Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

cześć? mogę zapytać użytkowników kto i jakie ma foteliki samochodowe?

byłem w sklepie i żaden nie pasował. albo był luźny albo latał. sprzedawca powiedział że musi być baza. jakoś nie myślałem o tym. jakie macie foteliki i ewentualnie bazy które pasują:-) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jaką kategorię fotelika chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0-13kg pierwsze dziecko:-)

jestem zielony:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje chłopaki jeździły we wcześniejszym modelu Casualplay Sono, który mieliśmy razem z wózkiem. Tyłem do kierunku jazdy, ciepły, a spięty dobrze pasami nie był jakoś luźny.

Bazy nie miałem, ale dla osób które często jeżdżą ponoć świetne rozwiązanie, bo nie trzeba co chwile spinać pasów wokół fotelika, takie opinie od znajomych rodziców :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własne wszystkie Maxi - Cosi latały u mnie...i pewnie baza będzie potrzebna. ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znam się, ale kumpel wpinał u mnie fotelik z isofixem - szybko łatwo i sprawnie - klik i gotowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie znam się, ale kumpel wpinał u mnie fotelik z isofixem - szybko łatwo i sprawnie - klik i gotowe

ale to musiał mieć bazę właśnie bo chyba nie ma fotelików z systemem isofix. musi być baza żeby miała mocowania isofix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach