gruberek11 Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2015 Witam Kolegów! Dzisiaj podczas wymiany oleju zauważyłem że mam pęknięcie na wężu od wspomagania - jest spękana zewnętrzna osłona węża ta czarna, jest to ten gruby zbrojony wąż. Idzie do pompy wspomagania dołem koło filtra oleju. Może ktoś orientuje się czy: - ten wąż idzie bezpośrednio do maglownicy? czy się łączy gdzieś z innym? - czy istnieją zamienniki? może ktoś dysponuje numerem/ nazwą dokładnie jakiego węża szukać? - moze manual z wymiany? Pozdrawiam i dziękuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2015 (edytowane) chyba o to Ci chodzi : 8D1422893AL przewód idzie od pompy do magla Edytowane 22 Listopada 2015 przez robert-o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruberek11 Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2015 Dokładnie tak, występują takie zamienniki? Może ktoś wymieniał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2015 np. http://e-katalog.intercars.com.pl/?id=48&news=6116&kat_nazwa=WYDA&lang=PL&aktywne=&rok=#/produkty/3135332017301-FE27182-przewod-przekladni-kierowniczej,scr_dItems.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #5 Napisano 22 Listopada 2015 Teraz technika poszła tak do przodu że przeważnie w każdym mieście są firmy które dorabiają węże hydrauliczne. U mnie za wymianę gumowego przewodu w wężu z paska chcą 70 zl. Po kilku latach lubi się ten właśnie waż ciśnieniowy pocić i rozszczelnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2015 witam, w moim afn tez ten wąż się poci, czy on czasem nie ma tzw "dławika" w sobie? tak gdzies czytałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach