Skocz do zawartości
wojtf23

Problem z błedami ABS i AIRBAG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam problem jak wyżej a dokładnie. Miałem małego dzwona błotnik uszkodzony i wywaliło mi poduchę w siedzeniu kierowcy. Został kupiony nowy (używany fotel) i założony oczywiście podczas odpiętego minusa. Po zrobieniu autka na liczniku pełny Fis wyskakuje mi Airbag coś tam bo niestety dużo linii jest zepsutych i jak przejadę może z 20 metrów wyskakuje kontrolka ESP bez ABS ale nie mam przy hamowaniu ABS. Ściągana była kierownica i taśma. Taśma jest ustawiona dobrze (żółta kropka w oczku). Wiem że kiedyś autko jak przyjechało do kraju miało również dzwona. Czytając błędy w Polskim Vag-com wywaliło mi takie :

AIRBAG:

 

00532 napięcie zasilania sygnał za mały - błąd sporadyczny

00595 zapamiętane dane o kolizji brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

00588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - n95 zbyt duża oporność błąd sporadyczny

00589 zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - n131 zbyt duża oporność błąd sporadyczny

00589 zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - n131 zwarcie do masy błąd sporadyczny

00589 zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - n131 zbyt mała oporność błąd sporadyczny

00588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - n95 zbyt mała oporność błąd sporadyczny

01299 nieznany kod błędu magistrala can brak sygnału błąd sporadyczny

01226 zapamiętane dane o wypadku - uderzenie ze strony kierowcy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

01217 zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej n199 zbyt duża oporność błąd sporadyczny

 

Te błędy jak skasuje pojawiają się ponownie.

Wszystkie poduszki są w aucie i są podpięte. Sam sprawdzałem. Nigdzie nie ma opornika jak to widziałem w niejednym aucie po kolizji gdzie poduchy nie wystrzeliły.

 

ABS:

 

00778 czujnik kąta skrętu - g85 nieprawidłowy sygnał błąd sporadyczny

01317 sterownik tablicy przyrządów - j285 magistrala can brak sygnału błąd sporadyczny

 

Błędy od abs-u mogę usunąć ale po przejechaniu niecałych dwudziestu metrów pojawia się kontrolka i te błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. mam problem jak wyżej a dokładnie. Miałem małego dzwona błotnik uszkodzony i wywaliło mi poduchę w siedzeniu kierowcy. Został kupiony nowy (używany fotel) i założony oczywiście podczas odpiętego minusa. Po zrobieniu autka na liczniku pełny Fis wyskakuje mi Airbag coś tam bo niestety dużo linii jest zepsutych i jak przejadę może z 20 metrów wyskakuje kontrolka ESP bez ABS ale nie mam przy hamowaniu ABS. Ściągana była kierownica i taśma. Taśma jest ustawiona dobrze (żółta kropka w oczku). Wiem że kiedyś autko jak przyjechało do kraju miało również dzwona. Czytając błędy w Polskim Vag-com wywaliło mi takie :

AIRBAG:

 

00532 napięcie zasilania sygnał za mały - błąd sporadyczny

00595 zapamiętane dane o kolizji brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

00588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - n95 zbyt duża oporność błąd sporadyczny

00589 zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - n131 zbyt duża oporność błąd sporadyczny

00589 zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - n131 zwarcie do masy błąd sporadyczny

00589 zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - n131 zbyt mała oporność błąd sporadyczny

00588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - n95 zbyt mała oporność błąd sporadyczny

01299 nieznany kod błędu magistrala can brak sygnału błąd sporadyczny

01226 zapamiętane dane o wypadku - uderzenie ze strony kierowcy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

01217 zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej n199 zbyt duża oporność błąd sporadyczny

 

Te błędy jak skasuje pojawiają się ponownie.

Wszystkie poduszki są w aucie i są podpięte. Sam sprawdzałem. Nigdzie nie ma opornika jak to widziałem w niejednym aucie po kolizji gdzie poduchy nie wystrzeliły.

 

ABS:

 

00778 czujnik kąta skrętu - g85 nieprawidłowy sygnał błąd sporadyczny

01317 sterownik tablicy przyrządów - j285 magistrala can brak sygnału błąd sporadyczny

 

Błędy od abs-u mogę usunąć ale po przejechaniu niecałych dwudziestu metrów pojawia się kontrolka i te błędy.

 

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/22979-AIRBAG-oraz-Napinacze-pas%F3w

 

 

W sterowniku po wypadku zawsze zostaje "Crash Data". Nie skasujesz tego VAGiem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co jak wymienię sterownik poduszek to wszystkie błędy znikną????

 

Aha a co z czujnikami uderzeniowymi też trzeba wymienić???? Aha i czytałem gdzieś że niby te rezystory co dają żeby oszukać poduszkę kasują tak samo Crash Data. To prawda?????

Edytowane przez wojtf23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crash Daty nie skasujesz poprzez włożenie opornika,a czujniki o ile nie są fizycznie uszkodzone można zostawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mówisz o których czujnikach????? uderzeniowych co są pod fotelami??????

a któryś błąd mówi o tych czujnikach.

 

Problem z ESP załatwiony majtła mi się taśma i zeskoczyłą z żółtego oczka i temu wyskakiwał błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak o tych pod fotelami.

Jak wymienisz sterownik poduszek to prawdopodobnie czujniki też trzeba będzie wymienić,bo indeks nie będzie się zgadzał .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Indeks to znaczy co????? Można wyjaśnić?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego poczytaj troszkę o tym jest tego tego troszkę u wujka google

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytać można tylko po wymianie sterownika błędy te wszystkie od poduszek znikną???? Wiem że indeks na sterowniku mam 01 więc będę takiego szukał tylko pytanie skoro indeks jest 01 a nowy będzie 01 to chyba z czujnikami uderzeniowymi nie będzie kłopotu.

 

Kolego wieczny skoro czytać - szukać u wujka google. To po co mamy forum???? Chyba po to żeby sobie pomagać. Chyba że się mylę i forum służy to chwalenia się autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy temat rozwiązany :D używany sensor i zaufanie do sprzedającego że z całego autka wyciągnięty. I super 2 błędy na sensorze i na liczniku dalej błąd. Po podłączeniu VAG-a skasowane błędy i brak jakichkolwiek błędów na sensorze i gitara :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności