Gość Adrianek Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2007 Witam. Jestem tu nowy wiec jesli temat wrzucilem nie tu gdzie trzeba to niech moderator przeniesie Mam mały problem z zegarami w moim pasku. Passat jest z 97r, zostal wlorzony do niego silnik 130Km i skrzynia 6 zegary oraz instalacja rowniez sa przelozone z modelu po lifcie Chodzi o to ze przychodzi taki momet ze zegary opadaja na ok 2s (po czym wracaja do normy) oraz zeruje sie licznik ("głowny" dziala poprawnie) tak samo jak i zegar-czas. Wie moze ktos czemu tak sie dzieje i jak usunac ta usterke? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 2 Listopada 2007 Coś z masą, sprawdź połączenia licznik>kostka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #3 Napisano 2 Listopada 2012 Również u mnie występuje ten problem. Instalacja przeglądnięta, wtyczki posprawdzane, połączenia głównych mas również sprawdzone. Wszystko ciasno leży, brak oksydacji lub luźnych połączeń. Ładowanie ksiązkowe 14,4V. Pierwszy licznik miał problem z immo - co jakiś czas się kasowała adaptacja immo i musiałem na nowo kodować kluczyki. Wymieniłem licznik stary 3b0920821A na nowszy, ale używany 3b0920825A. Na początku było ok (3 miesiące), później założyłem chiński xenon HID i dalej było ok przez okres 4 miesięcy, aż nagle licznik zaczął się zerować. Wygląda to tak, że wskazówki opadają skacząco (nie płynnie), kontrolki migają, przebieg trip się kasuje i wszystko wraca do normy z wyzerowanym przebiegiem trip. Wymieniłem licznik na kolejny używany i nowszy 3b0920829A. Kolejne miesiące było ok, ale problem powrócił. Wygląda to jak by xenon siał jakieś przepięcia w instalacji. Samą instalacje przeglądnąłem i jest ok. Sucha, zabezpieczona, brak jakiś otarć. Czyżby jakiś stabilizator w liczniku wysiadał? Jakieś rady, sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotereq21 Zgłoś #4 Napisano 2 Listopada 2012 A akumulator masz sprawny? Miałem podobny problem (wprawdzie nie w pasku). Pacjentem była cordoba I generacji i przy właśnie założonych HIDach liczniki się zerowały w momencie załączania świateł. Przetwornice robiły skok napięcia i licznikom to widać wystarczało, aby się wyzerować (zegarek również). Po wymianie akumulatora problem ustał. Zaznaczam, że ładowanie u mnie też było idealne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #5 Napisano 2 Listopada 2012 Aq sprawne, ładowanie książkowe. Te zerowanie nie występuje każdorazowo, ale sporadycznie... powiedzmy raz w miesiącu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakru Zgłoś #6 Napisano 3 Listopada 2012 Witam, podłącze się pod temat gdyż mam również problem z zegarami. A dokładniej z prędkościomierzem. Mianowicie, zdarza sie ze gdy jadę to prędkościomierz zaczyna falować, tzn skakać z pozycji odpowiedniej prędkości w pozycji bliżej zera, i wracać. problem pojawił sie juz wcześniej kiedy to sporadycznie nie działał mi tempomat. Czesto razem z tym nie działa także przełączanie utworów w navi MFD gdy slucham CD ale tylko CD. Takze mysle iz problem nie lezy w smamym liczniku a gdzies troche dalej. Czy ktos w ogole spotkal sie z tego typu problemem? Co mzoe byc przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Również u mnie występuje ten problem. Instalacja przeglądnięta, wtyczki posprawdzane, połączenia głównych mas również sprawdzone. Wszystko ciasno leży, brak oksydacji lub luźnych połączeń. Ładowanie ksiązkowe 14,4V. Pierwszy licznik miał problem z immo - co jakiś czas się kasowała adaptacja immo i musiałem na nowo kodować kluczyki. Wymieniłem licznik stary 3b0920821A na nowszy, ale używany 3b0920825A. Na początku było ok (3 miesiące), później założyłem chiński xenon HID i dalej było ok przez okres 4 miesięcy, aż nagle licznik zaczął się zerować. Wygląda to tak, że wskazówki opadają skacząco (nie płynnie), kontrolki migają, przebieg trip się kasuje i wszystko wraca do normy z wyzerowanym przebiegiem trip. Wymieniłem licznik na kolejny używany i nowszy 3b0920829A. Kolejne miesiące było ok, ale problem powrócił. Wygląda to jak by xenon siał jakieś przepięcia w instalacji. Samą instalacje przeglądnąłem i jest ok. Sucha, zabezpieczona, brak jakiś otarć. Czyżby jakiś stabilizator w liczniku wysiadał? Jakieś rady, sugestie? Odpowiem sam sobie, bo rozwiązałem dręczący mnie problem. Za zerowanie zegara w momencie uruchamiania oświetlenia odpowiedzialne były słabej jakości chińskie przetwornice. Nowe (też chińskie) przetwornice póki co nie sieją przepięć w instalacji. Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2013 witam również się podłącze z tym że u mnie jedynie przy prędkości 70-80 km/h wskazówka licznika na 1-2 sek się zawiesza i dalej idzie już bez problemu, i to tylko przy rozpędzaniu z tego co zauważyłem ... Skąd się biorą takie wariacje? i czy można to zlikwidować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2013 ja miałem problem z obrotomierzem który raz działał a raz nie. Problemem było to że kabel can miał przebicie do masy auta. Przetarł się i zwierał do masy. Czasami więc padał obrotomierz i do tego była kontrolka ciśnienia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #10 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) Ja mam następujący problem lecz przy odpalaniu w fabrycznym silniku 1.9 115 km. Passat z 99r. Przy uruchamianiu zegar jak i ilość km działa dobrze, lecz często na parę sekund nie reaguje obrotomierz, szybkościomierz, temperatura i wskazówka paliwa. Wskazówka od temperatury wariuje (skacze leciutko w prawo i lewo), gdzie po kilku sekundach jak pochodzi silnik zaczyna wszystko działać. Nie zawsze się to dzieje. Czasem na zimnym silniku, czasem na ciepłym. Stało się to niedawno, kilka dni temu. Wcześniej działało to bez zarzutów. Edytowane 11 Lutego 2013 przez trasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacakos71 Zgłoś #11 Napisano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) witam i ja sie dołącze do was bo mam podobny problem z zegarem a dokładnie z prędkościomierzem i wskaznikiem paliwa a mianowice licznik nie pokazuje w ogóle prędkości i nie nabja na licznik kilometrów a wskaznik paliwa elektroniczny warjuje a zegarowy pokazuje zawsze te samą wartość czyli ponad połowe baku gdzie w rzeczywistości jest mnejsze pół baku a gdy robiony był test wszystko działa i o co tu może chodzić pomóżcie bo ja w tym jestem zielony co to może być czy musze wymienic zegar???a i jeszcze mi sie przypomnialo że ostatnimi czasem zdarza mi sie ze pasek mnie kopie tak jak by gdzies jakies przebicie było albo to tylko przez ubranie to tylko tak na marginesie i pomocy Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez jacakos71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #12 Napisano 5 Kwietnia 2013 Sprawdz wtyczke przy skrzyni biegow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KrystianELB Zgłoś #13 Napisano 6 Kwietnia 2013 Witam wszystkich. Podepnę się pod temat, bo już 3 dzień szukam czegoś o swoim problemie, ale niestety nic nie znalazłem. Passat b5 98 rok 1.6 AHL. Wszystko było ok i nagle wskazówka obrotomierza opuściła się o jakiś centymetr, a także wskaźnik temperatury obniżył się o połowę. Ostatnio padł mi akumulator i jak chciałem odpalić auto to wskazówki we wszystkich zegarach poza poziomem paliwa powariowały i pokazują co chcą. Obrotomierz zaczyna mierzyć od 7 tyś zgodnie z ruchem zegara, prędkościomierz opadł poniżej skali i też przekłamuje. Nie mam pojęcia co mogło się stać. Proszę was o pomoc. Dodam, że akumulator kupiłem nowy, auto chodzi jak marzenie, jednak zegary pokazują, co pokazują. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gniewa Zgłoś #14 Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam mam problem z zegarami nie działają działa tylko licznik kilometrów i wyświetlacz w obrotomierzu z kontrolek ładowania i poduszki czy możę być odłączona jedna kostka i to jest przyczyną ? Z góry dzięki za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wentyll Zgłoś #15 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam wszystkich! Jestem nowy na forum i mam nadzieję, że ktoś mi pomoże Mam Passata b5 1,6 z 97r. Problem mam z zegarami. Raz działają, a raz nie. Jest to dość uciążliwe, bo dużo jeżdżę, a nie wiem ile jest paliwa Macie jakiś pomysł co to może być? Brak masy? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #16 Napisano 24 Kwietnia 2013 masą, sprawdź połączenia licznik>kostka Możecie też przetwornice sprawdzic:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #17 Napisano 25 Kwietnia 2013 Witam Kolegów!! Walczę u kolegi ze wskaźnikiem paliwa w golfie IV. Na wyłączonym zapłonie wskazówka stoi na połowie zbiornika a gdy włączy się zapłon idzie poza skale. Podpinam Vaga to pokazuje normalnie ile jest paliwa w baku, więc wina leży w liczniku jak się domyślam, moje takie pytanko jak bym miał drugi licznik i przełożył sam wskaźnik paliwa do tamtego to by coś pomogło, czy to może być coś w płycie licznika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #18 Napisano 27 Kwietnia 2013 wskazówka obrócona na ośce. w VW się zdarza. rozbierz szafe ustaw jak trzeba i śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #19 Napisano 16 Maja 2013 U mnie jest to samo. Jak wyłączam silnik,to poziom paliwa zostaje i temperatura też i obrotomierz tez zostaje na np 800 obr/min,a jak przekręce kluczyk w pozycję zapłonu to wskazówka obrotów skacząco spada do zera a temp i paliwo zeruje sie i wskazuje prawidłowe wskazania,poza tym nie zawsze,ale dość często godzina i kilometry dzienne zerują się...nie wiem co to może byc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #20 Napisano 16 Maja 2013 Na taką "przestawioną wskazówkę" proponuje też spróbować odłączyć akumulator na kilka sekund. Kiedy bawiłem się zegarami na stole klika razy miałem taki objaw ze szybko odpinając od nich zasilanie i podłączając jeszcze raz tak jak by zgubiły ustawienie początku skali, efektem tego było właśnie że zaczynały wskazywać paliwo od połowy, czyli wychodziła poza skalę (miałem też podpięty rezystor który symulował stan baku na 1/2). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach