Skocz do zawartości
szylton

2.0 TSI - wykres z hamowni

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem dziś pomiar i wyszedł mały bonus 230KM i 370Nm. Ogólnie nieźle, chociaż ta krzywa momentu mogłaby po 4500obr jeszcze siedzieć powyżej 350...

Może kiedyś mały program korygujący 260/420...

20160204_163342.jpg

Wrzucajcie koledzy swoje serie, ciekaw jestem jak to wygląda u innych

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie. Mnie też coraz bardziej kusi żeby sprawdzić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę cienki ten bonus jak na temperaturę poniżej zera. Przyjdzie lato i bonus wyparuje. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że temperatura otoczenia może mieć wpływ aż na 5-6% mocy/momentu.

papier papierem, najważniejsze, że super się jeździ :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze tak. Akurat Kreatora mocy Ci nie polecam do chipa. 3 lata temu tak mi zrobił chipa w 3.0tdi v6 ze non stop wracałem z nim na poprawki bo auto przechodziło w tryb awaryjny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślisz że temperatura otoczenia może mieć wpływ aż na 5-6% mocy/momentu.

papier papierem, najważniejsze, że super się jeździ :P

a jak myslisz, po co IC jest w aucie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobiłem dziś pomiar i wyszedł mały bonus 230KM i 370Nm. Ogólnie nieźle, chociaż ta krzywa momentu mogłaby po 4500obr jeszcze siedzieć powyżej 350...

Może kiedyś mały program korygujący 260/420...

[ATTACH=CONFIG]140937[/ATTACH]

Wrzucajcie koledzy swoje serie, ciekaw jestem jak to wygląda u innych

 

Program na pewno by się przydał choćby po to żeby coś zrobić z tą “zadyszką" między 3-3,7 tys. obr. To w sumie dość użyteczny zakres np przy wyprzedzaniu

Jeśli chodzi o bonus to też myślałem że wyjdzie więcej, wiadomo hamownia hamowni nie równa, a temperatura też swoje odgrywa ale sądziłem że będzie podobnie jak np wychodziło w Octavii RS

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie sądziłem że aż taki wpływ, może 1-2% ale 5-10%??

Do Kreatora się tak na spontanie udałem bo dostałem ad-hoc rabacik więc w końcu chciałem zobaczyć jak to jest.

Ogólnie wykres mi się podoba, poza tym spadkiem momentu od 4,5. Choć przyznam szczerze, że rzadko Automat kręci powyżej tej wartości w trybie D, w S owszem śmiga i do 6,5, ale ciąg jest odczuwalnie mniejszy, choć w żadnym razie nie mogę na niego narzekać, bo nawet do 6tys obr utrzymuje się powyżej 250Nm co jest dla porównania wartością maksymalną dla 1.8TSI :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temperatura, wilgotność i ciśnienie maja bardzo duże znaczenie, ale te parametry pokazują, że nawet w bardzo ciepły dzień będzie utrzymana seria...a to niezle ... w samochodach naprawdę sportowych jak w porsche 911 RS3 spadek mocy w naprawdę gorący dzień dochodzi nawet do 60-100km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tą "€œzadyszką" między 3-3,7 tys. obr

ja wiem czy taka zadyszka??, w sumie między 3-3,7 moment nie schodzi poniżej 360Nm, więc ciągle jest powyżej serii, ja to bym wolał żeby ten poziom utrzymywał się do 5,5tys.

Naprawdę podkreślę, papier ewidentnie przedstawia wiele danych, ale w realu do niczego nie jestem w stanie się przyczepić.

Już kiedyś wrzucałem tu swoje filmiki z pomiarów:

Czy auto jest obciążone, czy nie, czy jadę 60 czy 140 but w podłodze i banan na twarzy :) jedyne czego mi brakuje przy tej mocy to start od "0" i uślizg osi, ale poza tym miodzio :) Oczywiście pamiętajmy, że zawsze znajdą się szybsze/mocniejsze auta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd ujemna temperatura na hamowni? Oni ją na dworze mają?

Przy moim pomiarze (temat o 1.8 TSI) było 14 stopni w hali i tyle jest na wydruku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mieści się w jakiejś wielkiej hali, tylko raczej takim garażu, a drzwi wejściowe były otwarte także temperatura raczej taka jak na zewnątrz.

20160204_162058.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mieści się w jakiejś wielkiej hali, tylko raczej takim garażu, a drzwi wejściowe były otwarte także temperatura raczej taka jak na zewnątrz.

[ATTACH=CONFIG]140966[/ATTACH]

 

Z przodu był jakiś wiatrak?

 

I jeszcze jedno - wyłączyli ci adaptacyjny tempomat?

Diagnosta w hamowni gdzie robiłem swój pomiar powiedział że producent jego hamowni wymaga wyłączenia tempomatu. Ale nie tylko na kierownicy ale poprzez bezpiecznik. Nie mogliśmy jednak znaleźć bezpiecznika więc trzeba było zdjąć przednią osłonę i fizycznie odłączyć wtyczkę od radaru. To tak na wszelki wypadek jakby radar stwierdził że należy zahamować przed przeszkodą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykres z kreatora mocy to dno totalne, pojedz gdziekolwiek indziej (polecam Daron'a) a dopiero wtedy poznasz prawdę...

W kreatorze byłem raz, jesienią ubiegłego roku. Udając totalnych laików pojechaliśmy na hamownie Seatem Toledo 1.9 ASZ (świeżo po programie na 170/400nm - Daron świadkiem). Rolki kreatora pokazały 120km/344nm... Panowie zadowoleni namawiali nas, żeby zrobić u nich program po promocyjnej cenie, bo silnik coś niedomaga i oni wiedzą jak to naprawić - LOL ;)

 

Wykres z kreatora - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t34.0-12/12272958_955713814494234_904397660_n.jpg?oh=a526244420df1409b2be69f09def759f&oe=56B7D6C6

 

Wykres od Daron - to samo auto, ten sam soft - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t35.0-12/12414040_1646891445528338_1385391784_o.jpg?oh=df8e1a7eadb97950bdc54a295cbad6aa&oe=56B7B8CC

 

Wnioski wyciągnijcie sami ;)

 

Choć nie mówię, że w Twoim przypadku Szylton jest tak samo ;) Choć tak jak kolega wyżej wspomniał - ujemna temperatura na hamowni, mimo że w garażu, daje powód do zastanowienia, czy aby napewno wykres pokrywa się z tym co jest faktycznie - bo jak widać wyżej niekoniecznie kreator prawdę nam powie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wykres z kreatora mocy to dno totalne, pojedz gdziekolwiek indziej (polecam Daron'a) a dopiero wtedy poznasz prawdę...

W kreatorze byłem raz, jesienią ubiegłego roku. Udając totalnych laików pojechaliśmy na hamownie Seatem Toledo 1.9 ASZ (świeżo po programie na 170/400nm - Daron świadkiem). Rolki kreatora pokazały 120km/344nm... Panowie zadowoleni namawiali nas, żeby zrobić u nich program po promocyjnej cenie, bo silnik coś niedomaga i oni wiedzą jak to naprawić - LOL ;)

 

Wykres z kreatora - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t34.0-12/12272958_955713814494234_904397660_n.jpg?oh=a526244420df1409b2be69f09def759f&oe=56B7D6C6

 

Wykres od Daron - to samo auto, ten sam soft - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t35.0-12/12414040_1646891445528338_1385391784_o.jpg?oh=df8e1a7eadb97950bdc54a295cbad6aa&oe=56B7B8CC

 

Wnioski wyciągnijcie sami ;)

 

Choć nie mówię, że w Twoim przypadku Szylton jest tak samo ;) Choć tak jak kolega wyżej wspomniał - ujemna temperatura na hamowni, mimo że w garażu, daje powód do zastanowienia, czy aby napewno wykres pokrywa się z tym co jest faktycznie - bo jak widać wyżej niekoniecznie kreator prawdę nam powie ;)

 

Coś kręcisz.

Wystarczy spojrzeć na daty Twoich wykresów. Napisałeś, że u Kreatora mocy byłeś już ponoć po zabiegu u Darona, a u Kreatora pokazało ci mniej mocy?

To w jakim celu pojechałeś 2 dni później do Daron? Po to by otrzymać kolejny wykresik na papierku? Po co Ci był potrzebny znowu wykres jak przecieź kilka dni temu już u niego byłeś u tego Darona.

Czy tylko ja widzę tu jakiś bezsens czy jak inaczej to wytłumaczyć?

Czuję tu jakąś reklamę, lub antyreklamę.

 

Dodam od siebie, że nie znam ani tego Kreatora, ani Daron

Edytowane przez jopstons

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dmuchawa z przodu oczywiście była. ACC było wyłączone (zwyczajnie -przyciskiem na kierownicy), tym bardziej ono przecież nie działa na nieruchome obiekty jakim jest ściana :D

Robili to oczywiście na trybie manualnym i jeśli dobrze kojarzę to na "3" biegu

 

Jeszcze może będę miał dojście do możliwośći wyhamowania auta na "ruchomej" hamowni. Kolega coś takiego robił, że podłączał jakieś sprzęty chyba do OBD i robił próbę drogową. To chyba najbardziej wiarygodny wynik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wprawdzie nie mam VW ale swoje auto robiłem w KreatorzeMocy i jestem z ich pracy bardzo zadowolony, mój kumpel też tam robił auto i było OK.

szylton jak chcesz potwierdzić*wyniki to możesz jeszcze pojechać do VTG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coś kręcisz.

Wystarczy spojrzeć na daty Twoich wykresów. Napisałeś, że u Kreatora mocy byłeś już ponoć po zabiegu u Darona, a u Kreatora pokazało ci mniej mocy?

To w jakim celu pojechałeś 2 dni później do Daron? Po to by otrzymać kolejny wykresik na papierku? Po co Ci był potrzebny znowu wykres jak przecieź kilka dni temu już u niego byłeś u tego Darona.

Czy tylko ja widzę tu jakiś bezsens czy jak inaczej to wytłumaczyć?

Czuję tu jakąś reklamę, lub antyreklamę.

 

Dodam od siebie, że nie znam ani tego Kreatora, ani Daron

 

Auto ma soft od kogoś innego niż Daron czy Kreator - nigdzie nie napisałem że soft pisał Darek. Do kreatora udałem się z kumplem tylko na hamownie(mieli akurat wtedy promocje), bo żaden z nas nie miał pojęcia ile auto faktycznie ma mocy i ile niutów(osoba która robiła soft nie posiadała hamowni) - wiedzieliśmy jedynie, że inne 131 konne seaty toledo objeżdżane były na każdym biegu przy każdej prędkości obrotowej. Wykres z kreatora nie dawał spokoju właścicielowi auta, więc podsunąłem mu pomysł aby udać się do Daron'a zrobić soft taki jak należy (kreator za soft do EDC15 bierze mimo wszystko zbyt dużo pieniędzy). A że do Darka kolejki są jakie są, to i data hamowania auta u niego była inna niż ta z kreatora - logiczne. Darek nie ruszając softu tego który był, zrobił pełen komplet logów a potem shamował auto i na jego hamowni wyszło to co wrzuciłem w poprzednim poście.

 

Jaśniej wytłumaczyć nie potrafię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy o żadnym Daronie nie słyszałem, tak czy siak wolałbym kreator a najlepiej compsport w Bielsku wystarczy w Google wpisać kto ile samochod zrobił i jakie sa opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mialem robiony w Golfie 7 virus w Kreatorze Mocy i jestem bardzo zadowolony !!! Mogę to powiedzieć po roku jazdy :hurra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności