Zamix Zgłoś #1 Napisano 28 Maja 2015 Witam, używałem szukajki ale nie znalazłem nic. Mój problem polega na tym że po gwałtownym dodaniu albo puszczeniu gazu czuć taki przeskok jakby luz na przedniej osi. Tak jakby były wyrobione przeguby. Jak podniose auto i ruszam kołem na biegu to również wydaje mi sie że jest luz na przegubach wewnętrznych. Czy moze to być ich wina? Pytam bo będe teraz wymieniał sprzęgło to mógłbym je wymienić od razu. Jeśli temat już był to prosze o przeniesienie. Passat B5 AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2015 Podobne objawy są przy zerwanej poduszce silnika bądź skrzyni biegów Poszukaj na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ascyk36 Zgłoś #3 Napisano 28 Maja 2015 Przy przegubach wewnętrznych raczej by był przy dodawaniu i odejmowaniu gazu słyszalny i odczuwalny stuk puk Raczej stawiałbym na poduszki od skrzyni albo silnika w najgorszym wypadku to i to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #4 Napisano 28 Maja 2015 Mam nowe wszystkie poduszki, półosie, przeguby oraz koło dwumasowe. Mimo to po gwałtownym puszczeniu dodaniu gazu czuje taki przeskok jak Ty. Podejrzewam, że to luzy w skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #5 Napisano 29 Maja 2015 Czy te objawy macie na ciepłym, zimnym silniku? Bo też to mam w swoim pasku, ale głównie na ciepłym silniku. Dodatkowo przy ruszaniu, cofaniu czuje jak całe auto dostaje drgań, no i przy dobrze rozgrzanym silniku przy ruszaniu dziwnie coś zaczyna łomotac i wydobywa się delikatnie metaliczny dźwięk. Czyżby dwumasa kłania się, dodam że biegi chodzą bez zarzutu. Poduszki pod silnikiem są nowe, prócz tej pod chłodnicą, na skrzyni tez zmieniałem jedną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #6 Napisano 29 Maja 2015 u mnie dzieje się tak praktycznie niezależnie od temperatury silnika, choć pamiętam, że w czasie mrozów szarpanie było nieco mniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #7 Napisano 29 Maja 2015 Ja u siebie zauważyłem ze podczas rozgrzewania się silnika, problem z szarpaniem się nasila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #8 Napisano 29 Maja 2015 A nie rzuca Ci kierownicą przy około 120 km/h i nie przestaje powyżej 150-160 km/h? Ja mam tak u siebie i w prawej półosi mam oba przeguby nowe a w lewej zewnętrzny a jutro wkładam nowy wewnętrzny bo miałem na obu spore luzy, po wyciągnięciu półośki z samochodu. Poduszki skrzyni mam nówki sztuki, a sprzęgło oparte na sztywnym kole z Audi. Dodatkowo przy właśnie szarpaniu sprzęgłem na starych przegubach z lewej strony słyszałem głośne metaliczne dźwięki, a czasem podczas jazdy nie dało się płynnie zmienić biegu bo szarpało cały samochodem a o hamowaniu silnikiem i nagłym naciśnięciu gazu można było zapomnieć szarpało całym samochodem, po zmianie tylko zewnętrznego trochę się to poprawiło. Możesz spróbować nałożyć nowego smaru u mnie to pomogło tylko na 2-3 dni dopóki go nie wychlapało na osłony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zamix Zgłoś #9 Napisano 29 Maja 2015 Akurat mam wyjętą skrzynie, więc poduszek nie sprawdze narazie, ale jedna jedna poduszka od skrzyni wydaje mi sie że jest już licha, popękana i ponadrywana Jak złoże auto to je posprawdzam Z tego co pamietam, bo dawno nie jeździłem tym autem to było właśnie takie stuk puk podczas dodawania gazu i puszczania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #10 Napisano 30 Maja 2015 A nie rzuca Ci kierownicą przy około 120 km/h i nie przestaje powyżej 150-160 km/h? Ja mam tak u siebie i w prawej półosi mam oba przeguby nowe a w lewej zewnętrzny a jutro wkładam nowy wewnętrzny bo miałem na obu spore luzy, po wyciągnięciu półośki z samochodu. Poduszki skrzyni mam nówki sztuki, a sprzęgło oparte na sztywnym kole z Audi. Dodatkowo przy właśnie szarpaniu sprzęgłem na starych przegubach z lewej strony słyszałem głośne metaliczne dźwięki, a czasem podczas jazdy nie dało się płynnie zmienić biegu bo szarpało cały samochodem a o hamowaniu silnikiem i nagłym naciśnięciu gazu można było zapomnieć szarpało całym samochodem, po zmianie tylko zewnętrznego trochę się to poprawiło. Możesz spróbować nałożyć nowego smaru u mnie to pomogło tylko na 2-3 dni dopóki go nie wychlapało na osłony. Nie zauważyłem żadnych szarpnięć przy tych prędkościach,natomiast zauważyłem że stojąc na postoju i puszczając szybciej sprzęgło ale tak by nie ruszyć to właśnie wydobywają się stuki spod auta ,nie ma znaczenia czy do przodu czy do tyłu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach