majkel Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2016 Chciałbym dopytać kolegów czy wasze silniki się dogrzewają w zimie do 90 st. Mój CBBB cały czas ma problem z dojechaniem do 90 st na wskaźniku. Raz w sumie udało się dobić do 90st wg wskaźnika ale na światłach temp spadła do 75 st Sprawdzałem temperaturę na vcds i jesli temp przekroczy 75 st to na wskaźniku wskakuje na 90 st. Raz udało mi się do tylu dobić ale to w garażu .Mam DSG ale termostat skrzyni u mnie nie występuje. Domontowałem go co prawda ale to nic nie zmieniło. Moglibyście napisać jak jest u was. Czy temperatura dochodzi wg wskaźnika do 90st i nie spada podczas jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2016 mam ten sam silnik. zmieniłem najpierw termostat główny nie wiele to pomogło, domontowalem później termostat na dsg i załatwiło sprawę. temp łapie w miarę szybko i przy -15 st po każdym zatrzymaniu na światłach czy gdzieś tam indziej temp nie spadała. na wskaźniku cały czas 90 na kompie ok 85 88st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2016 Ten typ tak ma :fajny Zimą jak trzymasz silnik powyżej 2000 obrotów, to złapie 90 stopni. W innych przypadkach - NIE. W Audi jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2016 no właśnie chciałbym poznać opinie innych czy grzebać w tym dalej czy olać. Na razie 1:1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2016 W sumie to jest dużo lepiej gdy się zamknie ogrzewanie po ruszeniu A ogólnie to mi łapie 90 st po ok 10 km przy 60 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 9 Lutego 2016 Nic tam nie wygrzebiesz. Jak poszukasz na forum AUDI, to jest skan z serwisu z Niemiec, gdzie szwab też oddał auto w reklamacje, bo mu 90 stopni zimą nie łapało. Wyjaśnili czemu tak jest, nic nie zrobili i jeździ dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2016 Profilaktycznie sprawdź stan EGR-a. A tak poza tym to tekturka za dolną kratkę i w drogę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2016 A u ciebie mkpol jest ok?? Czy niedogrzany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2016 U mnie max po 5-6 km łapie 90 i wskazówka stoi. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby temperatura spadła na postoju, czy w czasie PSJ-tu. Jedynie jak kiedyś jechałem dłuuuuuugo z góry to spadło na wskaźniku poniżej 80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #10 Napisano 9 Lutego 2016 Czytał http://forum.vw-passat.pl/threads/143620-Problem-z-Passatem-B7-i-temperatur%C4%85-cieczy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #11 Napisano 9 Lutego 2016 U mnie również po 5-6 km łapie 90* na wskaźniku ale jak jeździłem z podpiętym VCDS to silnik zagrzał się (do 85-90*) dopiero po ok. 20 km. Nie zdarzyło mi się jeszcze aby wskazówka opadła podczas jazdy czy postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #12 Napisano 9 Lutego 2016 Czytał http://forum.vw-passat.pl/threads/143620-Problem-z-Passatem-B7-i-temperatur%C4%85-cieczy ? Tak to już mam przestudiowane. Ale tam w końcu padło na termostat DSG czego u mnie fabrycznie nie ma. Zamontowałem go i tak ale to nic nie zmieniło. Może nagrzewa sie szybciej ale temp nie dochodzi do 90 st a wg vcds do max 70-73st - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie również po 5-6 km łapie 90* na wskaźniku ale jak jeździłem z podpiętym VCDS to silnik zagrzał się (do 85-90*) dopiero po ok. 20 km. Nie zdarzyło mi się jeszcze aby wskazówka opadła podczas jazdy czy postoju. U mnie wg vcds nie przekroczyłem 81 st ale i tak po zatrzymaniu na światłach temp spadła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #13 Napisano 9 Lutego 2016 Ten typ tak ma Zimą jak trzymasz silnik powyżej 2000 obrotów, to złapie 90 stopni. W innych przypadkach - NIE.W Audi jest to samo. się nie zgodzę ,u mnie był ten sam problem ,załatwiłem to oczywiście wymianą termostatu DSG i łapie po paru kilometrach 90 stopni i wcale nie muszę trzymać 2000 obrotów aby to utrzymać ,po prostu zatrzymuję się ,i nic się nie dzieje ,wskazówka stoi w pionie i koniec To nie jest mój pierwszy 2.0 tdi ,owszem przy PD nagrzewał się dłużej niż CR ale jak się nagrzały to trzymały 90 i już - - - - - aktualizacja - - - - - majkel a może u Ciebie padł termostat główny co ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #14 Napisano 9 Lutego 2016 Na to wygląda. Skoro u większości się dogrzewa nic innego mi nie pozostaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 9 Lutego 2016 się nie zgodzę ,u mnie był ten sam problem ,załatwiłem to oczywiście wymianą termostatu DSG i łapie po paru kilometrach 90 stopni i wcale nie muszę trzymać 2000 obrotów aby to utrzymać ,po prostu zatrzymuję się ,i nic się nie dzieje ,wskazówka stoi w pionie Przy -15 stopniach na zewnatrz? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #16 Napisano 9 Lutego 2016 Ale może u innych jest dogrzewacz o którym nawet nie wiedzą i trzyma im pieknie temp. Polecam np. taki komplecik http://allegro.pl/webasto-thermo-top-e-analogowe-komplet-diesel-nowe-i5972041119.html#thumb/3 Szybko sie montuje i piękna sprawa na zimę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #17 Napisano 9 Lutego 2016 Mój jak już złapie, to też trzyma temperaturę. Jeżeli temp spada pod obciążeniem, to bankowo jest winny termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #18 Napisano 10 Lutego 2016 Mój jak już złapie, to też trzyma temperaturę. Jeżeli temp spada pod obciążeniem, to bankowo jest winny termostat. Potwierdzam, u mnie tak samo. Manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #19 Napisano 10 Lutego 2016 Kolego jesli masz DSG i fabrycznie brak termostatu, ktos opisal u mnie w wątku że zamontował sobie i pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #20 Napisano 10 Lutego 2016 Kolego jesli masz DSG i fabrycznie brak termostatu, ktos opisal u mnie w wątku że zamontował sobie i pomogło. Zamontowałem ale to nic nie zmieniło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach