Mlody_tm Zgłoś #1 Napisano 26 Maja 2015 Czasami na jedynce na zimnym silniku po calym dniu pracy gdy wyjezdzam do domu (z firmy 500 m jak wyjezdzam to jade na jedynce bardzo powoli - max dwojce bo strasznie wyboista brzydka gruntowa droga) i slysze jak cos tyrkocze... Cos jak klekot w silniku.... Tyrkotanie takie.... Jak przyspieszam to tak tyrkocze - klekocze szybciej i glosniej... Na wyzszych biegach i nizszych obrotach juz ok. Kurde co to moze byc... to nie jest codzienie tak. Rzadko wlasnie. A jak sie rozgrzeje to juz spokoj. Jak myslicie cos sie sypie ??? dodam tez ze nie zawsze a wlasnie czasami nie odpala mi na blysk auto - czyli po nacisnieciu "start" w trakcje odpalania swieci grzanie świec i odpala z taką zwłoką... nie dlugą no ale nie pali na blysk. a czasami normalnie naciskam start, i odpala dopiero po zgasnieciu grzania świec czyli na błysk. te dwa problemy wlasnie u mnie wystepuja... i jak na zlosc nie zawsze. tylko co jakis czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #2 Napisano 26 Maja 2015 te dwa problemy wlasnie u mnie wystepuja... i jak na zlosc nie zawsze. tylko co jakis czas. chyba trochę więcej problemów chyba że DSG ogarnąłeś najlepiej wrzuć jakiś filmik to będzie wiadomo o co chodzi ps. jakie masz wskazanie drogomierza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #3 Napisano 26 Maja 2015 DSG wlasnie chodzi teraz super... po wizycie u Aligatora. ale te akcje mialem wczesniej... i nie zwracalem uwagi... A spalanie pewnie wzroslo bo skrzynia chodzi miedzy D a S cos pomiedzy... powyzej 2 wrzuca biegi... wiec 6 na miescie nie doswiadcze nigdy... na pewno wiecej pali. ale ogolnie boje sie ze cos nie tak z tym odpalaniem czasami i z tym dziwnym odglosem.. klekotem ktory tez jest czasami. czyli filmik nagram obu tych akcji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 26 Maja 2015 czy jak stoisz po odpaleniu zimnego i dodajesz gazu to też klekocze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #5 Napisano 26 Maja 2015 (edytowane) Marek, wlasnie nie probowalem dodawac gazu jak stoje... jedynie w czasie jazdy na jedynce.. przez meksyk ode mnie z firmy... im mocniej przyspieszal wlasnie na jedynce tym glosniej klekotał... ale dzis spokoj caly dzien i nie mam jak sprawdzic.... wczoraj dopiero do pelnego zagrzania tak dziwnie klekotal. no zrozum ktos ? cuda jakies.... Edytowane 26 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #6 Napisano 26 Maja 2015 wtrysk albo dwumasa sprawdź jakie masz korekcje na kanale 13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #7 Napisano 26 Maja 2015 (edytowane) to wtryski przy takim przebiegu moga juz padac ?? dwumasa sie obawialem wlasnie... ale czemu nie zawsze taki odglos... no wlasnie kanał 13... czyli podlaczyc sie vcdsem ? i tylko zobaczyc co pokazuje ? ale to jak znowu tak bedzie klekotal ? najgorzej to wiesz... ja w trase jade i juz niepewnie sie czuje... bo dzis spokoj... a jutro cholera wie.... Edytowane 26 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 26 Maja 2015 Wtrysk nie koniecznie musi padać. Może jak jest zimny po prostu trochę głośniej pracować (bardziej twardo). Jak korekcje będą w normie to nie ma się czym przejmować. Podłączasz jak będzie zagrzany silnik. Jak coś się dzieje to ci pokaże duże korekcje. Ja ci natomiast cały czas powtarzam, żebyś porządnie zdiagnozował dwumasę bo objawy jakie opisujesz pasują do mocnego zużycia. A czemu nie zawsze? Teraz wróżę z fusów, ale może po prostu się zakleszcza i w ogóle nie tłumi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #9 Napisano 26 Maja 2015 (edytowane) Moze faktycznie to dwumasa sie tak odzywac raz na jakis czas ????? a nie bez przerwy ? Edytowane 26 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10 Napisano 26 Maja 2015 jak się zablokuje to będzie cisza, tylko silnikiem będzie bardziej telepać przy odpalaniu i gaszeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #11 Napisano 26 Maja 2015 (edytowane) Dwumasa zrobiona. Auto cichutkie, fajnie zmienia biegi. Edytowane 3 Lipca 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #12 Napisano 3 Lipca 2015 Ale klekotanie wciaz jest ktos wymienial wtryski w 2.0 cr ??? Naprawde mogly pasc przy 200 tys ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 3 Lipca 2015 Tomek. Weź tak na zdrowy rozsądek. Stare klekoty zaczynały klekotać na zimnym tak po 100kkm i klekotały do 500kkm a może i więcej. W tym że ci twardo pracuje na zimnym nie ma nic złego. Objawy padniętych wtrysków są inne. Napisz do kogoś z twojego regionu, niech ci podłączy kabelek i sprawdzi korekcje. A najlepiej na spokojnie poczekaj do końca lipca. Jak będziesz u Aligatora, to on zanim cokolwiek dłubnie zrobi ci logi i sprawdzi stan silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #14 Napisano 4 Lipca 2015 (edytowane) Aaa wlasnie tak zrobie. Dzieki !!! Aligator mowil ze najpierw wszystko sprawdzi. Tylko wiesz.... Jakby caly czas tak klekotal na zimnym jak np kangury firmowe u mnie w robocie. Klekocza zawsze na zimnym 1,5 dci a potem ok. A moj tak raz lub dwa razy w tygodniu. I tym samym dluzej kreci przy odpalaniu.... W aso i dzis jakis tu moj znajomy mechanik obstawia wtryski... Ale zeby to sprawdzic.... Poczekam na Aligatora. Edytowane 4 Lipca 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefan23 Zgłoś #15 Napisano 8 Lipca 2015 (edytowane) Cześć, ponieważ nie mogę zakładać nowych tematów postanowiłem napisać tutaj. Jest to mój pierwszy wpis. Chciałem Was prosić o radę, ponieważ mój Passat zaczął dziwnie "charczeć" podczas dodawania gazu. Mianowicie, gdy silnik jest rozgrzany wydobywa się jakby "metaliczny" dźwięk z silnika, niby z góry jak się wsłuchać (kolektor)... Ostatnio zrobiłem test z klimą i przy włączonej klimatyzacji jest jeszcze gorzej! Na wyłączonym nawiewie jest ten dźwięk ale cichszy. Teraz mało precyzyjnie napisze ale mam nadzieję, że zrozumiecie. Zapytałem znajomego mechanika i mówił mi coś o jakimś łańcuszku nad miską olejową, jakimś otworze który się zatyka i że to może być ten łańcuszek (co to za łańcuszek nie mam pojęcia, podobno wymiana 2 tys.). Spróbowaliśmy coś tam wyczyścić, mianowicie nalaliśmy jakiegoś płynu do wyczyszczenia obiegu oleju, samochód chodził przez 15 min. Wymieniliśmy olej i nic to nie dało. Czy ktoś spotkał się z takimi objawami? P.S. Jak dodaję gaz delikatnie to dźwięk charczenia jest prawie niesłyszalny, jak dodam gwałtowniej to tak jakby silnik się trząsł i wtedy taki dźwięk ;/ VW Passat 2.0 FSI 150hp wersja Sportline Pozdrawiam Edytowane 8 Lipca 2015 przez Stefan23 zapomniałem dodać info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefan23 Zgłoś #16 Napisano 9 Lipca 2015 Cześć! Myślałem, że otrzymam tu jakąś odp no ale trudno. Wczoraj byłem u mechanika. Podłączył samochód pod komputer jakiś tam super i oto co się okazało. Prawdopodobnie jest to przepustnica która roznosi dźwięk po górnej części silnika. Dodatkowo mam 720 obr/min czyli trochę za mało, mam nadzieję, że po wymianie przepustnicy to się unormuje. Miałem kilka błędów które usunął i teraz czekam aż znajdą jakąś przepustnicę do 2.0 FSI żeby podmienić i sprawdzić czy to faktycznie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #17 Napisano 10 Lipca 2015 Daj znac.... A na forum najlepiej poczekaj i zaloz nowy temat gdy minie 7 dni od zalozenia konta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #18 Napisano 20 Lipca 2015 (edytowane) Po urlopie (12 dni auto na parkingu) odpalil na blysk i cichutko silnik pracowal elegancko. Zadnego klekotania. Dzis rano do pracy odpalam jade i znowu cisza. Po pracy odpalam i klekocze. Typowe klekotanie jak diesel moj poprzedni 1,9. No o co tu chodzi !!!!? Wylaczylem silnik i odpalilem i cisza. Edytowane 27 Lipca 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #19 Napisano 27 Lipca 2015 Dodam jeszcze ze gdy klekota... Start stop zgasi silnik i odpali i znowu klekocze. Dopiero tradycyjne zgaszenie silnika i odpalenie pomaga. Nikt nie potrafi pomóc..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #20 Napisano 11 Sierpnia 2015 Wymienilem wszystkie wtryski. Na nowe. Wciaz klekocze Ratujcie. Co moze byc przyczyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach