Skocz do zawartości
Danny87

zawór DV

Rekomendowane odpowiedzi

[center:ce0e490f3f]Witam!!

 

Mam Passata 1.8T (ANB) 1999r. i prawdopodobnie mam do wymiany zawór DV, lecz nie wiem gdzie on jest.

Mógłby ktoś mi powiedzieć gdzie ten zawór sie znajduje??

 

[/center:ce0e490f3f]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze kojarze ale jeżeli chodzi Ci o zawór upustowy powietrza... z tego co sie orientuje to jest on na przewodzie między filtrem powietrza a turbawką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo mam taki problem, ze samochód ciagnie od 2000obr -2600obr a potem traci moc tzn. przyspiesza bardzo powoli i momentami coś tam złapie mocy. osiaga 4000obr

podczas przyspieszania oprócz melodii turbiny słychac jakis szum powietrza jak by cos uciekało.

 

mam takie błedy po kontroli vag-iem

 

16487 P0103 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580)

 

00776 Czujnik poziomu kontroli systemu – lewy przód – G78

 

17963-?

 

18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie

 

razem z zabawą na kompie słuchałem radyjka CD i chyba dlatego było słabe napiecie w aucie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli nieszczelność w układzie lub zaworek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ten zaworek to co to? i to gdzie się znajduje?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sheriff

..Zaznaczony czerwonym kółkiem.

 

dvxp2.jpg

 

Ps. Zróbcie cos bo nie mozna plików dołączać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak był nieszczelny układ..... dzieki..

 

 

A jeszcze mam takie pytanie czy te silniki mają elektryczne smarowanie silnika???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ten zaworek ma ważne zastosowanie co do pracy turbiny, bo ogólnie rozwaliło mi turbine a konkretnie ukreciło mi oske i to w sumie drugie turbo u mnie skonczyło w taki sposób, czy też może to wina zaworku od ciegna, nie wiem koncza mi sie pomysły czemu tak sie dzieje,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności