Skocz do zawartości
maclato89

Analiza logów turbo - AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem TDI. Posiadam AWX 130. Zlogowałem auto i to co mi się rzuciło w oczy to ciśnienie doładowania turbiny. A mianowicie, gdy zaczyna pompować to delikatnie przeładowuje (wartość zadana przez ECU to 2,35bara a wartość aktualna to 2,7 do 2,8 bara). Proszę o opinie. Czy tak ma być czy jest to tylko lekkie niedomaganie, czy powinieniem coś z tym robić. Auto nie wchodzi w żadne tryby awaryjne, przyśpiesza równo. Zamieszczam wykres logów z gr. 11.

 

 

TURBO 4.12.16.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest delikatne przeładowanie tylko duże przeładowanie. Prawdopodobnie masz geometrię turbo do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak też myślałem, TURBO niedługo idzie na stół

 

A czy takie objawy może dawać niesprawny N75??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo wyczyszczone i gruszka wymieniona na oryginał GARETTA, bo była już skorodowana (ale szczelna) i chodziła z oporem. Przy okazji uszczelniony cały dolot - wymieniono wszystkie oringi, bo trochę się już puszczały.

Poniżej wykres z logów grupy 11 oraz sam log:

http://vaglog.pl/log-011_Fr43tXq.html

 

TURBO po.jpg

 

Wydaje mi się, że wstaje dobrze, tylko lekko nie doładowuje z dołu. Pewnie pół obrotu śrubką na ramieniu gruszki by pomogło (skrócenie). Ale narazie tak zostawie, bo powietrza i tak mam wystarczająco (logi grupy 8). Zobaczę jak będzie wyglądać doładowanie po delikatnym programie. Może akurat to niedoładowanie zniesie się z overboostem po chipsie ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedmiotowy problem na wielkim ekranie, polecam obejrzeć do końca ?

Są wykresy z hamowni przed i po ogarnięcie paska.

 

Edytowane przez maclato89

Udostępnij tę odpowiedź