Skocz do zawartości
waldekkk

Dziwny problem po załaczeniu zapłonu.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam- mam taki smieszny objaw w swoim aucie mianowicie chodzi o to ze kiedy zalacze zaplon zaczyna piszczec i mrygac kontrolka(!)-"wykrzyknik w nawiasie".Wczesniej nigdy sie z tym nie spotkalem.Po opisach z forum wyglada ze to kontrolka od ukladu hamulcowego,ale u mnie na descce kontrolka od np recznego to (P).Sprawdzilem plyn hamulcowy klocki i tarcze wymienialem okolo 4 miesiecy temu(opcja bez wskazania zuzycia okładzin).Jesli chodzi o Vaga to nie mam mozliwosci sprawdzenia w najblizszych dniach a we wtorek mam wyjazd około(400 kilometrow) i nie chciał bym aby cos sie rozkraczylo po drodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11.

UKŁAD HAMULCOWY

 

*Lampka sygnalizująca zapala się po zaciągnięciu hamulca ręcznego oraz jeśli ów hamulec jest nadal zaciągnięty przy pręd. >6km/h, to dodatkowo słyszymy pojedynczy sygnał dźwiękowy oraz zauważamy info na komputerze.

Informacja na wyświetlaczu: HANDSBREMSE ANGEZOGEN

*Lampka sygnalizująca zapala się przy zbyt niskim poziomie płynu hamulcowego

Informacja na wyświetlaczu: STOP!BREMSENFEHLER BETRIEBSANLEITUNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się przykładowo zaświeciła w połączeniu z sygnałem dźwiękowym kiedy miałem problemy z rozruchem. Z hamulcami żadnych problemów nie mam. Kontrolka po odpaleniu zgasła. Tak właściwie to zaświeciło mi się pół deski rozdzielczej ale to szczegół ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 razy sygnał i wykrzyknik - tak miałem gdy miałem mało płynu hamulocwego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest chłodniej na dworze a nad ranem mróz. Nie zaciągaj na noc hamulca ręcznego ,może łapie ci linka od ręcznego. Zostawiaj auto na biegu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro poziom płynu hamulcowego masz w normie, to pozostaje tylko wyjac wtyczkę z czujnika, sprawdzić jej stan, ewentualnie przeczyscić styki, posprawdzać, czy któryś przewód nie kończy żywota, no i jeszcze dobrze by było jakbyś wyjał ze zbiorniczka ten czujnik i też go przeczyścił. Innej opcji tu chyba nie ma. wadliwy (bądź zasyfiony) lub też zwarcie w obwodzie czujnika :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe ze cos sie oberwało-poluzowało bo takie cos stało sie po montarzu webasta(przeciagałem wiazke przewodow w okolicach zbiorniczka)i dodatkowo miałem zdemontowana "półkę" pod kierownica moaliwa ze cos tam zachaczyłem (chociaz staralem sie uwazac).Jutro pokombinuje z rana. Dzieki za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności