Gość Jacek75 Zgłoś #1 Napisano 20 Września 2007 witajcie, proszę o podpowiedz jak sprawdzi Vagiem ( VAG 2002PL- zgodny z VAG 1551) lub VWTols 2.09PL cinienie sprezania na cylindrach i cisnienie wtrysku. chce sprawdzic czy czasem pierscienie lub zawory nie puszczają. mam silnik AVF 130PS no passat z 2005. króre bloki w module silnika mierza te wartości i jakie powinny byc. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 20 Września 2007 Są do tego specjalne manometry V.A.G 1381 lub V.A.G 1763 - więc VAG tu jest trochę za cienki. Pomiar ciśnienia sprężania: – zdjąć przewody z świec żarowych i wykręcić wszystkie świece żarowe, następnie wkręcić końcówkę V.A.G 1381/12 w miejsce świec żarowych. Ciśnienie w powinno być nie mniejsze jak 19 bar, maksymalna różnica pomiędzy cylindrami 5 bar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #3 Napisano 20 Września 2007 dzieki za informacje. Marku a blok 013 w VAG 1551 cos mi powie ? w pierwszej pozycji mam 96 w drugiej 120 trzecie 125 czwartej tez okolo 125, ta pierwsza tak odbiega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #4 Napisano 20 Września 2007 blok 013 w VAG 1551 cos mi powie ?w pierwszej pozycji mam 96 w drugiej 120 trzecie 125 czwartej tez okolo 125, ta pierwsza tak odbiega. To są raczej dane z bloku 023? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #5 Napisano 20 Września 2007 było wcisniete 13 wiec niewiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #6 Napisano 20 Września 2007 czy te dane mogą oznaczac, że pierwszy pompowtrysk siada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #7 Napisano 20 Września 2007 A może wiesz w jakich jednostkach były te wartości wyświetlane? Masz jakieś błędy w silniku? Co w ogóle autu dolega? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #8 Napisano 20 Września 2007 błędów Vag i VW tols żadnych nie wykazuje. delikatne drganie jest na wolnych obrotach, i jak zapodałem ten blok 013 to zwrociłem na to uwage. podłaczyłęm tez vag do 130 TDI galaxa i tam 4 wartosci były zblizone do 130 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #9 Napisano 20 Września 2007 Nie wiadomo co to w ogóle jest to 130(czego??). Powiedziałbyś w jakich to jest jednostkach to by coś rozjaśniło sprawę. Poza tym mnie się ten blok 013 nie kojarzy z takimi wartościami, chyba że w tym Twoim programie jest to jakoś inaczej przedstawione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2007 130 to moc silnika 130 KM przyczym galax ma silnik chyba WGR a ja mam AVF, natomiast parametr na tym bloku był od 124-130, jednostki jednak ten Vag mi nie pokazywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #11 Napisano 20 Września 2007 a nie mozesz poprostu zdjac filtra z kolektora, i jak bedzie walil w kolektor to zawory nieszczelne, bo badanie cisnienia ci nic nie da bo jak ma uciec kompresja to zaden z uzadzen ci nie pokaze gdzie. kup zwykly manometr do badania cisnienia w dieslach, jedz do Tokarza, dorobi ci redukcje w miejsce swiecy zarowej, i juz masz na gotowo, Tak badasz jakies bloki pomiarowe o ktorych nie masz pojecia i nawet nie wiesz w jakich sa wartosciach itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #12 Napisano 20 Września 2007 130 to moc silnika 130 KM No to akurat wiem że to moc silnika, mnie chodziło o ten drugi parametr który podałeś 130, ale jak nie wiesz co to jest to nic się nie wymyśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #13 Napisano 21 Września 2007 ten moj vag jest ułomny a normalny pod Vista niechce chodzi:( miałem wczesniej lapa z XP i latało pieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #14 Napisano 22 Września 2007 Vista rulez i x64bit, tylko pogratulowac wyboru .....a normalny VAG to przenosne uzadzonko ktore nie potrzebuje komputera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #15 Napisano 24 Września 2007 no z poziomu administratora uruchomiłem program, zrobiłem trzy logi sprawdzajace przepływka wtryski i turbine. chciałbym kogos poprosic o pomoc w zdiagnozowaniu tych logów i pomoc w ocenie mojego AVF 4 motion po wirusku. troche mnie niepokoją wtryski. i delikatne szarpanie przy okolo 2000 obrotów. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #16 Napisano 24 Września 2007 blok 013 obroty silnika 903 obr/min pierwszy parametr to -0,8 mg/R drugi 0,5 mg/R trzeci 0,1 mg/R czwarty 0,1 mg/R zrobiłem także dynamiczny pomiar i podeśle komuś, kto ma chwilke . dynamiczny to bloki 003,008, 011, 013. oczywiscie w trzech plikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafi Zgłoś #17 Napisano 26 Września 2007 Witam! Mam też problem z paskiem ale 2,5TDI z roku 2002 180 PS przejechane 140tys po odpaleniu szarpie silnikiem na boki na zimnym silniku i na ciepłym obroty 900, słychać pojedyńcze stukanie z pokrywy zaworów tak do 1500 obrotów puźniej nie słychać tego stukania ale do 1500obr jest bardzo słaby ciężko mu ruszyć ale po rzekroczeniu 1500 obr jedzie jak wściekły i do tego czuć ropę z wydechu czyli ją nie spala. Wymieniłem sześć wtrysków i jest dalej to samo. CO TO MOŻE BYĆ. Dzięki zgóry za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #18 Napisano 26 Września 2007 trzeba zrobić dynamicznego vaga. mi podpowiedzieli, że wtryski u mnie OK turbo tez ładuje. problem jest u mnie z masą mierzonego powietrza( przepływka albo nieszczelność) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_M86 Zgłoś #19 Napisano 21 Września 2012 Witam Czy mógłby mi ktoś podać ciśnienie na tłokach i ciśnienie paliwa dla passata B5 FL 2001r. ALZ 102 KM??? Auto po dłuższym postoju ciężko pali, po nocy jak go rano odpalam kicha prycha po czym obroty się ustabilizują i jest ok ale czasem muszę go ze 3 razy kręcić żeby wszedł na obroty. W ciągu dnia jest już ok. Wymieniłem świecę, przewody zapłonowe, cewkę, wszystkie filtry, czujnik temp. płynu chłodzącego G62, przepustnica czyszczona nic nie pomaga. Im zimniej i im dłużej stoi tym większy problem z porannym rozruchem, tak jakby nie palił na wszystkie tłoki od razu. Potrzebuje wartości ciśnień na tłokach i ciśnienia zasilania w paliwo. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach