Skocz do zawartości
MURGEN

PO NAGRZANIU TRACI MOC

Rekomendowane odpowiedzi

Rano lub po dłuższym postoju wszystko jest ok, ale po przejechaniu autem jakichs 15min nastepuje szarpniecie i samochod traci moc, nie zbiera sie na obroty, czasami delikatnie strzeli w tłumnik. Po zgaszeniu nie chce zapalic, trzeba chwile krecic i przewaznie strzeli sobie z raz. Te same objawy sa na benzynie i gazie. Czasami sam przełączy sie na gaz.

Co to za dziadostwo sie przyplatalo??? :przestraszony::zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie poradzi :zalamany:

Wymienilem kable i swiece dzis, autko mocniejsze i lepiej odpala, ale jak sie nagrzeje to samo co przedtem, no moze troche lepiej , da sie jechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis wymienilem cewke zapłonową, i to samo :dobani: . Co teraz wymienic???? czy juz czas zawiezc auto do mechanika :zalamany::zalamany::zalamany::zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz sprawdź, na ssaniu to normalne że chodzi lepiej, u mnie była nieszczelność przy przepływce, i lewe powietrze sasysał.

Na gazie nie powinien strzelać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może lewe powietrze. Sprawdź przewody podciśnienia, odpowietrzenie, dolot. Vag nic nie pokazał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewego powietrza raczej nie ma, strzeli czasem ale sporadycznie, najgorsze jest to szarpanie i utrata mocy. Jak jade i jest wszystko ok, a potem szarpnie i od razu traci moc i szarpanie sie wlancza., zauwazylem ze jak troche wolniej jade i szrpnie to przelaczy na benzyne(czyli wedlug mnie komp gazu odbiera to jako zgasniecie silnika i sam przelancza sie w tryb benzyny z samoczynnym przsjsciem na gaz ).

Bylem u kolegiz laptopkiem i mialem vagcom wersje 311,2 i tam pokazalo bledy:

lambda 18-10

27-00

03-10

31-10

Przy samych cyferkach p0isalo ze program niezarejestrowany a z polski vag wyszlo

4 BLEDY !!

00537 - Regulacja Sondy Lambda

18-10 - Gorna wartosc graniczna - Intermittent

01087 - Nieprawidlowe ustawienie podstawowe

27-00 - Wartosc sygnalu niemozliwa

00513 - Czujnik predkosci obrotowej silnika -G28

03-10 - Brak sygnalu - Intermittent

00520 - Przeplywomierz/masomierz powietrza -G70/G19

31-10 - Przerwa lub zwarcie do Masy - Intermittent

Tylko jakis tydzien wczesniej wypinalem akumulator , po skasowaniu bledy sie nie pojawily.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak upierałbym się przy jakiejś nieszczelności. Błąd sondy i przepływki mógł się pojawić z tego powodu. Dziwi mnie tylko błąd czujnika prędkości - może był odpinany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

steffy ale co ma nieszczelnosc do szarpania, rozumiem jakby od razu szrpalo, ale szarpie dopiero po nagrzaniu. Ale dzis sprawdzilem na wszelki wwypadek jeszcze raz i raczej wszystko szczelne. "Błąd sondy i przepływki " z powodu odpiecia akumulatora??

A moze to jednak ten czujni polozenia walu, znalazlem na forum post i to wlasnie ten czujnik byl przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli silnik pracuje na wzbogaconej mieszance (zimny) dodatkowe powietrze powoduje utratę mocy ale silnik powinien jako tako pracować. Na gorącym dodanie gazu zuboży mieszankę i będzie szarpać. Taka jest moja teoria. Skoro piszesz, że układ WN jest nowy (a on najczęściej powoduje takie objawy) to jest jeszcze możliwość, że auto chodzi na dwóch paliwach. Zakręć gaz na butli i przełącz na benzynę. Myślę, że jeśli czujnik obrotów silnika byłby padnięty to raczej jazda nie byłaby możliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Układ wysokiego napiecia jest nowy(cewka jest stara ale byla przekladana ze sprawnego samochodu i to samo sie dzialo). Dzis sprubuje ten gaz zakrecic.

Silnik na zimnym silniku chodzi rewelacyjnie, na nagrzanym nawet wkrecenie na obroty powoduje szarpanie.

 

 

A dzis niespodzianka jechal sobie ladnie, nagrzal sie a na skrzyzowaniu zdechł :mur:

Odpalilem go spowroten ale nie wkrecal sie na obroty, po kilku odpaleniach zaczol jechac wreszcie ale obroty biegu jalowego byly okolo 1,5 tys i same co pare sekund podskakiwaly do 2 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy było to na zakręconym gazie? Kolejny test - odepnij przepływke i sprawdź czy szarpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zdechl na benzynie, przeplywke jako pierwsza odpinalem na samym poczatku dlubania. Porzyczylem laptopka i zrobilem sobie wycieczke, w momencie jak auto zaczynalo szarpac wyskakiwal blad czujnika halla, kasowalem go i po dopaleniu znow wyskakiwal, czyli pewnie on. Kupilem ten czujnik, mialem sie sam zabrac za wymiane ale pewnie mechanik zarobi.

Moze wreszcie bedzie koniec tego dziadostwa :znudzony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może coś z kablami? Obejrzyj wtyczkę. Ile dałeś za halla? Dziwne, że padł i auto w miarę jeździło. A sonda? Były błędy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalem 150 zl za boscha, mechanik do ktorego zawiozlem auto potwierdzil ze to wina czujnika walka. Wtyczke ogladalem pomierzylem napiecia jak podaje program INFO-TECH. Zobaczymy , na sobote ma byc. Zeby ten czujnik nie byl pod kolem i paskiem rozrzadu to bym sam wymienil ale lepiej zaplacic 50 zl niz za remont glowicy.

Bledy sondy byly pare razy ale nie caly czas. W sumie jak jest cos z zaplonem to sonda wywala bledy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że to już koniec Twoich klopotów.

POZDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dup.... nowy czujnik halla zalozony, reszta bez zmian. Czyli po nagrzaniu szarpie, czasem zgasnie, caly czas wywala blad 00513, i tyle ciekawego sie dowiedzialem :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jesteśmy w punkcie wyjścia. Trochę mnie tknęło - czujnik g28 nie jest przy rozrządzie ale mniej więcej w połowie listwy wtryskowej benzyny ten przy rozrządzie to g40. Przynajmniej u mnie. Daj mi swojego maila to Ci coś podeślę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Steffy mamy inne silniki, nawet czujnik inaczej wyglada, kupilem okazalo sie zly do mojego kosztuje 320(czujnik+uchwyt blaszany) ale poszukalem po sklepach i kupilem sam czujnik za 110zl tylko trzeba go bylo przynitowac. Mechanik ma jakies teorie o namagnesowaniu kola zebatego z walka rozrzadu(blachy na kloe) tej co przechodzi przez czujnik.

Dzis pomierze sygnal z czujnik oscyloskopem i zobaczymy czy faktycznie zly sygnal daje.

Po nagrzaniu jak szarpie to caly czas wyskakuje tylko blad halla tak ze pewnie cos z tym zwiazane, 2 teoria ze gaz cos miesza w kompie auta, tylko jak caly komp od gazu wylaczyc zeby auto jezdzilo???????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mówisz to pewnie wiesz. Ale mnie nie przekonałeś.

PZDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie upadla teoria ze to czujnik halla, na oscyloskopie po nagrzaniu dalej ladnie pracuje. Wypiolem calkiem gaz(juz wiem jak to sie robi), i dalej nic. Czyli pewnie kompiuter :dobani::dobani::dobani::dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności