noidemm Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2016 (edytowane) Witam. Walcze z tym błędem już od ponad roku. Auto jeżdzi w większości na gazie. Mapy, jak i mieszanka starannie zbierane. Co jakieś 3 tyś km wyrzuca checka i błąd 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0001 Dodam, że nieszczelności na dolocie nie ma. Przepustnica czysta, odma olejowa jak i separator oleju wporządku. Świece nowe orginały (NGK), cewki BERU. Auto jest żywe, nie ma problemu z mocą. Ma ktoś jakieś pomysły?? Zaglądałem na forum AUDI A4 oraz Golfa, ale nic nie moge znaleźć. Dodam jeszcze, że mój motor to 2.0 20 V ALT. Auto przy chamowaniu ma normalne obroty, jedyne co jeszcze może niepokoić to, że przy wrzuceniu na luz podczas jazdy obroty falują 1000- 600 .... 1000-600, ale to tylko podczas jazdy na luzie. Przy postoju jest dobrze. Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc. Edytowane 30 Maja 2016 przez noidemm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #2 Napisano 30 Maja 2016 Takie są częste początki zanim przepływka całkowicie padnie . zerknij jeszcze tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17544/P1136/004406 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #3 Napisano 30 Maja 2016 Może być przepływka ja ostatnio też miałem ten błąd ale miałem trochę inne objawy i winny był czujnik temp.g62 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2016 Może być przepływka ja ostatnio też miałem ten błąd ale miałem trochę inne objawy i winny był czujnik temp.g62 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Z czujnikiem był problem, wymieniłem na febi (fabryczny złom) auto normalnie paliło, ale wentylator chodził cały czas. Wymieniłem na orginał i błędów już nie ma od czujnika, pozostał tylko 17544. Jak pomierzyć przepływke?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2016 Jak pomierzyć przepływke?? Logi mogą pokazać jej niedomagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2016 Logi mogą pokazać jej niedomagania. Dynamiczne czy statyczne?? Na jakim kanale?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #7 Napisano 31 Maja 2016 http://forum.vw-passat.pl/threads/78684-Co-logowa%C4%87-w-benzynowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #8 Napisano 27 Czerwca 2016 Blad powrocil. Znowu check sie zapalil. W vagu pokazalo cos takiego: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 907 557 R Component: 2.0L R4/5VS G 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 00445 1 Fault Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0001 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 00028 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0005 Coding: 17010 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 37-00 - Faulty Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 827 Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 07115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3P104386 VWZ7Z0B5613261 No fault code found. Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 03 Komfortgerát HLO 0001 Coding: 00259 Shop #: WSC 00028 2 Faults Found: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent End ------------------------------------------------------- Pomijamy bledy centralnego zamka i kliatronika to zostaje tylko 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0001. Zrobilem logi dynamiczne na trzecim biegu 30sci na godzine i spod pedalu, zrobilem dwa razy bo za pierwszym razem cos sie wlaczylo miedzy czasie: http://vaglog.pl/log_268258.html http://vaglog.pl/log_268257.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach