Skocz do zawartości
ManiekTDI

Co to takiego i jak to naprawić?

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczęło się od tego że miałem słabe ogrzewanie, więc jak koledzy radzili na forum zdjąłem węże od nagrzewnicy podłączyłem pod kran i raz w jedną raz w drugą :zdziwko: 2 wiadra rudawy trzecie już czyste

No to postanowiłem jeszcze przy okazji świeczki żarowe sprawdzić 3 spoko a czwarta za filtrem - brak dostępu centralnie za filtrem- ale jak już tak daleko zabrnąłem to postanowiłem filtr zdemontować

Świeca była OK ale tu POJAWIŁ SIE PROBLEM góra filtra to jak mniemam :zdziwko: chłodnica paliwa po zdjęciu z niej rurek okazało się że są kompletnie zabite :przestraszony: Chciałem je przedmuchać albo przepchać ale bezskutecznie :orany:

Co teraz kupić nową, spróbować przepchnąć (pompka nawet nie pomogła) boje się że czeka mnie spory wydatek?

Czy można z tym do wiosny śmigać ?

Do tego ustroistwa lecą jeszcze dwie rurki w dół silnika podobno do chłodnicy w zderzaku podejrzewam że ta chłodnica też może być zabita :|

Podsumowanie jest takie że ogrzewanie jest teraz OK ale silnik się dłużej zagrzewa

I spać nie mogę spokojnie przez to coś

Daje fotke - strzałki to wejście i wyjście płynu chłodzącego

 

nagrzewnicahl3.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO cale ustrojstwo to:

 

chlodnica paliwa;

 

Akurat TE 2 gorne przewody to sa przewody paliwowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chyba nie do końca

Te ze strzałkami to ciecz chłodząca Paliwo wchodzi dołem a wychodzi górą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oba gorne i prawy dolny to PALIWO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki za podpowiedzi już wiem co to jest :padam:

Tylko co dalej

Dziś byłem w serwisie nowa chłodniczka w komplecie z filtrem to UWAGA ok850zł :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po strasznych bojach problem zwalczony

Był zapchany prawie cały układ chłodzenia paliwa- tj. wszystkie rurki, chłodniczka pod lampą i chłodniczka na zdjęciu. Wewnątrz była maź i rdza, prawdopodobnie pozostałość po wodzie na której jeździł poprzedni właściciel :/

Układ udrożniłem niesprawdzona jest tylko pompa przy chłodnicy do tego musi być kanał zrobię to latem :]

zdjcie008tk3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wewnątrz była maź i rdza, prawdopodobnie pozostałość po wodzie na której jeździł poprzedni właściciel ...

 

 

Oooo boszeee jezdzil na wodzie :przestraszony::wpale::krzeslem::zdziwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności