Mlody_tm Zgłoś #1 Napisano 28 Maja 2015 Tak jak w temacie, czy ktoś z Was wymieniał turbo, ewentualnie regenerował w passacie b7 ??? podobno to jakies "nowe turbiny" i nie ma za bardzo czesci jesli chodzi o regeneracje. A i wymiana czy jest skomplikowana ??? wiem tylko ze w Aso chcą za samą wymiane 1300 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2015 Tomek sprzedaj to w cholerę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #3 Napisano 28 Maja 2015 (edytowane) Nie no dobre auto... ogolnie... to co trzeba zrobic zrobie i troche pojezdze... mimo ze turbo smiga... ale ja wole zrobic zanim sie zrypie bo duzo jezdze... a zaczelo mi swiszczec/świerkać... stad pytanie czy to duzo roboty i czy czekac na powazniejsze zmiany w pracy turbo czy juz robic... PS jak tam Aligator i tuning Marek ? Edytowane 28 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 28 Maja 2015 (edytowane) a zaczelo mi swiszczec/świerkać... najpierw sprawdź węże, bo może któryś ma dziurę PSjak tam Aligator i tuning Marek ? http://forum.vw-passat.pl/threads/127096-M%C3%B3j-Silberpfeil-176KM-394Nm-by-Dynosoft?p=2252692&viewfull=1#post2252692 Edytowane 28 Maja 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #5 Napisano 28 Maja 2015 To ile masz naganiane że chcesz zmieniać turbo. To nie stary kibel na pompowtrysku gdzie turbiny siadają między 200 a 300 tysięcy. Tutaj wysiadki turbiny można się spodziewać tak między 400-500 tysięcy. Najpierw to siądzie gruszka która steruje turbiną. Ja przekroczyłem już 300 tys.i jak ostatnio mechanik sprawdzał luzy,to stwierdził że prawie jak nowa. Tylko ja mam 1,6 TDI 105 KM. Ale mam kilku znajomych co mają CR 2L. po przebiegu 300 tysięcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #6 Napisano 28 Maja 2015 (edytowane) Ponad 200 tys, ale chodzi jakos dziwnie. Ta gruche w aso kazali mi wymienic dzis i jakis dolot mozliwe ze jest dziurawy lekko tak jak Marek pisal. Maja sprawdzic podczas wymiany gruchy... Dzieki za pomoc ! A dzis mi dzwoni jakis szef serwisu aso i mowi ze gruche wadliwa wymienia sie z cala turbiną... Mozna ją samą kupic ? I wymienic ? To oleje aso. Edytowane 29 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #7 Napisano 29 Maja 2015 A nie chcieli żebyś już wymieniał na nowy model czasem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #8 Napisano 29 Maja 2015 (edytowane) Wymienilem turbine. Na nowke garrett. Wreszcie spokoj ze zmiana biegow. I wszystko chodzi jak marzenie. Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach