Skocz do zawartości
MarSop

zbierający się kurz za zegarami

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Czy spotkaliście się w swoich samochodach szczególnie w B6 z usterką, niedogodnością polegającą na zbieraniu się kurzu, brudu za osłoną zespołu wskaźników tam gdzie jest obrotomierz i prędkościomierz

Zbiera mi się tam kurz a dokładnie - centralnie na środku gdzie jest ten elektroniczny wyświetlacz co pokazuje prędkość i inne parametry.

Muszę min raz w miesiącu zdjąć całą osłonę zegarów i to przeczyścić. Jest to już lekko irytujące a dodatkowo łatwo rysuje się ten plastik od wewnątrz.

 

Co może być tego przyczyną ?? lub jak to czyścić albo dodatkowo zabezpieczyć

W serwisie dowiedziałem się że tak ma być .... :) i tyle

 

 

pozdrawiam

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę swoim passatem juz prawie dwa lata i niczego takiego u siebie nie zaobserwowałem, więc raczej tak ma nie być☺.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie też jest to dziwna sytuacja

Serwis natomiast twierdzi że tam nic nie jest hermetycznie montowane i może zbierać się kurz

Sami jednak nie wiedzą którędy się dostaje :smutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też czysto w środku. Pasek 8 lat i 150 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale gdzie widzicie problem ? Ja mam b7. I zawalone kurzem za szybką, kolorowy fis az ledwo byl widoczny/ po demontazu szybki z drewienkiem - u mnie to jeden element/ nie wiem jak w b6.

Wyczyscilem elegancko szybke i wyswietlacz i gitara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też w B6 zbiera sie troszke kurzu a mam białe zegary i jak sie coś naniesie to dziwnie widac bede musiał przeczyscić równiez bo to denerwujace troche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki to problem wyjąć licznik i wyczścić od wewnętrznej strony obudowę? Przyczyną może być źle dolegająca szyba do całego licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu lata lecą i kurz sie zbiera :) ja mam 215 tys najechane mimo ze 2011 rok... I kurzu bylo od groma :) a wyczyscilem z 2 miechy temu i wciaz czysciutko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja też się pochwalę. Mam B7 z czarno białym wyświetlaczem z końca 2011 roku. Naganiane ok.320 tysięcy i to samo. Odrobiny kurzu występują,szczególnie na wyświetlaczu. Jak mówicie że to takie proste, to w wolnej chwili se wyczyszczę. Bo troszkę mnie to irytuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nie tylko u mnie taki problem. U mnie natomiast nie jest to kurz w miejscu wyświetlacza tylko takie dziwne jakby tłuste plamki. Jak na to świeci słońce to już porażka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie natomiast nie jest to kurz w miejscu wyświetlacza tylko takie dziwne jakby tłuste plamki.
Za mocno ciśniesz i ci olej z turbiny przeciska :DD
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem ale nie wiem czy to nie wina poprzedniego własciciela bo ewidentnie widzę od wewnątrz odcisk palca a wątpię żeby seryjnie tak bylo. Zgloszę to na policje zeby zbadali odcisk. A tak serio to jak sie tam dostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam się zastanawiam, myślę że wszystko siedzi na zaczepach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może koledzy którzy już to robili opiszą, ale wrzucą zdjęcia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Delikatnie podważyć ramkę od dołu, jest na wcisk. Też miałem syf (kurz i tłuszcz) od spodu, wyczyściłem dwa lata temu i spokoj.

 

Moim zdaniem najlepiej jest położyć paluchy na obwodzie obu zegarów i z wyczuciem ciągnąć do siebie. Robiłem tak u siebie przy wymianie. W zależności od tego jak mocno sam dekor jest osadzony jednemu łatwiej to pujdzie a drugiemu trudniej. Można też użyć np. karty do bankomatu i wtedy od dołu większą powierzchnią podważyć. Polecam też przed ponownym montażem lekko rozchylić blaszki mocujące ponieważ po wyjęciu tracą swoją sprezystość. Lub kupić kilka nowych w ASO za parę złotych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. ja też borykam się z tym kurzem i plamami. Co do MFA to nie ma problemu bo wystarczy zdjąć cały dekor i wyczyścić. Próbowałem wyczyścić same szkła zegarów ale..... żeby je wyczyścić należy je delikatnie podważyć i ...... one są jakby wklejone na jakąś uszczelkę. I w tym miejscu poległem bo nie wiem co z tym dalej zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobny problem, plastikowa szybka wyświetlacza jest jakby od środka przydymiona, takie plamy. Niech ktoś opisze jak bez uszczerbku w plastikach zdjąć ten dekor wraz z szybą. Gdzie, w którym miejscu podważyć, żeby nic nie połamać. Mowa oczywiście o B7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też mam podobny problem, plastikowa szybka wyświetlacza jest jakby od środka przydymiona, takie plamy. Niech ktoś opisze jak bez uszczerbku w plastikach zdjąć ten dekor wraz z szybą. Gdzie, w którym miejscu podważyć, żeby nic nie połamać. Mowa oczywiście o B7.

 

Wpadnij do mnie w sobotę do Legionowa to Ci wyczyszczę. Już chyba jaśniej nie da się opisać jak zdjąć ten dekor?

Znalazłem sciagawkę;

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/118815-demontaz-drewna-z-deski-rozdzielczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem 11km nad Gdańskiem. Jak tylko wrócę na ziemię biorę się za zegary. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też kurzu pełno. I chyba w wolnej chwili spróbuje to wyczyścić. Czy do tego celu trzeba zdejmować kierownice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności