Skocz do zawartości
Jacis

Filtr paliwa ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chcialbym zapytać o ten filtr ponieważ mam wersje AHH 90 konną a mam filtr od (moze sie mylę ale tak jest w ksiazce serwisowej) 110-150 konnej. Niby ma te 90 koni ale niezle sie zbiera i wogole. Jesli ktos wie o co chodzi to prosze o odpowiedz. Bo cos mi sie zdaje ze inny silnik mam ... .

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy kole zapasowym powinieneś mieć wlepę ,taką jak niżej na focie:

wlepaprzykoleej3.th.jpg

z niej możesz się wiele dowiedzieć ,między innymi jaki masz silnik...

z tabeli poniżej wyszukasz go masz dane w KW a 1 KW x 1,257 daje ci koniki :)

schowek01ct1.th.jpg

jeżeli jednak okaze się ,że silnik masz taki jak powinieneś to może jakaś przeróbka była i wirusik :hyhy:

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 KW x 1,257 daje ci koniki

 

Jacku a nie 1,36??? bo to 1,257 coś nie wychodzi :cisza:

 

ilość KW * 1,36 = ilość KM

 

EDIT

 

podałem w zaokrągleniu :cwaniak:

 

a dokładniej to tak jak kolega napisał

 

1,358 KM = 1KW :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,358 KM = 1KW :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak podałem. Mam wersje AHH i 66KW innej mozliwosci nie ma bo nie bylo silnikow AHH z wieksza liczbą koni. Czyli wychodzi na to ze silnik mam od AFN poniewaz mam wszystkie przewody od tej wersji i inny filtr paliwa. I jak teraz sprawdzic co jest przerobione? Jak sprawdzic na komputerze czy byla zmiana koni czyli jakis chip tuning? Bo jak wspominalem auto zbiera sie o lepiej niz vectra b 1.6 16v okolo 107KM.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 KW x 1,257 daje ci koniki

 

Jacku a nie 1,36??? bo to 1,257 coś nie wychodzi :cisza:

 

ilość KW * 1,36 = ilość KM

 

EDIT

 

podałem w zaokrągleniu :cwaniak:

 

a dokładniej to tak jak kolega napisał

 

1,358 KM = 1KW :ok:

 

:wstyd:

no dobra... tak mi się jakoś wpisało :P

macie rację ;)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie masz żadnych oznaczeń silnika???

 

przewodami i filtrem bym się nie kierował...

 

podskocz na hamownię a będziesz wiedział mniej więcej co tam siedzi :ok:

 

daj fotkę/fotki silnika to pewnie zaraz ktoś Ci go rozpozna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik ahh ma pare rzeczy jak w 110, turbina, pompa..... istotna roznica to zdlawienie go na wtryskach...dlatego 90kM, moze ktos zalozyl mu wieksze wtryski i masz 110kM.. :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn w ksiazce jest napisane jakie silniki maja filtry i u mnie jest od tego wiekszego i wogole wszystko jakby od innego. Prosze zdjecie silnika lecz pewnie nic z niego nie wyczytacie ;)

 

http://img135.imageshack.us/my.php?image=50620001fp7.jpg

:))

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacis masz watpliwosci odnosnie filtru paliwa..podpowiem ze zarowno do silnika AHH (90 KM) jak i do AFN (110 KM) stosuje sie identyczny filtr paliwa - np knechta KC69. Zdjęcie Twojego silniczka przypomina AHH (np.swiadczy o tym pokrywa silnika) ale rowniez moze byc to rowniez AFN(po zmianie pokrywy)-raczej malo prawdopodobne. Na pewno nie jest to ATJ lub AJM (115 KM). Skoro Ci sie tak ladnie zbiera to moze ktos zapodal jakiegos chipsa :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
acis masz watpliwosci odnosnie filtru paliwa..podpowiem ze zarowno do silnika AHH (90 KM) jak i do AFN (110 KM) stosuje sie identyczny filtr paliwa

dokładnie ;)

schowek01yh7.th.jpg

tak, że filtrem się nie kieruj :P

albo wirus albo wtryski jak pisał kolega wyżej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odbiegne od tematu. Bo tak patrzę na tą fotke silnika i mam pytanie czy w silnikach benzynowych w passacie b5 3GB była pokrywa na filtr przeciwpyłkowy?? Bo ja mam na wierzchu ten filtr, niczym nie przykryty. Sory że tu pisze ale nie chce zakładać nowego tematu i zasmiecać forum.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinien byc przykryty plastykowa obudowa..jezeli masz mozliwosc zapodaj fote..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie chce mi sie iść do garażu foty robić. Ale ja tej obudowy nie mam. jest tylko zabezpieczony takim małym gówienkiem żeby nie wyleciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego SlawekS - powinieneś mieć tam podobny plastik jak u kolegi na fotce!!! widocznie komuś był on już potrzebny :cisza:

 

Jestem ciekaw w jakim stanie masz ten filtr i czy Ci szybki nie parują :cwaniak:

 

Poszukaj gdzieś tej osłony bo sobie bidy narobisz :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak sie zastanawiam nad tym chipem. Aha zapomnialem powiedziec ze wlasnie w silnikach 90 i 110 konnych sa takie same. A ja mam od tych jeszcze mocniejszych... Do AHH i AFN dochodza tylko 2 przewody ( tzn tak jest w ksiazce) a w tych mozniejszych 4 i ja wlasnie taki mam. Jutro porobie zdjecia to mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni :))

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Adams właśnie czytam że ludzie skarżą sie że im szyby parują a u mnie nie ma tego problemu własnie. Jade w 5 osób jak snieg pada czy deszcz i jest ok. A filtr jest czysty i suchy. Heh ma może lepszy przepływ powietrza i dlatego szyby nie parują.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.ja odnosnie tego plastiku na filtr kabinowy,czy mozna go kupic poza serwisem?a jesli nie to moze wie ktos ile kosztuje?sorki ze pisze to w tym poscie

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego Adams właśnie czytam że ludzie skarżą sie że im szyby parują a u mnie nie ma tego problemu własnie. Jade w 5 osób jak snieg pada czy deszcz i jest ok. A filtr jest czysty i suchy. Heh ma może lepszy przepływ powietrza i dlatego szyby nie parują.

Pozdrawiam

 

panie sławku jeśli chodzi o tą pokrywę to u mnie jest dokładnie tak samo znaczy po prostu jej nie ma po wymianie filtra problem parowania szyb zniknął dodam, że mieszkam w UK a tu pada często gęsto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności