Gość jabol79 Zgłoś #1 Napisano 5 Lipca 2006 Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalnie,bez przeciągania,szaleństw itp.) 3-4 km?Wskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #2 Napisano 5 Lipca 2006 Przy takich temperaturach, jakie teraz panuja na dworzu to nie widze w tym nic dziwnego, u mnie wskaznik dochodzi do 90 stopni jeszcze szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79 Zgłoś #3 Napisano 13 Lipca 2006 A jednak coś jest nie tak.Dziś wyjechałem i zaraz na zegarach temp na 90.Zatrzymałem się odkręcam korek a woda zimna.Czujnik do piero co wymieniłem.Wsadzili mi od Superba.Co innego może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #4 Napisano 14 Lipca 2006 Masz maly i duzy obieg plynu chlodzacego, przelaczaniem miedzy nimi zajmuje sie termostat. Gdy silnik zostaje uruchomiony na zimno termostat jest na "malym obiegu" po to, by plyn zagrzal sie szybciej. Myle sie? U mnie w aktualnie panujacych temperaturach okolo 30 stopni wskaznik pokazuje 90 stopni doslownie lada moment. Mysle, ze martwisz sie na zapas ale jesli nie daje ci to spokoju to jedz do warsztatu i niech ci wszystko sprawdza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79 Zgłoś #5 Napisano 14 Lipca 2006 dzieki to samo powiedział moj mechanik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość oliver7 Zgłoś #6 Napisano 18 Lipca 2006 Ile kosztował ten czujnik? pzdr Oliver A jednak coś jest nie tak.Dziś wyjechałem i zaraz na zegarach temp na 90.Zatrzymałem się odkręcam korek a woda zimna.Czujnik do piero co wymieniłem.Wsadzili mi od Superba.Co innego może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79 Zgłoś #7 Napisano 18 Lipca 2006 Z wyminą 100zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79 Zgłoś #8 Napisano 16 Listopada 2006 Temperatura powietrza mocno spadła a u mnie zaraz po ruszeniu 90 stopni.Co z tym robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #9 Napisano 16 Listopada 2006 Ja bym sie martwil, gdyby bylo na odwrot i potrzebowalbys 10 km by wskazowka temp sie ruszyla. Jesli koniecznie chcesz sprawdzic, czy wszystko jest w porzadku to podepnij pod kompa i szukaj bledy czujnika temp plynu chlodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2006 u mnie też po 2-3 km jest koło 90 stopni już, to normalka.nie panikuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Damian Zgłoś #11 Napisano 16 Listopada 2006 hmm ja mam co prawda diesla, ale po przejechaniu całkiem krótkich dystansów wskaźnik dosyć szybko łapie 90stopni..widocznie nie tylko u Ciebie tak jest pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin2425 Zgłoś #12 Napisano 16 Listopada 2006 no to u mnie jest cos nie tak w takim razie bo od momentu zakupu tj lipca zeby osiagnac 90 po porannym odpaleniu zawsze potrzebuje jakies 10min z tym ze na te 10 min jest 4 min jazdy a 6 stania na czerwoym swietle. Podczas postoju na switlach bardzo wolno sie grzeje co innego podczas samej jazdy. Mam TDI (AHU) i dopoki nie osiagnie 90 stopni jade do 2 tys obrotow. Normalnie uzywam zakresu 2-3 tys. Wiec teraz mi troche w glowie zamaciliscie swoimi postami..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #13 Napisano 16 Listopada 2006 dopoki nie osiagnie 90 stopni jade do 2 tys obrotow. Też tak właśnie jeżdzę i do 90 st. silnik nagrzewa się po ok. 7 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #14 Napisano 16 Listopada 2006 Ja zawsze po 2km mialem 90stopni, niezaleznie ile i jak pozniej jechalem ale ostatnio zauwazylem ze juz 90 nie osiaga tylko jakos 84-87 stopni... Czyzby cos mi zaczelo sie psuc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #15 Napisano 6 Grudnia 2006 Nie wiem czy to dobry temat ale sprobuje tu. Czy ktos moze mi powiedziec po jakim czasie przy obecnej pogodzie osiaga wasz silnik odpowiednia temperature pracy tj. 90 stopni? Najlepsza bylaby dla mnie odpowiedz kogos z takim silnikiem. Od czego zalezy predkosc rozgrzania sie silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arti Zgłoś #16 Napisano 6 Grudnia 2006 U mnie jest 90 st. po ok. 3-4 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #17 Napisano 6 Grudnia 2006 u mnie tez nigdy nie przekroczylem 90 sotpni, jedynie wisco mocniej pracuje. tez mnie to troche dziwi, jedynie olej zmienia tmp ale to norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #18 Napisano 6 Grudnia 2006 No wlasnie u mnie bardzo szybko osiaga te 90 stopni. Jest to dla mnie troche zaskakujace bo w Golfie 19TDI 90KM taka temperature osiagal po znacznie dluzszym czasie. Byc moze spowodowane jest to tym iz ten silnik znacznie lepiej jest osloniety i "opatulony". Chociaz jesli chodz o moj motor 25TDI to czytalem opinie ze trudno go dogrzac. Czy moglby to potwierdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruch Zgłoś #19 Napisano 9 Grudnia 2006 Odpowiedna temperatura (90 stopni) bedzie zależala również od tego jak pociskasz Autku.W momencie gdy odpalisz passka i odrazu ruszysz z kopa to moment jak wskoczy 90 stopni a gdy spokojnie powoli to ileś tam km bedziesz musiał przejechać zanim 90 wskoczy. U mnie gdy wracałem z Germanów to 90 stopni była norma nie więcej nie mniej tylko 90 i to czy na autostradzie przy wyższych prędkościach jak i przy korkach i minimalnych km/h Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszzp Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2007 Mam pytanie do forowiczów otóż mam paska 1,9 TDI 110 ps climatronic i chciałem się zapytać innych użytkowników tego modelu, po jakim czasie( w obecnych temperaturach- ok 4 st)) silnik osiąga u was temp 90 st i po jakim czasie w środku jest u was ciepło? Oczywiście nie mówię tu o męczeniu zimnego silnika, tylko o spokojnej jeździe do powiedzmy 2-2,5 tyś obr/min? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach