Skocz do zawartości
okiemserca

bagażnik rowerowy, dachowy - co macie/polecacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że nie znam się zupełnie rozważałem coś Thule albo Mont Blanc.

 

Polećcie co używacie, potrzebuje przewozić 2 rowery na dachu (brak haka) mojego Varianta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używam od dawna Thule i nie mam żadnych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja używam od dawna Thule i nie mam żadnych problemów.

 

mozesz napisać jakie konkretnie belki (i jak z hałasem?) i jaki bagaznik rowerowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołóż hak...to tak jak z DSG jak przewieziesz rowery za autem chociaż raz - już nigdy inaczej tego nie zrobisz. Wożenie na dachu to pomyłka. Lepiej wypożyczyć na miejscu.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popieram, też woziłem i na dachu i na haku, faktycznie na haku lepiej, bagażnik na dach to bardziej, jak potrzebujesz jakieś długie rzeczy przewieźć (np. drabina). Zarówno bagażnik (nie na passacie co prawda) na dach, jak i na hak z thule, żadnych zastrzeżeń do obydwu. Ze względu na swoją konstrukcję, to ten na hak aż imponuje solidnością ;) Same uchwyty na rowery które montowałem na dachu były z firmy fapa, również bardzo dobre i solidne, te kilkanaście lat temu wygrały jakiś test w auto świecie i dlatego je też kupiłem ;) podejrzewam, że dziś będą lepsze pewnie :)

Problem w tym, że kolega nie ma haka. A dawać samochód partaczom do rozgrzebywania i potem się denerwować, że zderzak krzywo leży, albo że coś obrysowali.. Najlepiej jest moim zdaniem w fabryce przy zamawianiu samochodu, ale wiadomo - jest to spory koszt. Ja mam jedno auto z hakiem, także do passata już odpuszczę temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach