Skocz do zawartości
luke__t

Olej w rurze dochodzacej do intercooler

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Passat tdi 153KM 1.9 tdi 2002/03

Olej pojawil mi sie w rurze dochaodzacej do intercooler, wiem ze to jest normalne w tdi ale zauwazylem ze krople oleju leca z tej rury. wczesniej tego nie mialem, bylo dosyc sucho, fakt ze EGR jest zachlapane. kopci mi jak ruszam i przy dodaniu gazu, bledow nie mam zadnych, moc, odejscie -super, nie mam spadku mocy.

Czy to moze byc turbina? czy po prostu nalepiej wymienic EGR i przeczyscic uklad?

Prosze o rade...

 

dodam tylko ze byl robiony remaping , stad te 153KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem jak szukales ale np W SZUKAJCE :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki, sam nie wiem jak szukalem.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naczytałem się tyle o icku i dalej nie wiem czy występuje w nim ciśnienie czy podciśnienie? Bardzo bym był wdzięczny gdyby ktoś mnie oświecił w tej sprawie. Mam delikatne pęknięcie icka, które zakleiłem, ale obawiam się aby nie zassało mi lewego powietrza.

Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W icku wystepuje i jedno i drugie... Ciśnienie jest wtedy kiedy suszarka zacznie pompować i wynosi ono ok 0.8 Bar'a , a podcisnienie głównie na postoju i małych prędkościach obrotowych do czasu aż turbina nie zacznie pompowac. Wartośc podcisnienia jest jednak bardzo niska, na manometrze cisnienia (turbiny) praktycznie niezauważalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, gdyż obawiałem się dużego podciśnienia a na 100% nie byłem pewny mojego sklejania. Komputer nie wykazuje żadnych błędów nawet tych dynamicznych mam nadzieje że wszystko jest Okay.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoje klejenie z powodzeniem wytrzyma podcisnienie,(bo jest na minilmalnym poziomie, chyba ze zapchasz filtr powietrza..) ja bałbym sie nadcisnienia przy over booscie :D cisnienie chwilowo może podskoczyć do ponad jednej atmosfery (1-1.2 Bar) i... nagle mozesz usłyszeć sssssyyykk uciekającego powietrza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawel2008

ja mam problem z paskiem 1.9 tdi 110km rok 1999 przy normalnej jezdzie pojawila sie chmura czarnych spalin a z rury siwe po krotkiej jezdzie poziom oleju spadl do zera w rurze wydechowej olej,silnik od spodu mokry z oleju po rozbiorce w turbinie i w intercolerze olej odpowietrzenie komory korbowej ok silnik pali i chodzi ok turbina po sprawdzeniu w warsztacie okazalo sie ze uszkodzenie turbiny powstalo w wyniku duzego cisnienia w komorze korbowej jaki moze byc powod :638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności