martines Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2007 Witam! Od jakiegos czasu zauważyłem że przy odplaniu zimnego silnika (po nocy) cos pogwizduje przez około 30 sekund. nie są to napewno paski! Wszystkie rolki wyminione przy wymianie rozrządu 5 tyś km temu. Dzieje się tak tylko po nocy. Dźwięk podobny do tego samego który wydaje z siebie turbina. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #2 Napisano 31 Października 2007 Zawór EGR, zawraca część spalin ponownie do dolotu w celu ich dopalenia - ograniczenie emisji spalin. Gwizd jest dobrze słyszalny przez wydech. Pracą EGR steruje komputer, otwierany jest zazwyczaj na postoju. Wszystko powinno być w porządku, przy założeniu że to faktycznie EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazik1313 Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2007 U mnie po przeczyscczeniu zaworu EGR ten swist stal sie wyrazniejszy po uruchomieniu zimnego silnika (zwlaszcza po nocy). Ciesze sie ze to normalny obiaw bo juz myslalem ze cos nie tak z moim EGR. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martines Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2007 czyli jeśli zawór EGR jest dobry to na zimnym silniku z auta wydobywa się swego rodzaju świst? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 31 Października 2007 czyli jeśli zawór EGR jest dobry to na zimnym silniku z auta wydobywa się swego rodzaju świst? ja wymienialem ostatnio zawor EGR bo ciekł i przed wymiana jak i po wymianie na nowy nie było zadnego świstu taka oto moja podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha Zgłoś #6 Napisano 26 Listopada 2009 Witam mam takie pytanie po odpaleniu auta Passat TDI afn slychac gwizd w ostatnim tlumiki jak by turbina chodzila na koncowym wydechu gwizd jest slyszalny na wolnyc obrotach po dodaniu gazu idzie rownomiernie z pedalem czy tj jakas nie szczelnosc pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TOMITAL Zgłoś #7 Napisano 26 Listopada 2009 U mnie jest tak samo i to chyba ten typ tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #8 Napisano 26 Listopada 2009 obejzyj kolego dokładnie tlumik na pewno masz\ tam dziurke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #9 Napisano 26 Listopada 2009 Też tak mam po wycięciu kata nasiliło się bardzo Trzeba z tym żyć, albo zamiast puszki po kacie wstawic rurke . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #10 Napisano 27 Listopada 2009 A ja dodam że wczoraj akurat wyciełem tłumik z B4 i niema ani katalizatora ani środkoweg i końcowego tłumika. Tylko rura do połowy auta dziś będe wstawiał i musze przerobić bo rura nakładająca od środkowego tłumika nie jest za cienka. ale nie to: Ja obstawiam na 100% ze to turbine słyszysz ja miałem delikatniutki gwizd z tłumikami a jak wyciełem to jest dużo bardziej słyszalny. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #11 Napisano 27 Listopada 2009 _scalone W moim AFN też jest taki objaw, tylko ten gwizd określiłbym raczej jako świergolenie, a nie świst. Na rozgrzanym silniku to występuje, tylko przy odpaleniu po nocnym postoju, niezależnie od temperatury na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #12 Napisano 28 Lipca 2011 nie chce zakładac watku mam kłopot z ajm 115 km po rozgrzaniu gwizdze na luzie jakby ktos dmuchał w brzeg butelki jesli dodam nawet minimalnie gazu gwizd mija nie potrafie ustalic zrudła dzwieku miałeem luz na wiscozie myslałem ze to to ale po wymianie to samo od jakiegos czasu silnik wolniej sie zbiera buczy i szarpie przy gwałtownym rozpedzaniu,pali na dotyk,spalanie ok czasem po odpaleniu biało siwy dymek przez sekunde sprawdzałem szczelnosc ok ,rura poci sie pomiedzy turbo przedni pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #13 Napisano 21 Października 2011 Siemka. Kurde też mam problem z AFN wymieniłem cały rozrzad wraz z napinaczem i wszystkie paski iii na zimnym silnku słychać jakieś cykanie , nie moge zlokalizować skąd, wydaje mi się że z okolic alternatora. Jest to passat b 5 1.9 tdi z 1998r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #14 Napisano 21 Października 2011 Mam to samo. Podczas pracy silnika złpacie za koniec rury wydechowej i mocno przytrzymajcie. Jezeli nie ustapi bedziemy dalej myslec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek strzelec Zgłoś #15 Napisano 23 Grudnia 2011 Witam wszystkich Przepraszam ze sie w trace ale mam taki problem z moim passatem a jetem nowy i nie wiem co to moze byc posiadam passata 1,9 2006 rok wymienilem cale turbo na nowe i po odpaleniu cos gwizdze odglos jak slychac pasek na alternatorze przy dodawaniu gazu jak sciagnelem wezyk z gruszki przy turbinie ten gwizd glosny zniknal teraz nie wiem czego to moze byc wina brak bledow na komputerze sam nie wiem gdzie szukac czy ktos juz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #16 Napisano 23 Grudnia 2011 wymienilem cale turbo na nowe niech kolega wyjaśni wpis... nowe czyli garetta za min 2600 zł... tak ?sciagnelem wezyk z gruszki przy turbinie ten gwizd glosny zniknal to już wie kolega skąd gwizd... od turbinynie wiemczego to moze byc wina wina jest 1. wina turbiny, 2 wina montażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #17 Napisano 24 Grudnia 2011 Mi się bardzo podoba jak aoto gwizda moj 131 KM i siostry 110 KM .oba gwizdają ale AFN głośniej a oba ciągną jak szatany AFN ma Chipa i ma większą moc jak 131 KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #18 Napisano 31 Stycznia 2012 Witam ja mam AHU po chipie,mam wyciety srodkowy tlumik i wymieniony ostatni:D,ten swist to turbo i zawor egr podczas puszczania spalin zpowrotem do kolektora.niema sie czym przejmowac albo wywalic EGR:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach