passat101avb Zgłoś #1 Napisano 25 Października 2016 Witam. Nie znalazłem takiego tematu na forum.Ile kilometrów wytrzymały wam skrzynie, do pierwszej naprawy bądź regeneracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzidziu Zgłoś #2 Napisano 26 Października 2016 Manual czy automat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #3 Napisano 26 Października 2016 Automat 250tys. W tym 50tys. jazdy po chipie. Manuał 5 biegowy - wyciągnąłem skrzynkę z paska po 650tys., przejechałem 80tys i dalej jeżdżę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzidziu Zgłoś #4 Napisano 26 Października 2016 Mój automat 4-bieg 470 tyś, prawdopodobnie bez zmiany oleju i filtra, osobiście przejechałem 230 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat101avb Zgłoś #5 Napisano 26 Października 2016 Chodzi mi o manualną skrzynię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cichu098 Zgłoś #6 Napisano 26 Października 2016 Mi się wysypała przy 280 tyś ale podejzewam że majster co sprzęgło wymieniał coś spartolil Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #7 Napisano 26 Października 2016 u mnie 338 tys przebieg ori skrzynia chodzi jak nowa autko mam 9 lat. Zero wycieków trzeba tylko pilnować olej w niej i zmieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro666 Zgłoś #8 Napisano 27 Października 2016 Z tego co wiem to oleju się nie leje do manuala. Są różne szkoły ale ostatecznie jedynie dolewkę jeśli już brakuje.Automat zmieniasz jak silnikowy bodajże 50-60 tyś. U mnie śmiga super. Zmieniłem sprzęgło rok temu. Dwumasa nie zmieniałem mam tera 256 tysia na zegarach i na bank to orginalny wynik. Pociągam go czasem do 200 kmh i nie wyje nic. Biegi paluszkiem... - - - - - aktualizacja - - - - - Rozumiem że koledze chodziło o silnikowy olej. Ja sprawdzę poziom przy okazji prac ale i to rzadko bo tylko przegub raz zmieniany no i sprzęgło . Profilaktycznie z raz do roku sprawdzić poziom i bedzie jeśli chodzi o skrzynię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedi19 Zgłoś #9 Napisano 27 Października 2016 Z tego co wiem to oleju się nie leje do manuala.Są różne szkoły ale ostatecznie jedynie dolewkę jeśli już brakuje.Automat zmieniasz jak silnikowy bodajże 50-60 tyś. U mnie śmiga super. Zmieniłem sprzęgło rok temu. Dwumasa nie zmieniałem mam tera 256 tysia na zegarach i na bank to orginalny wynik. Pociągam go czasem do 200 kmh i nie wyje nic. Biegi paluszkiem... - - - - - aktualizacja - - - - - Rozumiem że koledze chodziło o silnikowy olej. Ja sprawdzę poziom przy okazji prac ale i to rzadko bo tylko przegub raz zmieniany no i sprzęgło . Profilaktycznie z raz do roku sprawdzić poziom i bedzie jeśli chodzi o skrzynię... Ja wymieniam olej w manuał co 150 tys km i nigdy w żadnym samochodzie nie było problemu ze skrzynią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro666 Zgłoś #10 Napisano 27 Października 2016 Niby zawsze nowy to nowy... Po ostry przebiegu chyba nie zaszkodzi..Ja się zastanawiam i jak już to chyba Castrola SYNTRANS V FE 75W-80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #11 Napisano 27 Października 2016 Jeżeli olej w paskach z przed FL ma spełniać te same normy co FL to do manuala leje się ten http://olejefuchs.pl/fuchs-titan-sintofluid-75w80.html Olej oczywiście w manualach się zmienia wbrew temu co mówią bo jest to powtarzanie jeden po drugim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #12 Napisano 27 Października 2016 Po 297 tys km popsuł się synchronizator 2-go biegu. Po różnych sugestiach odnośnie zakupu innej skrzyni naprawiłem starą na nowych częściach i jeżdżę dalej. Aktualnie mam 358 tys km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KĘTman Zgłoś #13 Napisano 28 Października 2016 Mój automat 1.9 TDI, 130 KM, z 2001 r. ma 241 tys. mam go od stycznia 2016 r., przejechałem niedużo, kilka tysiecy km., czasem ale nie zawsze lekko szarpnie między 2 a 3 biegiem i chyba lekko przeciąga po zmianie na 3 bieg, nie wiem czy wymieniać w nim olej. W diagnostyce VAG nie pokazało żadnych błędów i rzekomo przebieg orginalny- diagnosta twierdzi, że nie był kręcony choć byłem pewny, że był- jak prawie wszystkie auta sprowadzone z zachodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cichu098 Zgłoś #14 Napisano 29 Października 2016 Mój automat 1.9 TDI, 130 KM, z 2001 r. ma 241 tys. mam go od stycznia 2016 r., przejechałem niedużo, kilka tysiecy km., czasem ale nie zawsze lekko szarpnie między 2 a 3 biegiem i chyba lekko przeciąga po zmianie na 3 bieg, nie wiem czy wymieniać w nim olej. W diagnostyce VAG nie pokazało żadnych błędów i rzekomo przebieg orginalny- diagnosta twierdzi, że nie był kręcony choć byłem pewny, że był- jak prawie wszystkie auta sprowadzone z zachodu. A jaki automat tam siedzi? Ja w mondeo w zwykłym 4biegowym to przerabialem. Też się 3 slizgalo. Na przekór zdania wszystkich "madrych" sam rozkrecilem skrzynię, powymienialem tarcze cierne i opaski i filtr. Zalalem nowym olejem i śmiga jak ta lala. Całkowity koszt w moim przypadku to trochę ponad 200zl. A normalnie za remont ASB wiecie ile wołają. Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #15 Napisano 29 Października 2016 Tiptronic wytrzymał 480 tyś i wsteczny poszarpywać zaczął. Manual 5 biegów wytrzymał 720 tyś i auto sprzedane więc podejrzewam, że dalej śmiga. Oleje wymieniane co około 100 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KDX Zgłoś #16 Napisano 29 Października 2016 Skoda Superb AWX 130 KM 2005 r z 5b manualem - łożyska padły przy przebiegu 215 tys. km, Passat CFGB 170 KM 2011 r. z 6b manualem - łożyska + synchronizator padły przy przebiegu 140 tys. km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KĘTman Zgłoś #17 Napisano 29 Października 2016 (edytowane) Automat 5-cio biegowy EYF- Tiptronic. Podziwiam za samodzielną naprawę, nie zostały Ci części po złożeniu ? 200 zł czy 2000 zł ?....do mojej skrzyni wchodzi jakieś 9 l. oleju to juz koszt około 600 zł i filtr ponad 100 zł Edytowane 29 Października 2016 przez KĘTman Dopisanie treści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach