wooju Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2015 Witam, Pzejechlem wczoraj ponad 1650km, predkosci okolo 140km/h z porywami do 180km/h, auto ciagnelo bez problemu i nie bylo slychac nic podejrzanego. Dzis rano po odpaleniu auta i dodaniu gazu, po 1-1,5s pojawia sie gwizd ktorego nigdy wczesniej nie bylo. Bylem u mechanika, ktory powiedzial ze to nie turbo, tylko powietrze ktore schodzi z coolera i moge bez przeszkod jezdzic. Braku mocy raczej nie odczuwam. Co to moze byc Waszym zdaniem? Video 1 Video 2 Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2015 szczerze mam też bxe od ponad roku i powiem Ci że u mnie jest tak samo... turbo miałem czyszczone bo było przeładowanie po czyszczeniu ok ale jak gwizdała tak gwiżdże nadal... czasami ludzie mówią że słychać jakby ambulans jechał ale tak jak mówię jeżdżę nic się nie dzieje złego tylko że mocno gwiżdże. Puki co nie drążę tematu bo nie ma sensu jeśli turbo działa jak trzeba. Swoją drogą kiedyś na trym forum w jakimś wątku czytałem ktoś się wypowiadał że też u niego gwizdała i była jakaś łopatka skrzywiona jedna i przez to taki dźwięk był. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #3 Napisano 29 Marca 2015 Pęknięta rurka od recylkulacji spalin? idź do mechaniora niech ci sprawdzi. Turbiny na razie nie ruszaj. Taka rurka też kosztuje trochę grosza. Sprawdzenie turbiny to minimum 250 zł. Rurka w okolicach 400 zł niestety ( w ASO) Od niej bym zaczął. Zwłaszcza, że się miejsce zgadza skąd pochodzi hałas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2015 Pęknięta rurka od recylkulacji spalin? idź do mechaniora niech ci sprawdzi. Turbiny na razie nie ruszaj. Taka rurka też kosztuje trochę grosza. Sprawdzenie turbiny to minimum 250 zł. Rurka w okolicach 400 zł niestety ( w ASO) Od niej bym zaczął. Zwłaszcza, że się miejsce zgadza skąd pochodzi hałas. mowa o tej części ? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3121323414300-WA61384D-O18522-rura-laczaca-recyrkulacji-spalin.html bo chciałem oblukać u siebie też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wooju Zgłoś #5 Napisano 29 Marca 2015 Dzieki za odpowiedz. Jutro podjade jeszcze do innego warsztatu i zobacze co powiedza. Jescze pare pytan, Jesli jest to faktycznie ten przewod, to czy moge z tym jezdzic czy laweta? Przy ilu obrotach zalacza sie turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #6 Napisano 29 Marca 2015 Turbina załącza się od momentu uruchomienia silnika, ale czujesz ją w zakresie 1600-1800 obr/min. pod pedałem gazu dopiero. Nie wiem jak u was w tym 1.9 bxe. Ten link co załączył kolega wyżej to kolektor ssący EGR-a. Co najwyżej uszczelka tam może być między nim a EGR-em sypnięta ale wątpię. Z drugiej strony patrz tam gdzie wlatuje powietrze od strony odmy. Skoro bez EGR-a można jeździć całkowicie to przy hałasującym tym bardziej. Chodź nie polecam usuwania go całkowicie jak co poniektórzy tu na forum, bo się przez to turbiny szybciej sypią. Gorzej jak pluje olejem generalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach