Jacis Zgłoś #1 Napisano 6 Grudnia 2007 Witam Chcialbym zapytać o ten filtr ponieważ mam wersje AHH 90 konną a mam filtr od (moze sie mylę ale tak jest w ksiazce serwisowej) 110-150 konnej. Niby ma te 90 koni ale niezle sie zbiera i wogole. Jesli ktos wie o co chodzi to prosze o odpowiedz. Bo cos mi sie zdaje ze inny silnik mam ... . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2007 przy kole zapasowym powinieneś mieć wlepę ,taką jak niżej na focie: z niej możesz się wiele dowiedzieć ,między innymi jaki masz silnik... z tabeli poniżej wyszukasz go masz dane w KW a 1 KW x 1,257 daje ci koniki jeżeli jednak okaze się ,że silnik masz taki jak powinieneś to może jakaś przeróbka była i wirusik pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2007 1 KW x 1,257 daje ci koniki Jacku a nie 1,36??? bo to 1,257 coś nie wychodzi ilość KW * 1,36 = ilość KM EDIT podałem w zaokrągleniu a dokładniej to tak jak kolega napisał 1,358 KM = 1KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #4 Napisano 6 Grudnia 2007 1,358 KM = 1KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacis Zgłoś #5 Napisano 6 Grudnia 2007 Tak jak podałem. Mam wersje AHH i 66KW innej mozliwosci nie ma bo nie bylo silnikow AHH z wieksza liczbą koni. Czyli wychodzi na to ze silnik mam od AFN poniewaz mam wszystkie przewody od tej wersji i inny filtr paliwa. I jak teraz sprawdzic co jest przerobione? Jak sprawdzic na komputerze czy byla zmiana koni czyli jakis chip tuning? Bo jak wspominalem auto zbiera sie o lepiej niz vectra b 1.6 16v okolo 107KM. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 6 Grudnia 2007 1 KW x 1,257 daje ci koniki Jacku a nie 1,36??? bo to 1,257 coś nie wychodzi ilość KW * 1,36 = ilość KM EDIT podałem w zaokrągleniu a dokładniej to tak jak kolega napisał 1,358 KM = 1KW no dobra... tak mi się jakoś wpisało macie rację pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #7 Napisano 6 Grudnia 2007 nie masz żadnych oznaczeń silnika??? przewodami i filtrem bym się nie kierował... podskocz na hamownię a będziesz wiedział mniej więcej co tam siedzi daj fotkę/fotki silnika to pewnie zaraz ktoś Ci go rozpozna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #8 Napisano 6 Grudnia 2007 silnik ahh ma pare rzeczy jak w 110, turbina, pompa..... istotna roznica to zdlawienie go na wtryskach...dlatego 90kM, moze ktos zalozyl mu wieksze wtryski i masz 110kM.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacis Zgłoś #9 Napisano 6 Grudnia 2007 Tzn w ksiazce jest napisane jakie silniki maja filtry i u mnie jest od tego wiekszego i wogole wszystko jakby od innego. Prosze zdjecie silnika lecz pewnie nic z niego nie wyczytacie http://img135.imageshack.us/my.php?image=50620001fp7.jpg Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2007 Jacis masz watpliwosci odnosnie filtru paliwa..podpowiem ze zarowno do silnika AHH (90 KM) jak i do AFN (110 KM) stosuje sie identyczny filtr paliwa - np knechta KC69. Zdjęcie Twojego silniczka przypomina AHH (np.swiadczy o tym pokrywa silnika) ale rowniez moze byc to rowniez AFN(po zmianie pokrywy)-raczej malo prawdopodobne. Na pewno nie jest to ATJ lub AJM (115 KM). Skoro Ci sie tak ladnie zbiera to moze ktos zapodal jakiegos chipsa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2007 acis masz watpliwosci odnosnie filtru paliwa..podpowiem ze zarowno do silnika AHH (90 KM) jak i do AFN (110 KM) stosuje sie identyczny filtr paliwa dokładnie tak, że filtrem się nie kieruj albo wirus albo wtryski jak pisał kolega wyżej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2007 Trochę odbiegne od tematu. Bo tak patrzę na tą fotke silnika i mam pytanie czy w silnikach benzynowych w passacie b5 3GB była pokrywa na filtr przeciwpyłkowy?? Bo ja mam na wierzchu ten filtr, niczym nie przykryty. Sory że tu pisze ale nie chce zakładać nowego tematu i zasmiecać forum. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #13 Napisano 6 Grudnia 2007 powinien byc przykryty plastykowa obudowa..jezeli masz mozliwosc zapodaj fote.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #14 Napisano 6 Grudnia 2007 Już nie chce mi sie iść do garażu foty robić. Ale ja tej obudowy nie mam. jest tylko zabezpieczony takim małym gówienkiem żeby nie wyleciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #15 Napisano 6 Grudnia 2007 kolego SlawekS - powinieneś mieć tam podobny plastik jak u kolegi na fotce!!! widocznie komuś był on już potrzebny Jestem ciekaw w jakim stanie masz ten filtr i czy Ci szybki nie parują Poszukaj gdzieś tej osłony bo sobie bidy narobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacis Zgłoś #16 Napisano 6 Grudnia 2007 No tak sie zastanawiam nad tym chipem. Aha zapomnialem powiedziec ze wlasnie w silnikach 90 i 110 konnych sa takie same. A ja mam od tych jeszcze mocniejszych... Do AHH i AFN dochodza tylko 2 przewody ( tzn tak jest w ksiazce) a w tych mozniejszych 4 i ja wlasnie taki mam. Jutro porobie zdjecia to mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #17 Napisano 6 Grudnia 2007 Kolego Adams właśnie czytam że ludzie skarżą sie że im szyby parują a u mnie nie ma tego problemu własnie. Jade w 5 osób jak snieg pada czy deszcz i jest ok. A filtr jest czysty i suchy. Heh ma może lepszy przepływ powietrza i dlatego szyby nie parują. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dusza Zgłoś #18 Napisano 6 Grudnia 2007 witam.ja odnosnie tego plastiku na filtr kabinowy,czy mozna go kupic poza serwisem?a jesli nie to moze wie ktos ile kosztuje?sorki ze pisze to w tym poscie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #19 Napisano 6 Grudnia 2007 ASO, szroty, allegro lub np to http://www.forum.vw-passat.pl/topics22/caly-passat-b5-na-czesci-28-syncro-vt25314.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 Zgłoś #20 Napisano 9 Grudnia 2007 Kolego Adams właśnie czytam że ludzie skarżą sie że im szyby parują a u mnie nie ma tego problemu własnie. Jade w 5 osób jak snieg pada czy deszcz i jest ok. A filtr jest czysty i suchy. Heh ma może lepszy przepływ powietrza i dlatego szyby nie parują.Pozdrawiam panie sławku jeśli chodzi o tą pokrywę to u mnie jest dokładnie tak samo znaczy po prostu jej nie ma po wymianie filtra problem parowania szyb zniknął dodam, że mieszkam w UK a tu pada często gęsto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach