MarSop Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2015 Witam wszystkich Czy spotkaliście się w swoich samochodach szczególnie w B6 z usterką, niedogodnością polegającą na zbieraniu się kurzu, brudu za osłoną zespołu wskaźników tam gdzie jest obrotomierz i prędkościomierz Zbiera mi się tam kurz a dokładnie - centralnie na środku gdzie jest ten elektroniczny wyświetlacz co pokazuje prędkość i inne parametry. Muszę min raz w miesiącu zdjąć całą osłonę zegarów i to przeczyścić. Jest to już lekko irytujące a dodatkowo łatwo rysuje się ten plastik od wewnątrz. Co może być tego przyczyną ?? lub jak to czyścić albo dodatkowo zabezpieczyć W serwisie dowiedziałem się że tak ma być .... i tyle pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2015 Jeżdżę swoim passatem juz prawie dwa lata i niczego takiego u siebie nie zaobserwowałem, więc raczej tak ma nie być☺. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarSop Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2015 dla mnie też jest to dziwna sytuacja Serwis natomiast twierdzi że tam nic nie jest hermetycznie montowane i może zbierać się kurz Sami jednak nie wiedzą którędy się dostaje :smutek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #4 Napisano 6 Października 2015 U mnie też czysto w środku. Pasek 8 lat i 150 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2015 No ale gdzie widzicie problem ? Ja mam b7. I zawalone kurzem za szybką, kolorowy fis az ledwo byl widoczny/ po demontazu szybki z drewienkiem - u mnie to jeden element/ nie wiem jak w b6. Wyczyscilem elegancko szybke i wyswietlacz i gitara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #6 Napisano 6 Października 2015 U mnie też w B6 zbiera sie troszke kurzu a mam białe zegary i jak sie coś naniesie to dziwnie widac bede musiał przeczyscić równiez bo to denerwujace troche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 6 Października 2015 A jaki to problem wyjąć licznik i wyczścić od wewnętrznej strony obudowę? Przyczyną może być źle dolegająca szyba do całego licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #8 Napisano 6 Października 2015 Po prostu lata lecą i kurz sie zbiera ja mam 215 tys najechane mimo ze 2011 rok... I kurzu bylo od groma a wyczyscilem z 2 miechy temu i wciaz czysciutko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #9 Napisano 6 Października 2015 No to ja też się pochwalę. Mam B7 z czarno białym wyświetlaczem z końca 2011 roku. Naganiane ok.320 tysięcy i to samo. Odrobiny kurzu występują,szczególnie na wyświetlaczu. Jak mówicie że to takie proste, to w wolnej chwili se wyczyszczę. Bo troszkę mnie to irytuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #10 Napisano 7 Października 2015 Widzę że nie tylko u mnie taki problem. U mnie natomiast nie jest to kurz w miejscu wyświetlacza tylko takie dziwne jakby tłuste plamki. Jak na to świeci słońce to już porażka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #11 Napisano 7 Października 2015 U mnie natomiast nie jest to kurz w miejscu wyświetlacza tylko takie dziwne jakby tłuste plamki.Za mocno ciśniesz i ci olej z turbiny przeciska 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidson23 Zgłoś #12 Napisano 7 Października 2015 Mam podobny problem ale nie wiem czy to nie wina poprzedniego własciciela bo ewidentnie widzę od wewnątrz odcisk palca a wątpię żeby seryjnie tak bylo. Zgloszę to na policje zeby zbadali odcisk. A tak serio to jak sie tam dostać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #13 Napisano 7 Października 2015 Sam się zastanawiam, myślę że wszystko siedzi na zaczepach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #14 Napisano 7 Października 2015 może koledzy którzy już to robili opiszą, ale wrzucą zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #15 Napisano 7 Października 2015 Delikatnie podważyć ramkę od dołu, jest na wcisk. Też miałem syf (kurz i tłuszcz) od spodu, wyczyściłem dwa lata temu i spokoj. Moim zdaniem najlepiej jest położyć paluchy na obwodzie obu zegarów i z wyczuciem ciągnąć do siebie. Robiłem tak u siebie przy wymianie. W zależności od tego jak mocno sam dekor jest osadzony jednemu łatwiej to pujdzie a drugiemu trudniej. Można też użyć np. karty do bankomatu i wtedy od dołu większą powierzchnią podważyć. Polecam też przed ponownym montażem lekko rozchylić blaszki mocujące ponieważ po wyjęciu tracą swoją sprezystość. Lub kupić kilka nowych w ASO za parę złotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #16 Napisano 7 Października 2015 Witam. ja też borykam się z tym kurzem i plamami. Co do MFA to nie ma problemu bo wystarczy zdjąć cały dekor i wyczyścić. Próbowałem wyczyścić same szkła zegarów ale..... żeby je wyczyścić należy je delikatnie podważyć i ...... one są jakby wklejone na jakąś uszczelkę. I w tym miejscu poległem bo nie wiem co z tym dalej zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan201 Zgłoś #17 Napisano 8 Października 2015 Też mam podobny problem, plastikowa szybka wyświetlacza jest jakby od środka przydymiona, takie plamy. Niech ktoś opisze jak bez uszczerbku w plastikach zdjąć ten dekor wraz z szybą. Gdzie, w którym miejscu podważyć, żeby nic nie połamać. Mowa oczywiście o B7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #18 Napisano 8 Października 2015 Też mam podobny problem, plastikowa szybka wyświetlacza jest jakby od środka przydymiona, takie plamy. Niech ktoś opisze jak bez uszczerbku w plastikach zdjąć ten dekor wraz z szybą. Gdzie, w którym miejscu podważyć, żeby nic nie połamać. Mowa oczywiście o B7. Wpadnij do mnie w sobotę do Legionowa to Ci wyczyszczę. Już chyba jaśniej nie da się opisać jak zdjąć ten dekor? Znalazłem sciagawkę; http://forum.vw-passat.pl/threads/118815-demontaz-drewna-z-deski-rozdzielczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #19 Napisano 9 Października 2015 Właśnie jestem 11km nad Gdańskiem. Jak tylko wrócę na ziemię biorę się za zegary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maystero Zgłoś #20 Napisano 9 Października 2015 U mnie też kurzu pełno. I chyba w wolnej chwili spróbuje to wyczyścić. Czy do tego celu trzeba zdejmować kierownice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach