Skocz do zawartości
Gość stefany

brak ogrzewania po wymianie nagrzewnicy i pompy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stefany

witam

wiem ze ten temat byl walkowany juz kilkarazy ale nieznalazlem nic co by mi pomoglo moze ktos bedzie wiedzial co z tym zrobic

na poczatku jest to passat 99r 1,9 tdi 110 Km z klimatronikiem

ogrzewanie bylo bardzo slabe ( HI ) na poczatku plukanie calego ukladu pomoglo na 2 dni po dwoch dniach zaczela leciec pompa wody wymienilem na nowa i nadal ogrzewanie bardzo slabe no to decyzja wymiana nagrzewnicy. nagrzewnica wymieniona zalane plynem i nadal slabe ogrzewanie na HI . termostat sprawny maly obieg nagrzewa sie po okolo 6 km do 90 stopni i tak trzyma dopiero jak maly uklad nagrzeje sie porzadnie to otwiera duzy obieg, weze z nagrzewnicy gorace bylem rowniez w serwisie klimy i sprawdzili ze wszystkie klapki sa sprawne klimatronik jednym slowem ok.

gdzie szukac jeszcze przyczyny ?

moze ktos bedzie wiedzial zaco mam sie jeszcze zabrac

a i dodam jeszcze ze jak jade pomalu to leci chlodne powietrze temperature na desce pokazuje caly czas 90 stopni a jak stane i przytrzymam gaz na okolo 2,5 tys obrotow przez 30 sekund to leci zdecydowanie cieplejsze powietrze o jakies 60 % cieplejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego stefany moj kjolega mial bardzo podobny obiaw jak u ciebie i dam ci rade jezeli termostat masz sprawny to sprawdz czy w ukladzoie chlodzenia jest cisnienie a zrob to w prosty sposob po na grzaniu powoli ale to popwoli odkrec korek w zbiorniczku wyrownanczym i sprawdz czy bedzie taki lekki syk jesli nie to uklad nie ma cisnienia tak jak u mojego kolegi u niego byl uszkodzony zbiorniczek wyrownawczy bo sam korek wymienil i tez nie pomoglo a byl z tym problemem w serwisie i kazali wymienic pompe wodna wiec to uczynil i nadal bylo zero efektu dopiero po wymianie zbiorniczka w ukladzie chlodzenia powstalo cisnienie i teraz az za goraco pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zasywiona nagrzewnica. Mialem identyczne objawy i dopiero po czyszczeniu nagrzewnicy i calego ukladu kilkaaaa razy pomoglo.

 

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stefany

nagrzewnica odpada jak napisalem wymienilem na nowa i wyczyscilem uklad. zostaje termostat dzis go wymienie no i ten zbiorniczek sprawdze moze to jest jakis trop

narazie dzieki za pomoc

 

ps. a co tyczy sie wymiany nagrzewnicy to wcale niejest to tak skomplikowane jak wszyscy strasza. samemu zajelo mi to 5 h

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 

termostat byl sprawny ale wymienilem go na nowy i nadal bylo tak samo dopiero wymiana korka zbiorniczka pomogla. teraz jest goraco nawet jak sie wolno jedzie.

dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że odgrzebuje po tylu latach, ale mógłby ktoś mi wyjaśnić dlaczego przy nieszczelnym korku lub zbiorniczku niema ogrzewania, przecież pompka chodzi i "gania" gorący płyn przez nagrzewnice, który ogrzewa sie od silnika, po co jest to ciśnienie i dlaczego jest niezbędne, żeby było ogrzewanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że zapowietrzony jest układ chłodzenia lub mała ilość cieczy w zbiorniczku wyrównawczym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PROSZĘ O PORADE W TEMACIE SŁABE OGRZEWANIE PO WYMIANIE NAGRZEWNICY, A MIANOWICIE:

Przed wymiana ogrzewanie działało dobrze jednak zaczeły parować szyby i zaczeło śmierdzieć płynem chłodniczym w samochodzie, wiec wymieniłem nagrzewnice.

-pompa wody wymieniona z rozrządem 15 tys. km temu

-nagrzewnica nowa

-płyn uzupełniony

- węże z nagrzewnicy gorące

- odpowietrzyłem tak jak umiałem z magiczną dziurką

- jak się kręci pokrętłem ciepło zimno słychać i czuć róznice wiec klapka chyba nie jest zacięta

- temp na wskaźniku 90 stopni

- na początku słychać było bulgotanie po dodaniu gazu teraz już nie słysze

 

M a ktoś jakiś pomysł???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności