisz grosze za część i dwa razy tyle za robociznę sek w tym ze lubie grzebac przy aucie wiec sam bede wymienial jesli do tego dojdzie problem tylko jest w pogodzie bo latem bym juz dawno sam sprawdzil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #18 Napisano 26 Grudnia 2007 problem tylko jest w pogodzie no fakt nie ma to jak mieć garaż. pozdrawiam ps.grzebanko jest wskazane bo poznajesz swoje autko przez to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GCK01 Zgłoś #19 Napisano 26 Grudnia 2007 a czym najlepiej przesmarowac po zdemontowaniu i wyczyszczeniu? słuchaj ja użyłem tawotu tylko juz nie pamietam jakiego. Chodzi przede wszystkim o to aby zabezpieczyć elementy przed działaniem wilgoci. to przez nia na klamce powstaje taki nagar coś w rodzaju rdzy która blokuje mikrostyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #20 Napisano 26 Grudnia 2007 (edytowane) nie ma to jak mieć garaż garaz jest ale blaszak bez swiatla i nie otworze w nim klapy na cala szerokosc słuchaj ja użyłem tawotu tylko juz nie pamietam jakiego. Chodzi przede wszystkim o to aby zabezpieczyć elementy przed działaniem wilgoci. to przez nia na klamce powstaje taki nagar coś w rodzaju rdzy która blokuje mikrostyk. cos tam znajde jakis smar mialem kiedys wiec przesmaruje jesli bedzie taka potrzeba Edytowane 5 Listopada 2010 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach