Skocz do zawartości
Gość saharek

stłuczka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość saharek

miałem stłuczke jakiś czas temu i potrzebuje pomocy, ubezpieczyciel oczywiście jak zawsze chce wypłacić jak najmniej(pierwsza wycena na 8tyś) (mam pełny pakiet, bez wkładu własnego, nowe części orginalne ASO), passat dostał w koło, zawieszenie, silnik rozwalił od środka chłodnice (przesunoł się)

 

przy pierwszych oględzinach ubezpieczyciel do wymiany wypisał, dwa wahacze górne, tarcza hamulcowa, amortyzator, opona - według mnie to za mało! do tego kwalifikuje się felga, przegłub, dolne wahacze, pół oś, przegłub wewnętrzny.

 

nie wiem co z sankami, dolne wahacze mają luzy na mocowaniach do sanek, nie znam się tak dobrze na mechanice i nie umie tego określić.

 

Druga sprawa to czy wymieniając lewe zawieszenie, mam prawo żądać zapłaty za prawą stronę? przecież jak wymienię jeden amor do droga strona nie będzie już taka sama, napewno auto nie będzie trzymało zbieżności itd..?

 

mam prośbę do forumowiczów, robie list rzeczy do wymiany, agent mi wypisał mase plastików, osłon ale żadnych konkretów i chce mu przestawić liste co jeszcze jest do wymiany, wtej chwili mam to:

 

Amortyzator LEWY PRZÓD 343 PLN

 

Zwrotnica LP 987 PLN

 

Tarcza koła LP ?

 

Kołpak LP 90 PLN

 

Felga 15cali Stalowa LP 197 PLN

 

Chłodnica ładowanego powietrza (intercooler) 900 PLN

 

Obudowa wlotu powietrza chłodnicy doładowania 79 PLN

 

Tapicerka oparcia 1rząd (tapicerka siedzenia po wybuchu poduszki bocznej) (czarny materiał) 780 PLN

 

Zbiornik spryskiwacza szyb 131 PLN

 

Zbiornik płynu wspomagania kierownicy 95 PLN

 

Osłona PCV półosi CZY TO MA BYĆ OSŁONA PRZEGUBU ZEWNĘTRZNEGO

 

Okładzina zderzaka ?

 

Tłumik zderzaka BELKA STALOWA?

 

Przysłona boczna ?

 

Uchwyt boczny 24 PLN

 

Krata wlotu powietrza Prawa i Lewa 29 + 29 PLN

 

Reflektory przód Prawy i lewy (zwykłe soczewkowe) 756 + 756 PLN

 

Zbiornik spryskiwacza reflektorów WG NUMERU VIN JEST JEDEN ZBIORNIK