Skocz do zawartości
herbu

Passat g60

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukałem forum, ale nie znalazłem podstawowych informacji, które mnie nurtują odnośnie Passata g60. Otóż czy silnik w nim montowany jest to jednostka ta sama co w modelu 1.8 ABS + turbina (i wszystkie przeróbki z nią związane)? Czy jest tam więcej ingerencji typu inne tłoki, pierścienie, głowica itp?

Drugim pytaniem jest czy wszystkie g60 miały napęd syncro? Czy napęd ten był montowany w silniku 1.8 (90 KM)? Widziałem już napęd syncro w VR6, 2.0 (115 KM), g60, ale w podstwowym 1.8 jakoś nie spotkałem.

Czy ktoś może mi podać zużycie paliwa w g60?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Między silnikiem ABS a PG nie ma żadnego podobieństwa, jest to wogóle inna jednostka.

Jeździłem kiedyś korkiem z g60, paliło duużoo :evil: Poniżej 12 litrów nie zszedł mi nigdy, w normalnej jeździe(mieszana). Dokumentacja :vw: podaje że pali więcej niż vr6.

Paska z g60 bez synchro nie widziałem jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, kolega chce tanim kosztem zwiększyć moc auta. Też o tym myślałem, ale to rzeczywiście dwie różne konstrukcjie. Już lepiej swapa zrobić albo przerobić ABSa na PFa albo PB, czyli przerobić z motronica na digifanta I albo II jak da rade. Przy dojściu do części (albo mając dawce) można zmieścić się w rozsądnej kwocie a przyrost mocy rzędu 20%. Potrzebne do zmiany:

 

komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....

-instalacja silnika PF lub PB

-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB

-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar

-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)

-listwa wtryskowa z regulatorem -

-obudowa filtra z GTI PF,PB

-switche(przełaczniki na przepustnice)

- głowica do wielopunktowego wtrysku-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności